Citat:
Ursprungligen postat av
Ballisten
Väntade på den här dagen! Jag har tidigare 270k i blanco, billån 36k, csn lån ca 280k
Ansökte först hos swedbank på ett lån på 80k och det visade sig att de ville ha mer uppgifter så jag avslutade ärendet
Gick istället till Santander och de erbjöd lån med ränta 12% effektiv ränta 13%
Jag fick bita i det sura äpplet och acceptera lånet för jag har bara 300kr på kontot tills 25e...
Min fru vet förstås ingenting men jag kommer betala tillbaka allt så snart jag kan!
Det är ju bara att gratulera, nu har du dragit på dig en kostnad av minst 1000 kronor i månaden och det ovanpå all annan dålig kredit och skitutgifter som du har.
Till detta ska du alltså betala 80.000 samtidigt som du ska betala CSN och ytterligare 270k i blanco. Det är många tusen i månaden det.
Och du beskriver hur du inte har några pengar sedan tidigare.
Min prognos blir att du är totalt skuldsatt och kanske hemlös om några år.
Jag själv satt med ca 500k i skulder som jag nu har betalat av och ovanpå har jag ordnat mig jobb som bara ger mig mer och mer intäkter, förra året snittade jag in 70k före skatt varje månad och i år så kommer det bli ännu mer, bara i januari drog jag in 45k efter skatt så det blir bättre och bättre det här.
Om jag hade gjort som dig hade livet blivit helt fuckat så jag önskar dig lycka till.