2021-11-07, 19:34
Medlem
Vakuumankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av treonaz
Jag har en fråga. Har brukat E ex antal gånger. Efter ett tag blev det svårare o svårare att svälja pillrena. Vet inte hur jag ska beskriva känslan. Typ som att kroppen vet om att det kanske inte är så bra det jag stoppar i mig. Jag har börjat spy direkt efter jag lyckats svälja. Ibland har jag tur o det kommer inte upp. Har någon annan detta problem? Känner mig ensam om detta har sökt runt men hittar inget :/

Nästa gång, prova krossat pillret och blanda ut med vatten. Drick upp, invänta och njut.
Citera
2021-11-07, 23:20
Medlem
Xhamsterns avatar
Citat:
Jag har en fråga. Har brukat E ex antal gånger. Efter ett tag blev det svårare o svårare att svälja pillrena. Vet inte hur jag ska beskriva känslan. Typ som att kroppen vet om att det kanske inte är så bra det jag stoppar i mig. Jag har börjat spy direkt efter jag lyckats svälja. Ibland har jag tur o det kommer inte upp. Har någon annan detta problem? Känner mig ensam om detta har sökt runt men hittar inget :/

Orolig mage kanske? Har du testat att äta lite ingefära innan?
Citera
2021-11-08, 21:43
Medlem
Citat:

Kan ju testa att lägga pillret i en bit skinka eller liknande, så som mam gör med hundar. Var flera år sedan jag tog ecstasy men jag gillade inte heller smaken. Även vidrigt att bomba pulver oavsett om det blandas i något drickbart eller toapapper.
Citera
2021-11-22, 22:27
Medlem
Xhamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xhamstern
Varför slog det inte?

Så, lite bakgrund; inte tagit MDMA på 3 månader. Inga andra droger (förrutom alkohol) på 2,5 månader.

I lördags hade jag laddat för en riktig mysig dag med MDMA och 2C-B. Bombar 170 mg MDMA och 10 mg 2C-B, har lagt MDMAet gamla gelatinkapslar som jag sväljer.

Efter 2,5 timmar känner jag knappt något, bara lite av 2C-Bet som jag lagt i en papperstuss. Hade ätit en ganska lätt frukost ca 2,5 timmar innan, ingen medicinering i övrigt och i god fysisk form. Provade att snorta 80 mg senare och det slog, men ville inte häva i mig för mkt för att riskera överdos.

Köpte MDMAet av en för mig välkänd kran som alltid levererar, körde regresstest idag och det blev mörklila direkt = ren MDMA.

Kan det vara så att gamla gelatinkapslar inte löser upp sig ordenligt?

Jag kan besvara detta med att det var gelatinkapslarna som ställde till det! Provade samma MDMA i helgen men denna gång i papperstuss, det slog som tusan!

Troligen var kapslarna +10 år gamla, provade att lägga en i vatten och även om den blev mjuk så verkade den inte lösa upp sig helt.
Citera
2021-11-29, 15:16
Medlem
Ingen effekt av MDMA och Extascy

Jag undrar om det finns mediciner som slår ut effekten av MDMA och Extascy. Jag går på Tegretol och Risperidon. Har testat både MDMA och Extascy utan resultat. Drog hela 0.5 gram MDMA och 3 st Extascy-piller. Fick ingen effekt alls förutom stora pupiller och lite käkspänningar. Inte ens svettningar. Vet att det var bra grejer jag fått tag i. Kan det vara så att dessa mediciner slår ut effekten av MDMA och Extascy?
Citera
2021-11-29, 15:24
Medlem
Finns mängder med mediciner och dylikt som både tar bort effekten och är livsfarliga att blanda med molly. När det kommer till dina mediciner har jag däremot ingen aning men du får väl googla.
Är nog inget fel på grejjerna vartfall
Citera
2021-12-01, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viktoriajansson
Jag undrar om det finns mediciner som slår ut effekten av MDMA och Extascy. Jag går på Tegretol och Risperidon. Har testat både MDMA och Extascy utan resultat. Drog hela 0.5 gram MDMA och 3 st Extascy-piller. Fick ingen effekt alls förutom stora pupiller och lite käkspänningar. Inte ens svettningar. Vet att det var bra grejer jag fått tag i. Kan det vara så att dessa mediciner slår ut effekten av MDMA och Extascy?
Ja dina mediciner, iaf risperidon gör så att mdma inte fungerar, samt så är det nog ingen bra ide att köra ihop det med tegretolen skulle jag tro.
Citera
2021-12-02, 22:01
Medlem
Någon som vet ifall E kan bli gammalt? Har en tablett som legat i byrålådan i sisådär 1,5 år. Tänker att det är dags att använda snart men blir orolig för om det kommer bli värsta snedtändningen. Någon som vet om effekten på pillret avtar/förvärras efter att ha ”lagrats?”
Citera
2021-12-02, 23:43
Medlem
Vakuumankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NalensOga
Någon som vet ifall E kan bli gammalt? Har en tablett som legat i byrålådan i sisådär 1,5 år. Tänker att det är dags att använda snart men blir orolig för om det kommer bli värsta snedtändningen. Någon som vet om effekten på pillret avtar/förvärras efter att ha ”lagrats?”

Har de bara legat i en mörk byrålåda borde det vara hur lugnt som helst. E brukar sällan förlora någon potens över åren. So go! ✌️
Citera
2021-12-16, 02:37
Medlem
Nasofermens avatar
Citat:
SSRI mediciner slår ut MDMA 🤮
Citera
2021-12-17, 01:41
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NalensOga
MDMA är en otroligt stabil molekyl. Du kan utan problem lagra den i rumstemperatur till dina barnbarns barnbarn utan nämnvärd förlust av potens.
Citera
2021-12-17, 01:42
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Sådant här kollar man givetvis upp innan man tar något. Allt annat är ren och skär idioti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in