2022-01-21, 17:37
Medlem
cooldogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Lite frvnande att de inte hoppat p Patreon tget, andra sidan drar vl sponsen in otroligt mycket pengar. De vill aldrig bertta hur mycket de drar in s svrt att avgra.

Har de inte sagt 8 siffrigt? Mellan 10 miljoner till 99 miljoner.

De sa ven fr ett eller tv r sen vad de tog ut i ln
Citera
2022-02-15, 06:48
Medlem
Vem i helvete vill ha specialavsnitt om svenska cupen eller ttondelen i CL? Tycker podden har blivit avsevrt smre sedan Gusten brjade p CMore och nu mest gnar sig t att hypa deras rttigheter.
Citera
2022-02-15, 09:50
Medlem
sheldor4599s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAKHASHANAH
Vem i helvete vill ha specialavsnitt om svenska cupen eller ttondelen i CL? Tycker podden har blivit avsevrt smre sedan Gusten brjade p CMore och nu mest gnar sig t att hypa deras rttigheter.
Jag slutade lyssna ngon gng i somras/hstas, men lste reportaget i SvD fr ngra veckor sedan och d fick jag intrycket att Thomas tyckte Gustens lga hade slocknat lite nr det gllde podden. r vl ofrnkomligt nr den ene inget hellre vill n att ta sig in i etablissemanget och den andra lskar att st utanfr och kasta skit.
Citera
2022-02-15, 09:53
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAKHASHANAH

Du glmde nmna Beck specialen...
Citera
2022-02-15, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheldor4599
Jag slutade lyssna ngon gng i somras/hstas, men lste reportaget i SvD fr ngra veckor sedan och d fick jag intrycket att Thomas tyckte Gustens lga hade slocknat lite nr det gllde podden. r vl ofrnkomligt nr den ene inget hellre vill n att ta sig in i etablissemanget och den andra lskar att st utanfr och kasta skit.

Detta r min analys ocks efter att ha lyssnat p podden i mnga r.

Vanliga reklamen kan jag leva med men sitta och lyssna p rena reklamavsnitt (Zlatanfilmen) och nr dessutom de vanliga avsnitten r fullmatade med indirekt reklam fr CMore d har de tappat allt. Jag tror inte de sagt ett ont ord om CL i podden p ett r. Finns tydligen inga dliga lag, inga trista matcher, inget att ifrgastta lngre.

Dessutom r CMores sndningar s in i helvetet lkiga. Deras presentationsbilder i somras var ju vrre retuscherade n en Moore-blaska frn 90-talet och precis s knns sndningarna. Plastiga okritiska Ja-sgare.
Citera
2022-02-23, 10:40
Medlem
snillet_1s avatar
Reklamavsnittet fr CMores Beck-satsning r uppe nu.
Citera
2022-02-23, 20:27
Sitter hr och kollar p Beck - Lockpojken. Reklam fungerar.

Tycker avsnittet hll topp 10-klass.
Citera
2022-02-24, 20:26
Ser p den tredje filmen som heter lmpligt nog Vita Ntter. Dr sger Gunvald "negerbollen" om en somalisk stdare. Kan verkligen en ngslig Durmazkramare som Gust1 st bakom sdan rasism nr han inte ens r bekvm med ordet "indianare"?
Citera
2022-02-27, 20:16
Varfr uteblir hyllningarna hr nr de verkar ha varit stora p andra plattformar? Beckavsnittet var kungligt. Vi gillar vl smflickor och wienerbrd, men ni kanske fredrar mazariner?
Citera
2022-03-05, 16:52
Vad tror ni om att hlla upp ett mediumstort glas med calvados och lyssna p Beck-special? Har ni hrt avsnitt 590 6 ggr eller fler? Tutti Balutto = fint namn?
Citera
2022-03-12, 08:50
r det mjligt att lyssna p Calciomania? Var?
Citera
2022-03-13, 19:50
Det gr verkligen bra fr Derby. 3 pong senaste 5 matcherna. S kanske r inte Wayne bst i vrlden.

Ser att Forest Green leder League 2 klart, men har bara skramlat ihop 2 pinnar senaste 5.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in