2022-02-13, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasakortbralla
När jag kollar står det 173

Det är för att om nån avaktiverar sitt konto och sen aktiverar igen så ändras det, så nån av hennes följare har pausat sitt konto och sen aktiverat det igen.
Citera
2022-02-13, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superdry12
Det är för att om nån avaktiverar sitt konto och sen aktiverar igen så ändras det, så nån av hennes följare har pausat sitt konto och sen aktiverat det igen.
Men det är ju 300 mindre. Från 473 ner till 173..
Citera
2022-02-14, 12:01
Medlem
Vasakortbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallbarrskotte
Men det är ju 300 mindre. Från 473 ner till 173..
Nej det ska stå 473, jag som slant på tangenterna
Citera
2022-02-14, 12:04
Medlem
Vasakortbrallas avatar
Vad hände med ts?
Har det kommit fram någon info på gatan?
Tycker hela tråden dog ut.

Jag är själv gammal kompis till Lollan från högstadietiden. Vi hörde mycket mellan 14-18 års ålder. Vi hade kul, spårig tjej.
Citera
2022-02-14, 18:34
Medlem
Citat:
Nej det ska stå 473, jag som slant på tangenterna
Då försvann min teori att hon själv hade rensat bland sina vänner. Det hade varit ett tecken på att hon hade försvunnit självmant.
Citera
2022-02-14, 19:41
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallbarrskotte
Då försvann min teori att hon själv hade rensat bland sina vänner. Det hade varit ett tecken på att hon hade försvunnit självmant.

Vad lutar det åt? Människorov? Polisen verkar oengagerad.
Citera
2022-02-14, 19:53
Medlem
Nu visas ett annat foto av Louise i efterlysningen hos MP.
I mitt tycke inte sig lik jämfört med förra fotot. Någon som kan svara på om den nuvarande bilden stämmer bättre överens med L:s utseende idag?

Tillägg: Jag inser att de uppdaterat bilden för att den nog tydligare visar hur L ser ut. Men hon är inte blond i dagsläget vad jag förstår av efterlysningen.
Har hon piercingen i läppen fortfarande?
Senast redigerad av Britta.Spjut 2022-02-14 kl. 19:58.
Citera
2022-02-15, 11:39
Medlem
adcals avatar
Citat:
Vad hände med ts?
Har det kommit fram någon info på gatan?
Tycker hela tråden dog ut.

Jag är själv gammal kompis till Lollan från högstadietiden. Vi hörde mycket mellan 14-18 års ålder. Vi hade kul, spårig tjej.

Ja nån från området borde ju sitta med mer info om denne S*mon? eller status i utredningen?
Skallgången som diskuterades tidigare i tråden, blev den bekräftad, och i så fall ledde den till nånting?
Citera
2022-02-15, 12:28
Medlem
Vasakortbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Britta.Spjut
Nu visas ett annat foto av Louise i efterlysningen hos MP.
I mitt tycke inte sig lik jämfört med förra fotot. Någon som kan svara på om den nuvarande bilden stämmer bättre överens med L:s utseende idag?

Tillägg: Jag inser att de uppdaterat bilden för att den nog tydligare visar hur L ser ut. Men hon är inte blond i dagsläget vad jag förstår av efterlysningen.
Har hon piercingen i läppen fortfarande?
Jag tror nuvarande bilden är mer lik. Tror dock att hon har en piercing i näsan också (septum).
Citera
2022-02-15, 14:15
Medlem
LiquidSwordss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adcal
Ja nån från området borde ju sitta med mer info om denne S*mon? eller status i utredningen?
Skallgången som diskuterades tidigare i tråden, blev den bekräftad, och i så fall ledde den till nånting?
Hört att han sitter, men de e juh definitivt locket på från alla håll angående Lollan asså. Stackars familj & alla vi som brydde oss oxå för den delen. Men det lär ju visa sig tillslut vad som hänt. Hört fler rykten om allt möjligt, bl.a. att hon lever å e på rymmen med en kille för hon gjort något brott men MP letar väl inte efter lysta folk eller? Låter upp och ner i mina öron.
Citera
2022-02-15, 16:09
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Hört att han sitter, men de e juh definitivt locket på från alla håll angående Lollan asså. Stackars familj & alla vi som brydde oss oxå för den delen. Men det lär ju visa sig tillslut vad som hänt. Hört fler rykten om allt möjligt, bl.a. att hon lever å e på rymmen med en kille för hon gjort något brott men MP letar väl inte efter lysta folk eller? Låter upp och ner i mina öron.

Att lysta personer lyckas hålla sig undan tills brottet är preskriberat är väl sällsyntare än en solförmörkelse? 🤔
Citera
2022-02-15, 19:04
Medlem
Vasakortbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Har också hört både det ena och det andra men vet att polisen kollat upp de flesta ryktena och det verkar inte ha gett något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in