2022-02-14, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, ungefär exakt i ditt svar finner du svaret, du tolkar fakta, uppenbart feltolkat.
Du gör en viss koll, hoppas att du inte jobbar som kontrollant.
Du gör en egen bedömning, jo, tack det framgår med all tydlighet att du vill liera dig med mördargänget..

Du tycker inte det är liite förmätet att hävda att jag tolkar fel? Jag kommer till annan slutsats än du, visst. Du har noll koll på vilket underlag jag baserar den på.

Vilken erfarenhet/kunskap jag besitter har du inte heller en aning om.

Ganska bristfälligt underlag du baserar ditt tvärsäkra utlåtande på.
2022-02-14, 20:35
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Men du kände inte Emil eller Lydia, hur ska du ha det? Är du plötsligt enväldig domare och talesman för Emil och Lydia?

Gör dig själv en tjänst. Läs och försök förstå vad andra skriver innan du vräker ur dig dumheter.

Att du lider av ett tungt samvete undgår ingen. Men försök skärpa dig. Du springer runt som en fjant i alla inläggen och skriker, sköka, mördargäng, Lydiakramare m.m
Hur gammal är du? Du vill att tråden stängs, varför? Jo, för att mer av sanningen inte får komma ut. Men vet du vad, den kommer ut. Om inte här, - så på annat håll. Nu har du åtminstone chansen att föra en polemik med andra personer. Du har chansen att genom andra kanske få veta mer om vad Emil gick igenom. Vad som hände exakt som föranledde till denna tragedi.
2022-02-15, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Gör dig själv en tjänst. Läs och försök förstå vad andra skriver innan du vräker ur dig dumheter.

Att du lider av ett tungt samvete undgår ingen. Men försök skärpa dig. Du springer runt som en fjant i alla inläggen och skriker, sköka, mördargäng, Lydiakramare m.m