2022-02-14, 09:21
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Jag läser inte Sjöbergs 242 på Facebook - är inte intresserad - men om förtal eller insinuationer skulle pågå rörande min person så skulle det nå mig på flera sätt, dels genom att se hur många som kollar mig på MrKoll.
Det är snarast någon annan som kan tänkas vilja förtala men om så sker står jag inte oförberedd. Jag är duktig på att ge igen men inte för ingenting.
Jag är inte förtalskänslig men skulle givetvis hävda så om jag blev förtalad.

Det går inte att besöka sajten varken från dator eller telefon:

Vad svamlar du om ? Är du uthängd på dumpen eller?
Citera
2022-02-14, 09:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Vad svamlar du om ? Är du uthängd på dumpen eller?
Det vet man liksom aldrig säkert för någon snorunge kastar sura ägg på rutorna eller lägger smällare i postlådan.
Citera
2022-02-14, 09:29
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Det vet man liksom aldrig säkert för någon snorunge kastar sura ägg på rutorna eller lägger smällare i postlådan.

Okej. Ja men finns du på dumpen är du ju ett peddo, så då förtjänar du alla ägg du kan få.
Citera
2022-02-14, 09:29
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
I

Men en 22-åring är en vuxen kvinna hur mycket man än ogillar att människor kan känna kärlek mellan varandra trots stor åldersskillnad.

Det var bra sagt. Det här är väldigt viktigt. Det vi alla ogillar är när vuxna utnyttjar barn sexuellt. Det får inte bli en hatkampanj mot vuxna personer som är tillsammans frivilligt trots åldersskillnad.

Patrik Sjöberg är snygg, jag förstår om han kan få en ung kvinna.
Citera
2022-02-14, 09:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Fattar nada av vad du skriver. Har du någon lösning?
Angående det faktum att män straffas hårdare för samma brott och brottslighet har du två läsvärda länkar här:
https://genusnytt.wordpress.com/2012/11/04/man-far-63-langre-straff-an-kvinnor-for-samma-brott/
https://genusnytt.wordpress.com/2012/11/02/leif-gw-kvinnor-far-mildare-domar-men-det-ar-inget-problem/

I övrigt är Sverige ett kvinnostyrt land främst pga sexuella motiv från förmögen manlig kapitalism. Pengar ska vara grunden för all makt. Äktenskapet ska inte gälla. Våldtäkt anmäls inte mot Wallenberg. Sexköp sköts utomlands i samband med affärsresor.
Barnporr tittas på oavsett då den försiktighet som är i bruk räcker. Pengar, skräck, underkastelse och slaveri..
Citera
2022-02-14, 09:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hor-Ulla
Okej. Ja men finns du på dumpen är du ju ett peddo, så då förtjänar du alla ägg du kan få.
Okej men vilket iofs bara hade inneburit en helsikes massa dokumentation och polisanmälningar, plus ansökan om sekretess hos Skatteverket - vilket jag mer eller mindre garanterat hade fått.
Citera
2022-02-14, 09:54
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Det ända som brandmannen sa var väl att han ville att barnet skulle styra in hans kuk i mamman?

Snacka om antiklimax.

Anta att jag chattar med en kvinna på nätet och hon vill ha de sjuåriga dottern med då vi har sex, då skulle flyglarmet ringa i mina öron omedelbart.

Ett barn ska hålla i hans kuk och föra in den i kvinnan, du hör hur sjukt det låter.

Brandmannen har förlorat sans och vett.

Om han gjorde det endast för att få dejta kvinnan så måste han varit extremt desperat. Eller så hade han flera uppsåt.
Citera
2022-02-14, 09:56
Avslutad
Strykninmannen --> Det är hans KUK som talar, inte han som PERSON!
Citera
2022-02-14, 10:19
Medlem
Rekomenderar att lyssna på deras podd. Man få mer information på vissa.
Citera
2022-02-14, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Magnus ”B*bb*” Erikss*n

* = o

Torpshammar känns som en ort där filmen Jägarna skulle kunna vara inspelad.

Vad är det för typ av brandstation Magnus jobbar på?

Hur fan kan den fungera som knullcentral? Magnus bjöd in dumpen-fiskarna till knull på stationen, han spelar in film och runkar kuk där i sina arbetskläder mest hela dagarna.

Enligt uppgift har andra personer blivit inbjudna för knull på stationen via olika sex-kontakt-sajter.

Hur fan kan han smyga med det?

Är fler brandmän inblandade i aktiviteterna?

Det låter mer som sexklubb än brandstation.

Journalisten frågade vad chefen hette. Har han fått svar på det och sina frågor?

Vad säger räddningstjänstens ledning i länet?
Han var chef, och det var en liten station, han ska har bott mitt emot också.
Citera
2022-02-14, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Det ända som brandmannen sa var väl att han ville att barnet skulle styra in hans kuk i mamman?
Han chatta även med yngre. Inte enbart med mamman och barn.
Citera
2022-02-14, 10:39
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Strykninmannen --> Det är hans KUK som talar, inte han som PERSON!

Du har en diagnos och är asexuell så du förstår inte sex, jag måste förklara för dig hur mänsklig sexualitet funkar. Den största delen av sexuell aktivitet är ett samarbete mellan hjärna och könsorgan så jo, brandmannens stenhårda snopp har kommunikation med hans hjärna som kan tänka sig en sjuårings hand runt hans kuk.

Han tänker inte med kuken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in