2022-02-14, 16:46
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yngrebarnsmamma
EFTERSOM att jag vet.
så vill jag först att du berättar så att jag ännu en gång kan rätta dig

Men kan du svara på otroheten?

Nädu, du vet inte! Fråga Per. Du vet att jag vet om du hade känt till det, men försöker på detta vis få veta. Sorry!
2022-02-14, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Vilka svar?

Svaren som du och några till tydligen vill inte ska komma fram.
2022-02-14, 16:49
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Vad vet du om vilka vänner han hade? Du kände inte honom eller Lydia.

Jag vet mer än du tror 😄
Och jag hade gärna samtalat om det om ni hade kunnat uppföra er på ett hyfsat sätt. På så vis hade även Emils önskan kanske fått utrymme här, men lev vidare med vetskapen om vad ni gör!
2022-02-14, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yngrebarnsmamma
svaret har vi ju redan.
på filmen om du missat den?
L skjuter E

Absolut, och ingen här i tråden här någonsin ifrågasatt detta heller.
Det man däremot försöker få reda på är varför detta hände, och för det ska gå behöver man ju ta reda på vad som skett under kvällen, dagarna innan m.m
Precis som andra här skrivit i tråden innan.
2022-02-14, 16:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Nädu, du vet inte! Fråga Per. Du vet att jag vet om du hade känt till det, men försöker på detta vis få veta. Sorry!
Varför gör du detta?
Lydia är bekräftat en lycksökerska, en sköka.
Varför struntade föräldrarna i sina barn?
Ett barn pundar loss och lever ett synnerligen destruktivt liv.
Ett annat barn har flytt till staterna och flummar loss med kling klong, en har valt att stanna i hemlandet. En sitter inne för mord.
Hur många syskon som finns totalt är väl lite oklart då somliga fortsatt yngla av sig.
Det verkar onekligen som om syskonen Barth inte vill ha med familjen att göra. Hur kan det komma sig?
Lydia har inte haft sina barn, det har hon inte orkat, det vet du också. Det finns många som kan vittna om hennes äckliga liv, hur kommer det sig att ingen vittnade till Lydias fördel?
2022-02-14, 17:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Jag vet mer än du tror 😄
Och jag hade gärna samtalat om det om ni hade kunnat uppföra er på ett hyfsat sätt. På så vis hade även Emils önskan kanske fått utrymme här, men lev vidare med vetskapen om vad ni gör!
Det betvivlar jag, då du inte fört fram annat än lögnerskan Lydias olika påståenden. Det blir lite pinsamt att se hur ni fortsätter att såga på grenen som ni sitter på.
Det påstås att tex jag vill tysta sanningen, har ni missat att Lydia bedömts som icke trovärdig?
Vad är det för spektakulärt du vet men inte talar om? Någonting som polisen borde fått vetskap om? Som kunde förmildrat Lydias straff?
2022-02-14, 17:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Absolut, och ingen här i tråden här någonsin ifrågasatt detta heller.
Det man däremot försöker få reda på är varför detta hände, och för det ska gå behöver man ju ta reda på vad som skett under kvällen, dagarna innan m.m
Precis som andra här skrivit i tråden innan.
Lydia fick inte som hon ville, sug på den
2022-02-14, 18:24
Medlem
Citat:
Svaren som du och några till tydligen vill inte ska komma fram.
Jag förstår ärligt talat Ingenting Just nu smutskastar ni Emils ex. Det är vad ni ägnar er åt!
Däremot tror jag nte du kan tala om vad det är mer ni vill ha svar på.

Du vill bara ha uppmärksamhet på bekostnad av en mördad man!
Och hur kan ni sitta och sprida saker som Emil i förtroende berättat för en vänsom han hade förtroende för... Ärligt talat.... Vad är det för fel på er?
2022-02-14, 18:58
Medlem
Citat:
Jag förstår ärligt talat Ingenting Just nu smutskastar ni Emils ex. Det är vad ni ägnar er åt!
Däremot tror jag nte du kan tala om vad det är mer ni vill ha svar på.

Du vill bara ha uppmärksamhet på bekostnad av en mördad man!
Och hur kan ni sitta och sprida saker som Emil i förtroende berättat för en vänsom han hade förtroende för... Ärligt talat.... Vad är det för fel på er?

Att du inte förstår något är ju ingen nyhet. Du som bara har kommit med hörsägen i tråden, aldrig någon riktig information.
Jag och flera andra här hela tiden försökt att finna svar. Ni har hela tiden försökt att tysta en. Varför? Om ni inte tycker om det vi pratar om, lämna då tråden. Vad jag vet så är det väl ingen som tvingar er in här, eller?
2022-02-14, 19:03
Medlem
Citat:
Att du inte förstår något är ju ingen nyhet. Du som bara har kommit med hörsägen i tråden, aldrig någon riktig information.
Jag och flera andra här hela tiden försökt att finna svar. Ni har hela tiden försökt att tysta en. Varför? Om ni inte tycker om det vi pratar om, lämna då tråden. Vad jag vet så är det väl ingen som tvingar er in här, eller?
Vad är du ute efter för svar?
Det kan du tydligen inte svara på?
En galen påverkad våldsbenägen kvinna har skjutit Emil. Det finns det film på ovh många har vittnat om att hon är kapabel till detta
Tala om vad exakt du vill ha svar på som inte redan nämnts?
Du vill ju bara ha uppmärksamhet
2022-02-14, 19:07
Medlem
Citat:
Vad är du ute efter för svar?
Det kan du tydligen inte svara på?
En galen påverkad våldsbenägen kvinna har skjutit Emil. Det finns det film på ovh många har vittnat om att hon är kapabel till detta
Tala om vad exakt du vill ha svar på som inte redan nämnts?
Du vill ju bara ha uppmärksamhet
Jag skulle kunna berätta riktigt smaskiga saker om Lydia men jag finner ingen anledning till det
2022-02-14, 19:27
Medlem
Citat:
Jag skulle kunna berätta riktigt smaskiga saker om Lydia men jag finner ingen anledning till det

Ja och eftersom du själv sagt att du inte känner varken Lydia eller Emil, så innebär det att allt du kommer med är hörsägen, svaller och skitsnack.
Så dina smaskiga saker du kan berätta om, är lika med noll i värde.
Till skillnad från mig som känner Emil och har även träffat Lydia några gånger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in