Citat:
Ursprungligen postat av
Vemdalen62
Men varför försöker ni skita ner Josefin?? Hon har absolut inte med att göra att Lydia avrättade Emil.
Tala om för mig vad detta har med mordet och göra????
det har ingenting med mordet att göra, så nu har dom bytt spår.
skillnaden är att inget av det jag skriver är någon hemlis.
allt jag skriver vet "alla" (som känner oss) redan.
så för att få dessa raringar också att förstå att dom inte vet hela sanningen för att deras lilla älskling inte berättar hela sanningen så gör jag det gärna!
Men det kanske är L som ber dom göra detta
Förstår att de svider med ett ex som e bryr sig så mycket om.
att jag som ex var en så trygg punkt så att han när DOM bråkar till och med väljer att ringa mig och be om att få sova på soffan.. (jag som hotade emil så mycket )..