Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Nja, om Dumpen konfronterat honom och gett fan i att hänga ut honom hade hans barn sluppit lida, han hade fått hälp och inga hade blivit skadade.
Hade han fått hjälp? Hur då? Det finns inga botmedel mot pedofili. Titta på dig själv, fullt utblommad pedofil som går igång på fantasier om barn och ha sex med rädda ångestfyllda tjejer. Det finns ingen hjälp för dig heller, de där demonerna blir du aldrig av med. Enda räddningen här är att du aldrig någonsin interagerar med barn fysiskt eller via nätet för att där leva ut dina fantasier.
Så här är det, Mr Peddo:
Det är upp till var och en att söka hjälp för sina problem. Oavsett om det gäller en pedofil eller en sexmissbrukare (Brandmannen och Erns Rohm lider troligen av bägge diagnoser) så väljer de sina handlingar. Om de inte vill att deras partner och barn ska utsättas för lidande så är rätt strategi att helt enkelt inte leva ut sina fantasier och lustar, direkt de gör det så sätter de familjen på spel. Något som verkligen visar hur mycket de bryr sig om sin partner och barn.
Personligen kan jag säga att jag hellre blir kontaktad och informerad av Dumpen, och exponerad, än fortsätter leva mitt liv med någon som bryter mot vårt interna kontrakt. Alla dagar i veckan, tveklöst. Det ultimata är så klart att själv komma på skiten med fingrarna i kakburken men man kan inte få allt.