2022-02-11, 06:50
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Att speca exakt är inte nödvändigt. Men talar vi t.ex. om 5 st sexpartners för en 15-åring så kan vi i allmänhet vinka hejdå till en elitidrottskarriär. Hon har definitivt fastnat i kukkarusellen.

Nu är det ju knappast som så att en 15 åring som har haft fler än en sexuell partner är att se som en elitidrottare och det baserar jag inte på antalet utan på åldern. Generellt skulle jag säga att ett barn i 15-års åldern som har haft fem eller fler sexualpartners har någon typ av problematik och mycket troligen inte kommer bli något annat än, i bästa fall kassörska på ICA.

Med tanke på din trådstart, ditt språkbruk och att du pratar 15-åringar framstår du mer och mer som en omogen och avundsjuk tonåring som önskar att han kunde få ligga med de tjejer som ser bra ut och har ambitioner.
Citera
2022-02-11, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Nu är det ju knappast som så att en 15 åring som har haft fler än en sexuell partner är att se som en elitidrottare och det baserar jag inte på antalet utan på åldern. Generellt skulle jag säga att ett barn i 15-års åldern som har haft fem eller fler sexualpartners har någon typ av problematik och mycket troligen inte kommer bli något annat än, i bästa fall kassörska på ICA.

Med tanke på din trådstart, ditt språkbruk och att du pratar 15-åringar framstår du mer och mer som en omogen och avundsjuk tonåring som önskar att han kunde få ligga med de tjejer som ser bra ut och har ambitioner.

Jag pratar om att det är i den åldern, när det sexuella uppvaknandet är fullbordat, som karusellresenärer faller ifrån. I den mån de hade en chans att bli elitidrottare så släcks den.
Citera
2022-02-11, 10:43
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snippjanne
Det var min första tanke också, att elitidrottare inte riktigt har tid för lösaktighet, och ofta inte har personligheter som är så intressanta för vanliga dödliga.

Men sedan slog det mig att rätt många manliga idrottsstjärnor verkar knulla runt rätt rejält, och att det väl även i yngre år är ganska vanligt att s.k. jocks både tränar och festar?

Får inte samma vibe ideottstjejer, men kanske är det hyfsat likt könen sinsemellan?

Ja men kvinnor och män är inte samma sak. Kvinnor och män har helt olika koppling till sin egen sexualitet. Kvinnor och män är promiskuösa av olika anledningar.

Sen är det skillnad mellan olika idrotter. De jocksen som du talar om är mer vanligt inom hockey, fotboll, amerikansk fotboll osv.

Mindre vanligt inom friidrott simning och skidor osv.

Idrotter som helt baseras och centreras kring fysisk prestanda har inte råd att festa en helg. Det kan kosta en veckas träning på maximal nivå.

Inom fotboll så finns det fortfarande spelare som röker cigaretter på regelbunden basis. Nämner inga namn men en italiensk målvakt i allsvenskan tänker jag direkt på
Citera
2022-02-11, 11:45
Medlem
Tror förklaringen handlar om att framgångsrika människor måste fokusera för att bli framgångsrika, med andra ord måste de välja bort en hel massa för att bli riktigt duktiga på det de vill. Om man själv inte har förmågan till fokus uppfattar man fokuserade människor som tråkiga.
Citera
2022-02-11, 16:20
Medlem
Här luktar det incel, TS.

Att knulla tar 5-60 minuter, det är inte särskilt lång tid.
För att en elitidrottande kvinnas karriär ska påverkas nämnvärt behöver denna person förmodligen knulla 10-20 gånger per dag, vilket jag har svårt att se någon normal människa göra.

Prova knulla en kvinna själv så får du se hur lite tid det tar av din vardag och att man faktiskt kan göra saker vid sidan av liggandet!

Hög fysisk aktivitet ökar sexuella lusten. De knullar förmodligen mer, bättre och med snyggare partner än gemene man här inne med tanke på att de ofta har vältränade kroppar och en sund hjärna vilket drar till sig attraktiva partners.

Har haft flertalet vänner som tävlat på elitnivå i olika idrotter. De har levt precis likadana liv som vem som helst, bara att de fokuserar mer på bra kost, sin träning och karriären medan låt oss säga du TS fokuserar mindre på din kost, din träning och mer på datorn och antisociala ting.

Slå ut antalet timmar du lägger ner på att häcka på internet och äcklas av kvinnor så kan du nog räkna ut att om du hade lagt samma tid på ditt sociala liv, träning och aktiviteter så kanske du också hade kunnat bli elitidrottare och kvinnokarl.

Prova träna du med så får du nog knulla snart!
Senast redigerad av Gary.Glitter 2022-02-11 kl. 16:23.
Citera
2022-02-11, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herter
Vad är problemet exakt? Låt dem välja själva.

Problemet ligger i att de som finner detta ämne intressant eller värdigt att diskutera förmodligen såg sig förbipasserade av dessa kvinnor relativt tidigt i livet och det har liksom fortsatt.

Trots tafatta försök att klä sig i hatt och frack för att imponera på de jämngamla tjejerna så har de fnittrande nekat tilll de sexuella inviterna av gentlemännen från internet.

Har man inte fått knulla i tonåren och inte heller i 20-årsåldern är det lätt att stirra sig blind av avund på faktumet att man blir bortprioriterad i den enligt ts så kallade "Knullkarusellen".

Den absoluta majoriteten ser inte ut som en påse med skridskor och har en någorlunda personlighet som gör att man klarar ett socialt liv med sexuella partners i jämn nivå på attraktionsskalan.

Det blir svårare om man nu faktiskt ser ut som en påse med skridskor, har en personlighet likt ens yttre och förväntar sig att man ska få knulla med den snyggaste 10% av befolkningen.

I kombination med att man sedan tidig ålder varit socialt inkapabel till att förstå sin omgivning och sociala koder lever man enligt förväntan att man trots ett fult yttre ska få knulla vackra kvinnor - vilket vi normala och rimliga människor förstår är en omöjlighet för en genomful individ om den nu inte är miljonär.

För oss normala människor så finns inte denna "knullkarusell".
Vi ligger med folk vi tycker om och attraheras av och lär oss att det är en del av det normala livet, vi befinner oss inte i en knullkarusell utan vi befinner oss i en normal livssituation där man idkar samlag för nöjets och reproduktionens skull precis som vi gjort i hundratusentals år.

Det är inte lätt att vara både ful fysiskt och personlighetsmässigt och samtidigt tro att sex är en mänsklig rättighet.
Senast redigerad av Gary.Glitter 2022-02-11 kl. 16:49.
Citera
2022-02-11, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Här luktar det incel, TS.

Att knulla tar 5-60 minuter, det är inte särskilt lång tid.
För att en elitidrottande kvinnas karriär ska påverkas nämnvärt behöver denna person förmodligen knulla 10-20 gånger per dag, vilket jag har svårt att se någon normal människa göra.

Prova knulla en kvinna själv så får du se hur lite tid det tar av din vardag och att man faktiskt kan göra saker vid sidan av liggandet!

Hög fysisk aktivitet ökar sexuella lusten. De knullar förmodligen mer, bättre och med snyggare partner än gemene man här inne med tanke på att de ofta har vältränade kroppar och en sund hjärna vilket drar till sig attraktiva partners.

Har haft flertalet vänner som tävlat på elitnivå i olika idrotter. De har levt precis likadana liv som vem som helst, bara att de fokuserar mer på bra kost, sin träning och karriären medan låt oss säga du TS fokuserar mindre på din kost, din träning och mer på datorn och antisociala ting.

Slå ut antalet timmar du lägger ner på att häcka på internet och äcklas av kvinnor så kan du nog räkna ut att om du hade lagt samma tid på ditt sociala liv, träning och aktiviteter så kanske du också hade kunnat bli elitidrottare och kvinnokarl.

Prova träna du med så får du nog knulla snart!

Din asperger grumlar ditt förmåga att ta till dig trådens essens. Du tror att det handlar om den faktiska knulltiden och att den i sig är ett problem. Jag talar om att livsstil, fokus och träningsflit påverkas för de som är inne i kukkarusellen.
Citera
2022-02-11, 23:15
Medlem
stone_sleepers avatar
Var det Serena eller Venus Williams (en av dem, den andra är gift, det vet jag) som kom ut nyligen som oskuld, vid 41-årsåldern? Hon har aldrig haft sex med någon och helt fokuserat på idrotten.
Citera
2022-02-11, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
För oss normala människor så finns inte denna "knullkarusell".
1. Jag talar om kukkarusellen.
2. Du är en normal människa och inte en elitidrottskvinna. What a shocker.
Citera
2022-02-11, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Var det Serena eller Venus Williams (en av dem, den andra är gift, det vet jag) som kom ut nyligen som oskuld, vid 41-årsåldern? Hon har aldrig haft sex med någon och helt fokuserat på idrotten.

Låter troligt. Hon har rätt fokus - om målet är att bli bäst i tennis.
Citera
2022-02-15, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Din asperger grumlar ditt förmåga att ta till dig trådens essens. Du tror att det handlar om den faktiska knulltiden och att den i sig är ett problem. Jag talar om att livsstil, fokus och träningsflit påverkas för de som är inne i kukkarusellen.

Problemet är ju att du tror att livstil, fokus och träningsflit påverkas hos en elitidrottare, ett uttryck du kallar för "kukkarusellen".
Kukkarusellen finns inte vännen och ingen påverkas av sex till den graden att den försämrar ens professionella förmåga att utöva idrott.

Släpp sargen och få igång knullandet nu så du slipper vara så här.
Senast redigerad av Gary.Glitter 2022-02-15 kl. 09:15.
Citera
2022-02-15, 09:14
Medlem
Hallsakaefts avatar
Promiskuösa kvinnor har nåt problem med självkänslan tror jag....ser det som ett självskadebeteende.

Kolla bara vilka det är som oftast och mer än gärna kallar andra kvinnor för horor..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in