2022-02-15, 12:06
Medlem
Ninenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Anorexiabilderna på 80-talet visades då bara i danska och norska tidningar. Tror inte att det kommer att gå så långt nu. Men visst magrar många när det är slitsamt runt dem.

Det var snarare runt 1996-1997. Googla t ex Victoria Nobelfest 1997. Men på nytagna bilder ser i a f inte jag någon avmagring. Tycker att hon har en väldigt hälsosam look.
Senast redigerad av Ninena 2022-02-15 kl. 12:11.
Citera
2022-02-15, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninena
Det var snarare runt 1997. Googla t ex Victoria Nobelfest 1997. Men på nytagna bilder ser i a f inte jag någon avmagring. Tycker att hon har en väldigt hälsosam look.
Ja, du har rätt. Jobbade i Danmark 1996 och danska Se og Hör hade nya bilder i varje nummer. My bad 🥺
Nu tror, och hoppas, jag att Victoria är för stark mentalt för att hamna i den sitsen
Citera
2022-02-15, 16:26
Medlem
afvongreves avatar
Här är vad jag tror om incidententen i december. Daniel hade lovat Victoria att ha en vit december. Han kunde inte låta bli, så efter några veckor hällde han i sig en wiskyflaska på två timmar. Han blev redlöst berusad och Victoria fick hjälpa honom i säng. Han spydde ner golv, mattor och sängen och Victoria fick städa i flera timmar.
Citera
2022-02-15, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Här är vad jag tror om incidententen i december. Daniel hade lovat Victoria att ha en vit december. Han kunde inte låta bli, så efter några veckor hällde han i sig en wiskyflaska på två timmar. Han blev redlöst berusad och Victoria fick hjälpa honom i säng. Han spydde ner golv, mattor och sängen och Victoria fick städa i flera timmar.
men innan han smutsade ner där hemma så hann han ta en taxi in till innerstadskrogen o sammanstråla med sina festglada pojk-kompisar, bla den där kocken
-han bjöd dessutom hem kocken till Haga enligt SP,s tidigare information,
kocken o Daniel åt julbord också på restaurang, kanske redan där han nådde fylltratts-nivå.
Ja det spekuleras ju åt alla håll, men alla de här som påstås sladdrat, hennes väninnor är inga sladdertackor, de har varit tysta under alla år, inte heller livakter skulle sladdra så varifrån kommer ryktena ?
- någon vill öppna till spekulationer, som egentligen är våra egna tolkningar utan kunskap om vad som egentligen hänt eller inte hänt.
Antar att stödet för både Victoria o Daniel ökat trots detta skvaller..
deltagandet och stöd till paret lär göra dem än mer populära.
Citera
2022-02-15, 17:53
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
men innan han smutsade ner där hemma så hann han ta en taxi in till innerstadskrogen o sammanstråla med sina festglada pojk-kompisar, bla den där kocken
kocken o Daniel åt julbord också på restaurang, kanske redan där han nådde fylltratts-nivå.
Ja det spekuleras ju åt alla håll, men alla de här som påstås sladdrat, hennes väninnor är inga sladdertackor, de har varit tysta under alla år, inte heller livakter skulle sladdra så varifrån kommer ryktena ?
- någon vill öppna till spekulationer, som egentligen är våra egna tolkningar utan kunskap om vad som egentligen hänt eller inte hänt.
Jag har svårt att läsa ditt inlägg. Finns det någon "röd tråd" i det? Du menar: varifrån kommer ryktena? Jo, ryktena kommer från att Victoria har sagt till Säpo när hon städade: jag orkar inte!
Citera
2022-02-15, 18:16
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Jag tror att prinsessan Sofia kan vara den skyldiga här. Eller rättare sagt hennes kompisar. Där finns ju en hel del kändis-wannabes som inte skulle dra sig för att läcka mot en saftig ersättning.

Vickan har suttit och pratat med sin bror och Soffan om sina problem. Sen sitter Soffan och bjuder på inside information till kändisbögarna runt henne. Kändisbögarna känner såklart kändisbögen Daniel Nyhlen, och ryktet är igång.

Jag kan inte se något annat sätt till att dessa uppgifter nått utanför hovets väggar.
Senast redigerad av Flor-Ida 2022-02-15 kl. 18:18.
Citera
2022-02-15, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag tror att prinsessan Sofia kan vara den skyldiga här. Eller rättare sagt hennes kompisar. Där finns ju en hel del kändis-wannabes som inte skulle dra sig för att läcka mot en saftig ersättning.

Vickan har suttit och pratat med sin bror och Soffan om sina problem. Sen sitter Soffan och bjuder på inside information till kändisbögarna runt henne. Kändisbögarna känner såklart kändisbögen Daniel Nyhlen, och ryktet är igång.

Jag kan inte se något annat sätt till att dessa uppgifter nått utanför hovets väggar.

Det är uppenbart att uppgiftslämnaren/skvallertackan-skvallerspridarna
har full koll på den underbara drottningen Silvias agerande
men även kungens inblandning i krinprins-parets relatinsproblem.

Hursomhelst så lär inget av detta minska stödet till paret-Victoria o Daniel.
Det är när sådant här sker som man inser att många av svenska folket är engagerade i vår blivande drottnings väl o ve.
Senast redigerad av moshes 2022-02-15 kl. 19:23.
Citera
2022-02-15, 20:29
Medlem
Om det nu är så som det skrivs om undrar jag följande:
Varför äter Victoria middag med Daniel på Noi?
Dessutom med barnen och med goda vänner?
Detta var för 3-4 V sedan och jag var själv på plats, dock hängde jag mest i Guldbaren.
Spontant känns detta spår helt fel, men framtiden får utvisa😉
Citera
2022-02-15, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexagon9mm
Om det nu är så som det skrivs om undrar jag följande:
Varför äter Victoria middag med Daniel på Noi?
Dessutom med barnen och med goda vänner?
Detta var för 3-4 V sedan och jag var själv på plats, dock hängde jag mest i Guldbaren.
Spontant känns detta spår helt fel, men framtiden får utvisa😉

Nu tror jag i och för sig inte på alla lösa rykten om Victoria och Daniel, men oavsett är ett restaurangbesök med barnen ingen garanti för en krisfri relation. Jag tror att de allra flesta par vill undvika öppet krig inför sina barn och istället ge dem en så normal tillvaro som möjligt med familjeliv, vänner och fritidsintressen.
Citera
2022-02-15, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Nu tror jag i och för sig inte på alla lösa rykten om Victoria och Daniel, men oavsett är ett restaurangbesök med barnen ingen garanti för en krisfri relation. Jag tror att de allra flesta par vill undvika öppet krig inför sina barn och istället ge dem en så normal tillvaro som möjligt med familjeliv, vänner och fritidsintressen.

Hade du varit på plats och sett middagen hade du själv ifrågasatt det hela.
Men som sagt, jag ogillar att spekulera.
Ge det en tid så får vi se.😉
Citera
2022-02-15, 23:33
Medlem
picapicans avatar
Riktigt pinsam senaste artikel på SP, där den "andra kvinnan" är Daniels morsa Ewa.

https://stoppapressarna.se/kungligt/andra-kvinnan-om-daniels-svek-mot-victoria
Citera
2022-02-16, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexagon9mm
Hade du varit på plats och sett middagen hade du själv ifrågasatt det hela.
Men som sagt, jag ogillar att spekulera.
Ge det en tid så får vi se.😉

Vad hade jag ifrågasatt? Förklara gärna, jag förstår inte.
Att de såg ut att ha det trevligt tillsammans?

Förstår inte heller vad den där hemska blinksmileyn ska symbolisera? Var gärna lite tydligare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in