2022-02-14, 01:39
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Det ända som brandmannen sa var väl att han ville att barnet skulle styra in hans kuk i mamman?

Dumpen är nere nu så kan inte kolla men jag är rätt säker på att det var betydligt mer än bara det, även om "jag vill att ditt barn styr in min kuk i din fitta" är tillräckligt grovt och mycket mera explicit än något Gällivaremannen sa
Citera
2022-02-14, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Hur tänkte du där?😄

Citat:
Ursprungligen postat av laxel
Ja, och det är väl inget märkligt med det ? Det är väl vanligt att man gör så i familjer, att man hjälps åt.
Menade inte så. Det är självklart vidrigt bara det, ordet ”bara” skrev jag mest med tanke på hur mycket alla de andra männen på sidan har varit fokuserade på just barnet och tjatat om det. Jämförde med dem.
Citera
2022-02-14, 07:04
Medlem
Dumpen är bra, förstår inte varför det ens diskuteras. Kan nån sammanställa de, svårt med 50 Pers kanske, som vi har identitet på? Så håller vi oss till uthängnigar här? Låter det ok?
Citera
2022-02-14, 07:10
Medlem
Citat:
Det ända som brandmannen sa var väl att han ville att barnet skulle styra in hans kuk i mamman?

Bara? Han har ju suttit och skrivit samt skickat bilder till tretton och fjortonåriga tjejer.

Finns inte en chans att han kan bo kvar på byn efter det han har gjort. I helgen är det folk som stått utanför huset han bor i och väntat.
Citera
2022-02-14, 07:41
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Omöjligt att komma in på Dumpen. Nu är det förvisso söndag 22.00 och Dumpen har varnat just för seghet men det skulle kunna sluta med att myndighet (oklart vem) klipper internettrafiken för gott, eller pö om pö.
Kanske går resonemang att det inte längre håller, och kring vad som ska göras åt problemet och samhällskostnaden Sara förorsakar.
Det som har varit får vara... och därefter successivt alltmer svart i rutan. Det vore det bästa för alla, tom för Sata och Sjöberg.

Vad ska du göra å dumpen?
Söka upp nya vänner/kollegor?
Citera
2022-02-14, 07:43
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:

Jävla idiot!
Antingen trollar du eller så är det jäkla illa
Citera
2022-02-14, 07:44
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theArtifex
Ja det finns:
http://www.bilddump.se/bilder/20220213225233-79.142.211.99.jpg

http://www.bilddump.se/bilder/20220213225356-79.142.211.99.jpg

Mår faan illa, barn i hans närhet
Citera
2022-02-14, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baconburger47
Bara? Han har ju suttit och skrivit samt skickat bilder till tretton och fjortonåriga tjejer.

Finns inte en chans att han kan bo kvar på byn efter det han har gjort. I helgen är det folk som stått utanför huset han bor i och väntat.

Nej han har bara skickat bilder och videos till mamman han trodde han skulle träffa. Däremot har han chattat med en 13-14 åring, men inte skickat ngt till henne.
Citera
2022-02-14, 08:13
Medlem
Dumpen ser ut att vara stängd eller ligga nere helt. Någon som har dumpense sida på Facebook?
Finns mer info där?

Brandmannen och vingliga Oliver har en ny spännande vecka framför sig.

Måndagsångesten känns enkel när man tänker på dom två😅
Citera
2022-02-14, 08:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Vad ska du göra å dumpen?
Söka upp nya vänner/kollegor?
Jag diskuterar och försvarar flickpedofili utifrån sanning, dvs det normala med manlig kåthet till unga tjejer och barn.
Då jag inte har intresse av barn, ungdomar eller ens av unga vuxna så borde risken vara 0% för min del. Risken för nakenouting är större i andra sammanhang. Allt annat som kan hända är dessutom mycket värre.

Sjöberg kan omöjligt ha mina kort och barnchattloggar eftersom sådana inte finns mer än det som skrivs offentligt.
Jag tycker att Sjöberg och Dumpen gör sanningen en välgärning genom att visa att pedofili är normalt. Sen att jag inte gillar hysteri är en annan sak men det gäller alla frågor.

För att namninsamla, ringa runt och organisera kollektivt åtal får man vara bra uttråkad. Jag har tänkt att JK-anmäla men det får bli om jag absolut inte har något annat att göra.
Citera
2022-02-14, 08:42
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qspzyx
Hört rykten som säger att D*vid Romo* har tagit livet av sig. Stämmer det?

I Dumpenpodden sa de att det nästan alltid startas sådana rykten om de uthängda. Den som det ryktats mest om är ju Gällivaremannen som dök upp med barnspel på hotellrummet. Men de hävdar han lever i allra högsta grad. De ger inte direkt någon säker källa till det, bara att "någon skrivit att de sett honom på stan" typ.

Citat:
Ursprungligen postat av Fieldx
Ja han är ju tillsammans med en 22-åring (31 år yngre än han själv). Det är väl så nära han komma till att knulla barn utan att bli uthängd själv.

Men en 22-åring är en vuxen kvinna hur mycket man än ogillar att människor kan känna kärlek mellan varandra trots stor åldersskillnad.
Citera
2022-02-14, 08:57
Avslutad
Jag läser inte Sjöbergs 242 på Facebook - är inte intresserad - men om förtal eller insinuationer skulle pågå rörande min person så skulle det nå mig på flera sätt, dels genom att se hur många som kollar mig på MrKoll.
Det är snarast någon annan som kan tänkas vilja förtala men om så sker står jag inte oförberedd. Jag är duktig på att ge igen men inte för ingenting.
Jag är inte förtalskänslig men skulle givetvis hävda så om jag blev förtalad.

Det går inte att besöka sajten varken från dator eller telefon:
Citat:
Webbplatsen kan inte nås dumpen.se tog för lång tid på sig att svara.
Testa att
kontrollera anslutningen
kontrollera proxyn och brandväggen
köra nätverksdiagnostik
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Senast redigerad av StortOllon 2022-02-14 kl. 09:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in