Citat:
Ursprungligen postat av
Captainspiced
Nädu, du vet inte! Fråga Per. Du vet att jag vet om du hade känt till det, men försöker på detta vis få veta. Sorry!
Varför gör du detta?
Lydia är bekräftat en lycksökerska, en sköka.
Varför struntade föräldrarna i sina barn?
Ett barn pundar loss och lever ett synnerligen destruktivt liv.
Ett annat barn har flytt till staterna och flummar loss med kling klong, en har valt att stanna i hemlandet. En sitter inne för mord.
Hur många syskon som finns totalt är väl lite oklart då somliga fortsatt yngla av sig.
Det verkar onekligen som om syskonen Barth inte vill ha med familjen att göra. Hur kan det komma sig?
Lydia har inte haft sina barn, det har hon inte orkat, det vet du också. Det finns många som kan vittna om hennes äckliga liv, hur kommer det sig att ingen vittnade till Lydias fördel?