2022-02-13, 13:17
Medlem
lunarluddes avatar
Grym serie, Googlat och läst att avsnitt 6 kommer idag? Vilken tid brukar det finnas på HBO?
Citera
2022-02-13, 13:18
Avstängd
OstgotaHuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Grym serie, Googlat och läst att avsnitt 6 kommer idag? Vilken tid brukar det finnas på HBO?
Jaså! Vilka bra nyheter!! Ska hålla utkik!
Citera
2022-02-13, 13:20
Avstängd
OstgotaHuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NikodemusLobo
Åh fan! Jag har försökt googla mig fram till om hon opererat sig men inte hittat något. Var kan jag läsa om det?
I ett avsnitt där hon ligger på rygg (tror bredvid Rue någon gång i första säsongen) så såg då jag en penis. Det var iallafall den scenen som låg till grund varför jag inte kan runka till hennes "tuttar".
Citera
2022-02-13, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OstgotaHus
I ett avsnitt där hon ligger på rygg (tror bredvid Rue någon gång i första säsongen) så såg då jag en penis. Det var iallafall den scenen som låg till grund varför jag inte kan runka till hennes "tuttar".

Kollade på första avsnittet också och visst skymtar man en penis där så där var den inte bortopererad, är ju ändå tre år sedan det avsnittet spelades in. Alltså ni som blir kåta på den där Hunter Schafer är ju bögar. Man ser ju klart och tydligt på kroppsformen och ansiktet att det är en kille från födseln, kvittar om han har kapat kuken och käkar hormoner och får bröst så är det fortfarande en man.
Citera
2022-02-13, 19:23
Avstängd
OstgotaHuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Kollade på första avsnittet också och visst skymtar man en penis där så där var den inte bortopererad, är ju ändå tre år sedan det avsnittet spelades in. Alltså ni som blir kåta på den där Hunter Schafer är ju bögar. Man ser ju klart och tydligt på kroppsformen och ansiktet att det är en kille från födseln, kvittar om han har kapat kuken och käkar hormoner och får bröst så är det fortfarande en man.
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
"Hon"? Väx upp, för helvete
Fast om hon genomgått en transition och fått tuttar så är hon en kvinna.
Citera
2022-02-13, 19:26
Medlem
NikodemusLobos avatar
Citat:
Ja det var det jag mindes också. Förstår att du känner så, själv tycker jag det är hett.

Citat:
Säger inte att du har fel men har du någon källa på att den är bortopererad nu? Försökt hitta något om det men utan resultat.
Bög är jag inte, men "lite" bi om man nu kan vara just lite bi. Tänder på hela kvinnokroppen förutom fittan och tänder bara på kuken på den manliga kroppen. Så tycker det är spännande med människor som Hunter!
Citat:
"Hon"? Väx upp, för helvete
Du kanske ska växa upp från ditt grottmansbeteende?
Citat:
Fast om hon genomgått en transition och fått tuttar så är hon en kvinna.
Precis så.
Citera
2022-02-13, 19:32
Avstängd
OstgotaHuss avatar
Citat:
Nej, då är det en man med extrema kroposmodifikationer
Ska du inte påstå att Michael Jackson var vit, när du ändå är igång?
Michael Jackson fick pigment-terapi som ändrade hans pigment från mörka till vita. Sedan var han uppväxt på ett vitt sätt så han var egentligen mer vit än vad du och jag någonsin kommer bli :/

Citat:
Öhh....nej!

Han har ingen livmoder och kan inte producera barn så nej han är och kommer aldrig bli någon kvinna, bara trams att påstå motsatsen.

Likaså om kvinna skulle operera dit en kuk och skära bort brösten så kan hon inte producera några barn då det saknas spermier.
Hur fan vet du att hon inte fått en livmoder? Alla killar har inte spermier heller. Är dom kvinnor? Jag hade inte spermier i pungen förrän jag var 12 ungefär, var jag en tjej före dess eller?
Citera
2022-02-13, 19:47
Medlem
NikodemusLobos avatar
Citat:
Visst, en person som kräver att män skär av sig kuken om de vill bära smink och alternativmode pp arbetsplatsen anklagar andra för grottmönniskobeteende
En man i 40 årsåldern som fortfarande bär smink och klär sig som en gothare har alltså inte ålderskris längre om han skär av sig kuken och injicerar hormoner?
Ser du andra stilar än trendiga eller traditionella stilar på "cis"-männen i dina kära progressiva medier?
Det var mer ditt sätt att uttrycka dig som jag tyckte var ett grottmansbeteende. "Väx upp, för helvete"
Citera
2022-02-13, 19:47
Avstängd
OstgotaHuss avatar
Citat:
Visst, en person som kräver att män skär av sig kuken om de vill bära smink och alternativmode pp arbetsplatsen anklagar andra för grottmönniskobeteende
En man i 40 årsåldern som fortfarande bär smink och klär sig som en gothare har alltså inte ålderskris längre om han skär av sig kuken och injicerar hormoner?
Ser du andra stilar än trendiga eller traditionella stilar på "cis"-männen i dina kära progressiva medier?
HON är 17!!!
Citera
2022-02-13, 19:58
Avstängd
OstgotaHuss avatar
Citat:
HAN hade, lär dig svenska
Ja, men varför blir inte en man i 40 årsåldern som bär smink längre anklagad för att ha en ålderskris och slipper krav på anpassning vid ögonblicket han titulerar sig som "trans"?
Hon är 17 inte 40, vad e de du int fattar!! Vem pratar vi om förresten? Jules i Euphoria? Har du ens sett hennes tuttar? Vårtgårdarna är perfekt små och formen på brösten är bättre än någon "riktig tjej" som jag sett iallafall !
Citera
2022-02-13, 20:02
Medlem
Citat:
Hon är 17 inte 40, vad e de du int fattar!! Vem pratar vi om förresten? Jules i Euphoria? Har du ens sett hennes tuttar? Vårtgårdarna är perfekt små och formen på brösten är bättre än någon "riktig tjej" som jag sett iallafall !
Lär dig att läsa, om du har en man i 40 års åldern som sminkar sig som simpel stil, då anser du att han har ålderskris och bör växa upp, om han sedan har titulerat sig som trans, så vips, så slutar du att anklaga honom för att ha åplderskris och slutar kräva att han klär sig normalt
Män med chipstuttar är inte min grej

Du får tända på vad du vill, men det passar inte att tro att du är manligare än andra för du minnsan har "växt upp", dricker öl och har på dig säckiga kläder om du samtidigt tänder på transor
Citera
2022-02-13, 20:04
Avstängd
OstgotaHuss avatar
Citat:
Lär dig att läsa, om du har en man i 40 års åldern som sminkar sig som simpel stil, då anser du att han har ålderskris och bör växa upp, om han sedan har titulerat sig som trans, så vips, så slutar du att anklaga honom för att ha åplderskris och slutar kräva att han klär sig normalt
Män med chipstuttar är inte min grej

Du får tända på vad du vill, men det passar inte att tro att du är manligare än andra för du minnsan har "växt upp", dricker öl och har på dig säckiga kläder om du samtidigt tänder på transor
Ja om en MAN sminkar sig så tycker jag det är konstigt men om han säger att han är en kvinna så fattar jag inte problemet? Det är inte min ensak vad andra gör i sina egna hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in