2022-02-13, 16:21
Medlem
Är det bara jag som tycker att i stort sett samtliga pedofiler som härjar i den här tråden formulerar sig märkligt likt varandra. En märklig slump kanske.

För övrigt undrar jag vad det är med autister och sexuellt avvikande beteenden. När de inte skriver uppsatslånga inlägg där de försvarar våltäktsmäns rätt att våldta, i alla trådar där dömda våldtäktsmän diskuteras, sitter de och försvarar pedofilers rätt att våldta och bli kåta på småbarn. Tänker främst på muppen med det där hundnamnet men det verkar ju finnas ett antal andra med liknande tillstånd i tråden.
Citera
2022-02-13, 16:28
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Är det bara jag som tycker att i stort sett samtliga pedofiler som härjar i den här tråden formulerar sig märkligt likt varandra. En märklig slump kanske.

Jag tycker också det. Lika patetiska. Men det är kul att se dom våndas när deras sjukdomsbröder hängs ut på löpande band. En pedofil ska aldrig gå säker.
Citera
2022-02-13, 16:32
Medlem
mossadmartins avatar
Nu får fan Dumpen ta och fixa till tekniken. Det håller inte att lova att att det skla bli bättre.

Idag sätter man upp virtuella maskiner, t ex en webb och en dbserver med lastbalanserare, på några minuter hos exempelvis AWS. Sen är det bara tanka över skiten och peka om DNS.
Sen borde dom använda ett CDN för sina filmer... Om dom nu inte törs chansa på Youtube.
Det borde en hyffsat duktig junior kunna fixa åt Sjöberg på nån dag.

Förresten, dom amerikanska pedofiljägarna kan ju ha sina filmer på Youtube så varför skulle inte Dumpen kunna ha det?
Citera
2022-02-13, 16:32
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler

För övrigt undrar jag vad det är med autister och sexuellt avvikande beteenden. När de inte skriver uppsatslånga inlägg där de försvarar våltäktsmäns rätt att våldta, i alla trådar där dömda våldtäktsmän diskuteras, sitter de och försvarar pedofilers rätt att våldta och bli kåta på småbarn. Tänker främst på muppen med det där hundnamnet men det verkar ju finnas ett antal andra med liknande tillstånd i tråden.

Rättfärdiga pedofilernas handlingar finns det ingen alls förklaring till att göra. Det är bara idioti. Dock så finns det ju en del i tråden som gillar att diskutera orsakerna till att dessa avvikande beteenden existerar. Jag tror att det är samma fenomen som varför crime scene-dokumentärer alltid varit så populära. Vi vill försöka sätta oss in i mördares huvud fast vi vet att vi aldrig kommer förstå dessa helt och hållet.
Citera
2022-02-13, 16:38
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Det är exakt denna vetskap... Hur får du hatet mot pedofili och pedofiler till att bero på just den vetskapen?

Förutom kanske hjärnskadade och dementa så har för övrigt alla empati - bara olika sorter som låter sig ta olika uttryck - dvs även psykopater och mördare. Men svara på frågan istället.
Jag har arbetat med dementa i många år och de är absolut inte empatilösa.
De kan känna med anhöriga, personalen, djur, dockor och föremål.
Jag tillbringar hellre tid med en dement än en psykopat eller mördare.
Citera
2022-02-13, 16:40
Medlem
Föräldrar till flickor som chattar med gubbar måste vara delaktiga på nåt sätt. Föräldrar som skiter i sina barn gissar jag.
Citera
2022-02-13, 16:42
Medlem
cogito.ergosums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin

Förresten, dom amerikanska pedofiljägarna kan ju ha sina filmer på Youtube så varför skulle inte Dumpen kunna ha det?
De har det. Verkar finnas två youtube-kanaler som lägger ut klippen där. Dumpen Se (censurerar ansikten) och Gris Svin, omaskade ansikten. Videorna verkar spridas på Tik Tok, med.

Verkar dock inte vara på P, S & Co, initiativ, utan andras, dock.
Senast redigerad av cogito.ergosum 2022-02-13 kl. 17:09.
Citera
2022-02-13, 16:45
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwensson
Föräldrar till flickor som chattar med gubbar måste vara delaktiga på nåt sätt. Föräldrar som skiter i sina barn gissar jag.

Tar ju dock inte ifrån ansvaret på den felaktiga handlingen som ligger på gubbsen.
Citera
2022-02-13, 16:45
Medlem
Jag tycker det finns bättre metoder än Patriks. Men idag är Patriks Dumpen grejen som gäller. Det är bättre med Dumpen än det motsatta...att INGET görs. Politiker struntar i problemet. De gillar nog pedofili. Jag ska stötta Patriks grej. Dags o swisha in lite stålar!
Citera
2022-02-13, 16:53
Medlem
Är det någon som vet hur det gick för MR X i Höör?
Såg att han "har" både fru och dotter.
Är det deras kläder han har lånat i ena videon? ( Baddräkten,Hello Kitty kepsen)
Citera
2022-02-13, 16:53
Medlem
Vi vet alla att Patrik inte är perfekt. Men han har heller aldrig varit sorten som låtsas vara perfekt.

Heja Patrik!
Citera
2022-02-13, 16:58
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwensson
Jag tycker det finns bättre metoder än Patriks. Men idag är Patriks Dumpen grejen som gäller. Det är bättre med Dumpen än det motsatta...att INGET görs. Politiker struntar i problemet. De gillar nog pedofili. Jag ska stötta Patriks grej. Dags o swisha in lite stålar!

Ett problem helt klart. Dock så tror jag att vi som följer Dumpen får en lite skev syn på verkligheten. Ungefär på samma sätt som att hotet från Ryssland är det enda Aftonbladet tycks skriva om och det som varannan svensk oroar sig för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in