2022-02-14, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yngrebarnsmamma
okej, så utveckla gärna

Du var inte ens ledsen!
2022-02-14, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Men varför försöker ni skita ner Josefin?? Hon har absolut inte med att göra att Lydia avrättade Emil.
Tala om för mig vad detta har med mordet och göra????

Rätt skall vara rätt, allt ska fram för att kunna finna svar, men det förstår du kanske inte.
2022-02-14, 16:34
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu påstår du samma sak som en annan skribent, hur blåögda tror ni att människor är?

Och du säger dig vara en gammal vän till honom? Du, grabben, fatta en sak. Emil hade riktiga vänner som lyssna på honom, de skulle aldrig vända det han sagt emot honom. Du är inte en polare till honom, glasklart!
2022-02-14, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Rätt skall vara rätt, allt ska fram för att kunna finna svar, men det förstår du kanske inte.
Vilka svar?
2022-02-14, 16:37
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yngrebarnsmamma
Vad för dig innebär det om jag hade haft egen vårdnad? hade de tagit emils rätt att ha sina barn 50/50?

Väntar fortfarande på när du ska berätta för mig om att jag var OTROGEN? när skedde det isf?

hur hämnades han med L menar du?

Eftersom du uppenbarligen inte känner till varför, så får du helt enkelt ta reda på det du som vet allt om honom.

Ett tips: han ville att Per skulle förlora pengar. Vill du veta mer, fråga Per!
2022-02-14, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Men varför försöker ni skita ner Josefin?? Hon har absolut inte med att göra att Lydia avrättade Emil.
Tala om för mig vad detta har med mordet och göra????

det har ingenting med mordet att göra, så nu har dom bytt spår.
skillnaden är att inget av det jag skriver är någon hemlis.
allt jag skriver vet "alla" (som känner oss) redan.
så för att få dessa raringar också att förstå att dom inte vet hela sanningen för att deras lilla älskling inte berättar hela sanningen så gör jag det gärna!

Men det kanske är L som ber dom göra detta
Förstår att de svider med ett ex som e bryr sig så mycket om.
att jag som ex var en så trygg punkt så att han när DOM bråkar till och med väljer att ringa mig och be om att få sova på soffan.. (jag som hotade emil så mycket )..
2022-02-14, 16:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Läs igenom min text noga så ser du att jag talar mest för Emil.
Lägg ner ditt schizofrena snack om agendor. Du vill få tyst på sanningen, varför?
Det är löjligt uppenbart att du och ängeln försöker sprida lögner och att ni attackerar omdömeslöst och sammansvuret.
Du har outat dig i tråden, lägg ner.
Återigen så inser jag att Lydias uppväxtmiljö är direkt orsak till att Emil är död.
Ni har skitit i det blå skåpet, och det luktar riktigt illa... är det dem biodynamiskt odlade hokuspokus antroposofiska grödorna som gjort er knollriga?
Snart poppar väl cedderik och droning-kokko upp och ryggdunkar er... spännande.
2022-02-14, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie

svaret har vi ju redan.
på filmen om du missat den?
L skjuter E
2022-02-14, 16:41
Medlem
Citat:
Eftersom du uppenbarligen inte känner till varför, så får du helt enkelt ta reda på det du som vet allt om honom.

EFTERSOM att jag vet.
så vill jag först att du berättar så att jag ännu en gång kan rätta dig

Men kan du svara på otroheten?
2022-02-14, 16:41
Avslutad
Citat:

Och du allsmäktige orakel som inte känner någon inblandad, du har det som livsuppgift att föra fram en sanning som uppenbarat sig i din kaffesump?
2022-02-14, 16:44
Avslutad
Citat:
Och du säger dig vara en gammal vän till honom? Du, grabben, fatta en sak. Emil hade riktiga vänner som lyssna på honom, de skulle aldrig vända det han sagt emot honom. Du är inte en polare till honom, glasklart!
Vad vet du om vilka vänner han hade? Du kände inte honom eller Lydia.
2022-02-14, 16:45
Avslutad
Citat:

Intressant att denne Per låtit Lydia snaska åderpåle, vad fick hon i utbyte för det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in