2022-02-14, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yngrebarnsmamma
Berätta mer så ska jag sedan rätta dig in i ledet igen

Ledsen gumman, men du kan inte rätta mig eftersom du var inte närvarande.
2022-02-14, 20:04
Medlem
Citat:
Nej förlåt. Kanske bättre att du frågar L själv <3

Hur skulle jag göra det.
Du förstår tydligen inte att man pratar inte med en person man hatar. Du kanske gör det, så du kan ju fråga Lydia då.
2022-02-14, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Ledsen gumman, men du kan inte rätta mig eftersom du var inte närvarande.

Nej förlåt!
Glömde att TOK kära L satt med dig, emils KK i samma kök men bara spelade kusin och dessutom gav dig en massa smaskiga detaljer. Alltså ursäkta men hahah fattar du inte själv hur korkad du låter?
2022-02-14, 20:11
Avslutad
Citat:
Ja och eftersom du själv sagt att du inte känner varken Lydia eller Emil, så innebär det att allt du kommer med är hörsägen, svaller och skitsnack.
Så dina smaskiga saker du kan berätta om, är lika med noll i värde.
Till skillnad från mig som känner Emil och har även träffat Lydia några gånger.
Du har kommit med motstridiga uppgifter, du kände uppenbarligen inte Emil, däremot så känner du till Lydia och försöker sopa igen spåren efter vad hon ställt till med, genom att attackera Emils ex.
Det är riktigt osmakligt och jag hoppas att denna tråd kan låsas och om ni vill kan ni starta en om mördarLydia Barth..
2022-02-14, 20:14
Avslutad
Citat:
Hur skulle jag göra det.
Du förstår tydligen inte att man pratar inte med en person man hatar. Du kanske gör det, så du kan ju fråga Lydia då.
Du försvarar ju skökan i inlägg efter inlägg, belyser hur vacker hon var mm
Mycket märkligt om din boyfriend skulle blivit mördad, att hylla MördarLydia...
2022-02-14, 20:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Var i mitt inlägg har jag hävdat det? Jag tolkar fakta och gör viss koll samt en egen bedömning.
Ja, ungefär exakt i ditt svar finner du svaret, du tolkar fakta, uppenbart feltolkat.
Du gör en viss koll, hoppas att du inte jobbar som kontrollant.
Du gör en egen bedömning, jo, tack det framgår med all tydlighet att du vill liera dig med mördargänget..
2022-02-14, 20:19
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Fast jag VET.
Men uppenbarligen inte du eftersom att du inte vågar skriva det här. ingen vet ju vem du är så vad har du att förlora på det?

Men jag vill inte berätta mer om emil än när jag rättar er.
är säker på att han inte skulle vilja att jag bara från tomma intet berättade saker om honom, men där emot är jag säker på att han är glad över att någon står upp och berättar sanningen av allt annat bajs ni skriver

Nej, du vet inget om detta. Absolut inget. Och du har noll koll på vem Emil dejtade och du har noll koll på vad Emil gjorde av den enkla anledningen att han valde att bara berätta små korn av vad som hände i hans liv. Hans privatliv förstår du, som du trodde du kunde styra!

Talar du förresten för hela familjen eller är det bara ngt du tror?
Har du berättat för dom alla hur du ruskade tag i honom när han var olydig?

På tal om otrohet, så var det vad Emil gick ut med. Kanske han kände det som ett enormt svek utav dig att kasta dig i säng med hans chef/kollega.

Vad han sen valde att göra, var hans val. Och det känner du ingenting till om.

Men, tack iaf för att du bekräftat många saker.
2022-02-14, 20:19
Medlem
Citat:
Nej förlåt!
Glömde att TOK kära L satt med dig, emils KK i samma kök men bara spelade kusin och dessutom gav dig en massa smaskiga detaljer. Alltså ursäkta men hahah fattar du inte själv hur korkad du låter?

Det enda rationella vore väl att fråga Per? Vilken information fick han från E (via L)? Agerade han på den?
2022-02-14, 20:22
Medlem
Citat:
Nej förlåt!

Det märks hur omogen du är.
Vi satt i köket som normala personer bara, helt normalt. Som man kan göra när man dricker en kopp kaffe.
2022-02-14, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du försvarar ju skökan i inlägg efter inlägg, belyser hur vacker hon var mm
Mycket märkligt om din boyfriend skulle blivit mördad, att hylla MördarLydia...

Ljuger som vanligt.
Plocka fram där jag försvarar Lydia!
2022-02-14, 20:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Nej, du vet inget om detta. Absolut inget. Och du har noll koll på vem Emil dejtade och du har noll koll på vad Emil gjorde av den enkla anledningen att han valde att bara berätta små korn av vad som hände i hans liv. Hans privatliv förstår du, som du trodde du kunde styra!

Talar du förresten för hela familjen eller är det bara ngt du tror?
Har du berättat för dom alla hur du ruskade tag i honom när han var olydig?

På tal om otrohet, så var det vad Emil gick ut med. Kanske han kände det som ett enormt svek utav dig att kasta dig i säng med hans chef/kollega.

Vad han sen valde att göra, var hans val. Och det känner du ingenting till om.

Men, tack iaf för att du bekräftat många saker.
Men du kände inte Emil eller Lydia, hur ska du ha det? Är du plötsligt enväldig domare och talesman för Emil och Lydia?
2022-02-14, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Det enda rationella vore väl att fråga Per? Vilken information fick han från E (via L)? Agerade han på den?

En liten miss där bara. Lydias kontakt som hon ringde var inte Per. Det var en annan person som i sin tur hade kontakt med Skanskas jurist.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in