2022-02-14, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralpredikan
Han var chef, och det var en liten station, han ska har bott mitt emot också.

Jag kan se minst två brandbilar på hans runkfilmer från stationen. Det måste väl betyda att det finns betydligt fler brandmän som jobbar där?

Det måste väl finnas en chef över det lokala befälet?

Jävligt tyst därifrån.

Chefen?

https://youtu.be/uT5BJdd3FHs
Citera
2022-02-14, 10:42
Medlem
moralhoras avatar
Del 2 från Jens Ganman: https://jensganman.substack.com/p/pa-pedofiljakt-med-dumpen-del-2
Citera
2022-02-14, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Del 2 från Jens Ganman: https://jensganman.substack.com/p/pa-pedofiljakt-med-dumpen-del-2

Brandmans-äcklet med perfekt fasad är alltså väl medveten om att allt är slut.

Vidrig historia.

Vi får också veta att miljöbantaren vingliga Oliver ligger inlagd på psyk.
Senast redigerad av Spritsson 2022-02-14 kl. 11:28.
Citera
2022-02-14, 11:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Du har en diagnos och är asexuell så du förstår inte sex, jag måste förklara för dig hur mänsklig sexualitet funkar. Den största delen av sexuell aktivitet är ett samarbete mellan hjärna och könsorgan så jo, brandmannens stenhårda snopp har kommunikation med hans hjärna som kan tänka sig en sjuårings hand runt hans kuk.
Han tänker inte med kuken
Med vad tänker han då... Brandmannen hade inte mött upp kvinnan och barnet om han inte ville ha sex,
och om han åtminstone vore motsatsen till pedofil hade barnet varit en anledning till att inte vilja något ens med mamman. Ur hennes fitta har alltså moderkaka m.m. kommit. Nåväl..

Jag skulle flytt fältet lika mycket om det vore Aftonbladet eller Expressen som ville intervjua mig pga min nya veteranbil, frimärkssamling eller för att dra poängen till sin spets pga nobelpris.
Jag hade inte medverkat utan istället smugit för att ingen skulle kunna intervjua mig. Jag har aldrig varit med på släktträffar, bröllop, dop osv. Ingenting.
De bilder som ändå finns har jag lagt munkavle på de som har dom att inte dela. Youtube, porrsajter och övriga video är nedstängda sedan länge, och kommer aldrig återigen öppnas. Vad jag gör påverkad kan jag dock inte riktigt förutse, bestämma eller lova mig själv.

Jag öppnar aldrig dörren, låter mig aldrig stannas, svarar maximalt med bara med ja i telefon, använder anonym IP, hårdvaror, konton och för det mesta bara gamla foto som ändå har delats. Det går inte att förutse vart jag ska, är på väg eller befinner mig.
Jag förekommer inte någonstans mer än anonymt på porrsajter utan personkoppling till mig som jag inte själv tankat upp. Någon som finns mindre får man leta efter. Jag skulle inte erkänna så mycket som en millimeter. Tvärtom gått till angrepp och frågat vad sjutton ni menar.
Det står tom utanför min bostad ungefär: Vill ni mig något så skicka sms till följande nummer: xxxx och meddela vad saken gäller.
Senast redigerad av StortOllon 2022-02-14 kl. 11:34.
Citera
2022-02-14, 11:21
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Duktig skribent. Jag kommer läsa mer om det kommer en del 3. Inte helt otippat så lyckas Ganman få en någorlunda konversation med senaste gäddan efter Patrik och Sara slutat filma och begav sig.
Citera
2022-02-14, 11:26
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson

Vidrig historia.

Vi får också veta att miljöbantaren och vingliga Oliver ligger inlagd på psyk.

Är Oliver inlagd? Förvånar mig inte... Men hur hörde du det? Missade jag det i podden? Eller vet du det eftersom han är din rumskamrat? Ni sitter kanske och bygger lego och mäter snoppar tillsammans?

I podden som släpptes den 13:e på dumpens hemsida sägs:

Tydligen hade Dumpen försökt träffa brandmannen en gång tidigare i egenskap av "Mamman" + "barnet". Då fick brandmannen förhinder och dök inte upp.

När "mamman" kom ensam så dök brandmannen upp.

Det kan ju vara så enkelt att han inte ville träffa barnet. Chattloggarna tyder ju också på att han egentligen inte har det intresset.
Senast redigerad av fido1986 2022-02-14 kl. 11:49.
Citera
2022-02-14, 11:27
Medlem
Citat:

Vidrig historia.

Vi får också veta att miljöbantaren och vingliga Oliver ligger inlagd på psyk.

Hur vet du att det är miljöbantaren som är inlagd? Har det framgått tidigare att han är prästson?

Intressant kommentar från Patrik:

Citat:
“Det är märkligt”, säger Patrik, “de här männen vi sätter dit får alltid biljett rakt in i psykvården när de avslöjas, medan deras offer kan få vänta i månader på att få en plats.”

Hur kan det komma sig?
Citera
2022-02-14, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palats
Hur vet du att det är miljöbantaren som är inlagd? Har det framgått tidigare att han är prästson?

Hur kan det komma sig?

Det har framkommit via inlägg att ”vingliga Olivers” pappa har varit präst. Möjligen pensionär nu.

Det står i Ganmans text att Patrik säger att en person som har precis det familjeförhållandet ligger inlagd på psyk.

Enkel slutledning men givetvis inte helt 100% säkert.
Citera
2022-02-14, 11:39
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palats

Hur kan det komma sig?

Är du kapabel till en egen tanke? Kolla din egen historik... Hur känns det att kunna bli ersatt av en bandspelare?

Dels så snackar Patrik en massa skit. Han har ingen aning om någon statistik.

Dels så chockar Dumpen sina deltagare rätt ordentligt. Förmodligen mer än vad din transistor klarar av att processa, ens på tusen år.
Senast redigerad av fido1986 2022-02-14 kl. 12:01.
Citera
2022-02-14, 12:09
Medlem
Citat:
Magnus ”B*bb*” Erikss*n

* = o

Torpshammar känns som en ort där filmen Jägarna skulle kunna vara inspelad.

Vad är det för typ av brandstation Magnus jobbar på?

Hur fan kan den fungera som knullcentral? Magnus bjöd in dumpen-fiskarna till knull på stationen, han spelar in film och runkar kuk där i sina arbetskläder mest hela dagarna.

Enligt uppgift har andra personer blivit inbjudna för knull på stationen via olika sex-kontakt-sajter.

Hur fan kan han smyga med det?

Är fler brandmän inblandade i aktiviteterna?

Det låter mer som sexklubb än brandstation.

Journalisten frågade vad chefen hette. Har han fått svar på det och sina frågor?

Vad säger räddningstjänstens ledning i länet?

Visst sades det att han skulle ha varit gift? I så fall måste de skiljt sig och hon snabbt flyttat ut.
Citera
2022-02-14, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Hädanefter tycker jag inte det är smakligt att skribenter leker tuffa åt något håll. Killen på bild har inte gjort något olagligt men är inte rädd om döden vore ett måste. Det har han bevisat åtminstone för sig själv sedan länge. Han vet hur en slaktmask skulle se ut.

Inget hot eller uppvigling mot någon eller till något men att läsa att pissfittor "kan skaffa vapen, inte skulle backa, gärna tar fängelsestraff" m.m. kan ni hålla för er själva. Det finns i så fall fler som är beredda till mer än så. Fuck you alla som inte håller diskussionen sansad.

Såg ju respektingivande ut. Inte det minsta skrattko att stå maskerad med en liten kniv😄
Citera
2022-02-14, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nietzschesson
Och det tycker du är lämpligt att lägga ut offentligt?
Jävla lynchmobb som Anna Nilsson och Patrik Sjöberg satt igång.

Det är nog fan den barnsexsugne brandmannen och lärar-äcklet som satt igång detta!!!

Har frugan ändrat sin status på sin Facebook-sida?

Någon här säger att som fortfarande står som gifta? Den borde hon väl ändra fort som fan?

Annars blir det väl mer skvaller i byn?

Det borde man kunna räkna ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in