2022-02-15, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Problemet är ju att du tror att livstil, fokus och träningsflit påverkas hos en elitidrottare, ett uttryck du kallar för "kukkarusellen".
Kukkarusellen finns inte vännen och ingen påverkas av sex till den graden att den försämrar ens professionella förmåga att utöva idrott.

Släpp sargen och få igång knullandet nu så du slipper vara så här.

Om du inte känner igen kukkarusellen som begrepp så ska jag ta en synonym som du säkert är bekant med: Korvryttarsvängen

Jag säger inte att just du med din asperger har svårt att gå från kuk till kuk och samtidigt ha en hyfsad karriär som orienterare. Jag säger att det generellt sätt är svårt för kvinnor att förena korvryttarsvängen med elitidrott.
Citera
2022-02-16, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Om du inte känner igen kukkarusellen som begrepp så ska jag ta en synonym som du säkert är bekant med: Korvryttarsvängen

Jag säger inte att just du med din asperger har svårt att gå från kuk till kuk och samtidigt ha en hyfsad karriär som orienterare. Jag säger att det generellt sätt är svårt för kvinnor att förena korvryttarsvängen med elitidrott.

Så du påstår att det är ett tecken på aspergers att inte begripa sig på fenomenen "Kukkarusell" och "korvryttarsväng" som kastas runt i en tråd som handlar om att elitidrottande kvinnor inte kan knulla så mycket för att det tar över karriären?

Har du ett konkret bevis på någon som trillat dit av kukkarusellen?
Citera
2025-10-03, 16:00
Medlem
Nån som har koll på om den nya avslappnade Frida har åkt in i kukkarusellen? Jag kan inte vara ensam om att bli orolig.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/QMQVPR/frida-karlsson-berattar-om-krisen-och-nytandningen
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in