2022-02-13, 11:25
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Du är senil, dement och luktar förmodligen illa också. Snart har du väl glömt att du är skyldig mig pengar?

Det var Beckis-gubben som skulle sluta skriva. Men han skrev en gång till ändå. Synd, för han kunde tänka. Men sen var han en galning också. Eller om han jobbade med sådana? Lite osäker där...

Ahh, juridiken är trög. Men när dom väl börjar rulla och mala så är det nog mindre roligt att vara måltavla för dess kvarnar. I vart fall när det gäller juridiskt komplicerade saker.

Det här att samla in pengar till skadestånd tror jag inte ett dugg på. Så mycket pengar verkar Dumpen inte få in.
Det är ju väldigt underhållande att se någon som du sitta och kasta ur sig förolämpningar emot andra.

Du gråter över det juridiskt osäkra i dumpens metoder, men du ser inga juridiska problem med att våldta barn.

Du anser det oetiskt att hänga ut folk som kontaktar barn med uppsåt att våldta dem, men erkänner samtidigt att din högsta önskan är att våldta rädda barn som gråter av ångest.

Du hackar på Patrik Sjöberg för drogmissbruk och Sara för fyllestyrning, samtidigt som du kallar Göran Lindberg för ”ett geni”.

Du säger att du kan kontrollera dina fantasier och inte skulle omsätta dem i verklighet, samtidigt så verkar du uppenbarligen sakna alla form av empati och säger dig ha autistiska drag, vilket ju låter som en väldigt trovärdig slutsats i sammanhanget.

Det är intressant att läsa de flesta av inläggen här och det är viktigt att Dumpen, deras metoder och konsekvenserna av deras arbete kan diskuteras. Men du är dock inget annat än en patetisk pedofil med total avsaknad av empati. Din autism eller störningar i din personlighet kommer garanterat blockera all form av självinsikt och du saknar uppenbarligen förmågan att ta emot all form av kritik. Men du kan i alla fall ta med dig att det är underhållande att läsa dina försök till sarkasm emot andra med tanke på vilken människa du är, fortsätt gärna till trådens stora nöje
Citera
2022-02-13, 11:29
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHatter
Det är ju väldigt underhållande att se någon som du sitta och kasta ur sig förolämpningar emot andra.

Du gråter över det juridiskt osäkra i dumpens metoder, men du ser inga juridiska problem med att våldta barn.

Du anser det oetiskt att hänga ut folk som kontaktar barn med uppsåt att våldta dem, men erkänner samtidigt att din högsta önskan är att våldta rädda barn som gråter av ångest.

Du hackar på Patrik Sjöberg för drogmissbruk och Sara för fyllestyrning, samtidigt som du kallar Göran Lindberg för ”ett geni”.

Du säger att du kan kontrollera dina fantasier och inte skulle omsätta dem i verklighet, samtidigt så verkar du uppenbarligen sakna alla form av empati och säger dig ha autistiska drag, vilket ju låter som en väldigt trovärdig slutsats i sammanhanget.

Det är intressant att läsa de flesta av inläggen här och det är viktigt att Dumpen, deras metoder och konsekvenserna av deras arbete kan diskuteras. Men du är dock inget annat än en patetisk pedofil med total avsaknad av empati. Din autism eller störningar i din personlighet kommer garanterat blockera all form av självinsikt och du saknar uppenbarligen förmågan att ta emot all form av kritik. Men du kan i alla fall ta med dig att det är underhållande att läsa dina försök till sarkasm emot andra med tanke på vilken människa du är, fortsätt gärna till trådens stora nöje

High Five! En mycket liten människa som sitter och skriver bakom den skärmen. Tack
Citera
2022-02-13, 11:36
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asrider
Tycker Lindberg inte bör finnas med på en lista en gång över de värsta sexbrotten i Sverige. Finns hur många fall som helst på fb som är betydligt värre. Riktigt vidriga långtgående långvariga incestfall tex.

Nä han är inte bland de värsta men han är en av de mest kända, en med mest skam.

Lindberg våldtog och förnedrade, det enda brandmannen vad vi vet gjort hittills är att visa kuken och skrivit en massa dumheter till låtsaspersoner på kik.

Kan Kapten klänning komma igen med hästanläggning för unga kvinnor utan att någon reagerar så kan säkert brandmannen komma igen i framtiden.

Tror du inte ?
Citera
2022-02-13, 11:36
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ett klockrent inlägg.

Sällan har jag läst så mycket skit som i denna tråd. Patrik Sjöberg är knarkare.. Han bryter mot massor av lagar.. Sara är en brottsling.. De uthängda är bara "hebefiler".. Trodde aldrig att det fanns så mycket pedofiler på Flashback. Beklämmande.
Citera
2022-02-13, 11:46
Medlem
Zaedrewss avatar
´´´´´´
Citat:
Du är senil, dement och luktar förmodligen illa också. Snart har du väl glömt att du är skyldig mig pengar?

Det var Beckis-gubben som skulle sluta skriva. Men han skrev en gång till ändå. Synd, för han kunde tänka. Men sen var han en galning också. Eller om han jobbade med sådana? Lite osäker där...

Ahh, juridiken är trög. Men när dom väl börjar rulla och mala så är det nog mindre roligt att vara måltavla för dess kvarnar. I vart fall när det gäller juridiskt komplicerade saker.

Det här att samla in pengar till skadestånd tror jag inte ett dugg på. Så mycket pengar verkar Dumpen inte få in.

Så var det! Mitt fel. Ber om ursäkt för det. Beckis skulle sluta skriva.

Jo väl den dagen kommer när staten går all in på Dumpen är det nog inte så kul att vara dom. Man kan liksom attackera dom från flera håll. Det är OM alltså staten fått nog och vill stänga ner dom.
Citera
2022-02-13, 11:48
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
´´´´´´

Så var det! Mitt fel. Ber om ursäkt för det. Beckis skulle sluta skriva.

Jo väl den dagen kommer när staten går all in på Dumpen är det nog inte så kul att vara dom. Man kan liksom attackera dom från flera håll. Det är OM alltså staten fått nog och vill stänga ner dom.

Hur kan staten stänga ner Dumpen?
Citera
2022-02-13, 11:54
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Hur kan staten stänga ner Dumpen?

Oklart därav frågan. De vill nog stänga ner men så länge ingen av peddosarna är öppna till samarbete med staten är det nog svårt. Man kan kanske gå på dom skattemässigt. Att hårdgranska dom så de redovisar varenda litet öre de får in via swish.
Citera
2022-02-13, 12:00
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
High Five! En mycket liten människa som sitter och skriver bakom den skärmen. Tack

Min klena tröst i mitt patetiska liv är att jag har en mycket stor bildskärm. Du kan få se den någon gång! <3

Fast jag önskar att jag hade tittat på ostkuken i mobilen istället...
Citera
2022-02-13, 12:14
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showdown
Har jag förstått det hela rätt att brandmannen använde namnet på en kollega, och således ”hängde” dumpen ut fel man?
Kristian verkar vara kollegas namn.

Oroväckande att man så snabbt hänger ut någon, som lätt kan misstas för någon annan. Tänk om någon skulle ”ta lagen i egna händer” och t ex misshandla denne oskyldiga ”Kristian”…

Kan vara ödesdigert att så snabbt publicera uppgifter utan att ha hela bilden.

Även i fall som stapplande Oliver, en mycket dyster person som använt sin egen avkommas namn i jakten på tonårsflickor. Med ett uns inlevelseförmåga kan jag känna den skam och ångest som sonen och hans hans anhöriga får lida då fadern hängs ut.

I det fallet borde ansiktet maskas, anhöriga och arbetsgivare kan informeras i alla fall så att lämpliga åtgärder kan vidtagas.

Det finns ingen praktisk fördel med att hänga ut en del av dom här personerna helt öppet förutom att behaga massans behov av dramatik. Speciellt då barn och familjer riskerar att bli inblandade borde extra hänsyn tas.
Citera
2022-02-13, 12:20
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

Du har givetvis fel, men det är du säkert van vid...

Jag ser enorma juridiska problem med att våldta barn...

Göran Lindberg kunde få en chefslön från staten. Driva egen verksamhet inuti sitt vanliga jobb och tjäna stora pengar på feminism. Samtidigt som han la en stor del av dagen åt att leta upp och våldta unga tjejer. Nu sitter han och jäser med alla miljonerna på en hästgård till vilken föräldrar skjutsar sina småflickor.

Patrik och Sara på Dumpen... Jag tror inte dom mår något bra. Det är nog många vakna nätter med gott om ångest.

Okej, vi har alla olika mål i livet... Men givet Görans läggning har han klarat sig rätt skapligt.

Sista stycket skulle jag kunna stämma dig för! Men jag har sett vad du tjänar, tycker nästan lite synd om dig... Säg till så kan du få lite tomburkar av mig?
Citera
2022-02-13, 12:23
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Oklart därav frågan. De vill nog stänga ner men så länge ingen av peddosarna är öppna till samarbete med staten är det nog svårt. Man kan kanske gå på dom skattemässigt. Att hårdgranska dom så de redovisar varenda litet öre de får in via swish.

Som tur är det inte så lätt att "stänga" en sajt. Då hade Flashback varit väck för länge sen.
Så länge Sjöberg inte har servern i Sverige lyder den under det landets bestämmelser och hostingföretagets policies.
Den enda möjligheten är om IIS (Interneststiftelsen som ansvarar för .SE) kanske stänger domänen så att Sjöberg inte kan hantera den. Men då är det ju bara byta till en annan TLD.

Så nej, Dumpen stängs inte så lätt.
Citera
2022-02-13, 12:28
Medlem
BarryHatters avatar
Citat:
Du har givetvis fel, men det är du säkert van vid...

Jag ser enorma juridiska problem med att våldta barn...

Göran Lindberg kunde få en chefslön från staten. Driva egen verksamhet inuti sitt vanliga jobb och tjäna stora pengar på feminism. Samtidigt som han la en stor del av dagen åt att leta upp och våldta unga tjejer. Nu sitter han och jäser med alla miljonerna på en hästgård till vilken föräldrar skjutsar sina småflickor.

Patrik och Sara på Dumpen... Jag tror inte dom mår något bra. Det är nog många vakna nätter med gott om ångest.

Okej, vi har alla olika mål i livet... Men givet Görans läggning har han klarat sig rätt skapligt.

Sista stycket skulle jag kunna stämma dig för! Men jag har sett vad du tjänar, tycker nästan lite synd om dig... Säg till så kan du få lite tomburkar av mig?
Tack för att du svarade och inte bara bekräftade biten jag skrev om din självinsikt, du följde dessutom min uppmaning om fortsatt underhållning till trådens läsare. Duktig hund!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in