2022-02-14, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eldarn.
AIK erbjudit kontrakt till John Guidetti men parterna fortfarande långt ifrån varandra, enligt Disco. Inte ens säkert att han vill hem ännu. Utländska klubbar med i bilden. Kommer bli dyrt om det blir av. Annars inget nytt.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/MLvObB/avslojar-aik-har-erbjudit-john-guidetti-kontrakt
Malmö tar honom. Kommer skratta mig harmynt
2022-02-14, 16:14
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix

Jag vill inte ha honom samtidigt som jag inte vill att någon annan tar honom.
2022-02-14, 16:25
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Lägg ner

Inga fucking wannabes som pissar på sitt egna barn. Vi har haft nog av horungar från Stockholm med tveksamma värderingar och levnadssätt.
2022-02-14, 17:19
Medlem
Guidetti har varit iskall i fem år. Är det inte en stor risk att värva honom?
2022-02-14, 17:21
Medlem
Fred Friendlys avatar
Gytkjaer är fjärdealternativ i Monza. Tror vi eller MFF, antagligen MFF, tar honom. Trodde ni skulle gå för Jovanovic men han gick till Tel Aviv för 20 miljoner.
2022-02-14, 17:23
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Guidetti har varit iskall i fem år. Är det inte en stor risk att värva honom?
Med pengarna det ryktas som ska han va totaldominant och vinna skytteligan som rimligt krav. Risken att detta kommer kosta mer än det smakar är väldigt väldigt stor.

Men tvek på att han drar hem till Sverige nu. Ekonomiskt har han bara å förlora.
2022-02-14, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag vill inte ha honom samtidigt som jag inte vill att någon annan tar honom.

Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Lägg ner

Inga fucking wannabes som pissar på sitt egna barn. Vi har haft nog av horungar från Stockholm med tveksamma värderingar och levnadssätt.
Ge honom bara det han vill ha så vi får börja håna gnagets patetiska beteende på sociala medier. Ni har råd.
2022-02-14, 18:02
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ge honom bara det han vill ha så vi får börja håna gnagets patetiska beteende på sociala medier. Ni har råd.
Det är faktiskt helt rimligt. Vi (08-antagonister) vill håna dem och eftersom vi via skattesedeln håller Malmö flytande är det inte mer än rätt. Jag tycker vi kan kräva det.
2022-02-14, 18:14
Medlem
snurresprettiss avatar
Jaså Sanna har gett klartecken?

Allvarligt talat, så är AIK ganska korkade om dom plockar hem Guidetti för dom pengarna det ryktas om.
2022-02-14, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Jaså Sanna har gett klartecken?

Allvarligt talat, så är AIK ganska korkade om dom plockar hem Guidetti för dom pengarna det ryktas om.

Vad är det för belopp som nämns?
2022-02-14, 18:38
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av summerbursten
Vad är det för belopp som nämns?

Bara i sign on så är det betydligt mer än 7 miljoner som Ola Toivonen fick av MFF.
2022-02-14, 18:58
Medlem
Valvantos avatar
Vi värvar ny målis som vann Football Dreamz i Afrika. 19 årig målvaktstalang från Benin. Hjelmberg som varit där och ordnat. Ett års kontrakt är vinsten för tävlingen till att börja med. Frågan är om han kommer tillhöra HTFF eller A-laget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in