2022-02-12, 14:47
Medlem
Jagserdigjustnus avatar
Jag väntar på ett paket sedan 2/2 som skickades inom Sverige utan spår-id. Jag har ännu inte fått något. Kan Postnords varannandag-utdelning ha ställt till det, eller är paketet bortom räddning?
Senast redigerad av Jagserdigjustnu 2022-02-12 kl. 14:51.
Citera
2022-02-12, 14:50
Medlem
Milton.Millss avatar
Första frågan är väl om paketet är skickat från Sverige eller utomlands.
Citera
2022-02-12, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagserdigjustnu
Jag väntar på ett paket sedan 2/2 som skickades utan spår-id. Jag har ännu inte fått något. Kan Postnords varannandag-utdelning ha ställt till det, eller är paketet bortom räddning?

Alla fattar väl att CD-skivor numera inte innehåller CD-skivor?
Citera
2022-02-12, 14:52
Medlem
Jagserdigjustnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton.Mills
Första frågan är väl om paketet är skickat från Sverige eller utomlands.

Sverige
Citera
2022-02-12, 15:22
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Jag har ännu inte fått något. Kan Postnords varannandag-utdelning ha ställt till det, eller är paketet bortom räddning?
Är det utan spårning så räknas det som ett brev, går det inte i brevlådan så skall du få en avi för att hämta hos postombud men då och då lämnar inte brevbäraren avin så då får man vänta en vecka på att ombudet skickar påminnelse som de inte heller alltid gör och då kan du antingen gå till ditt vanliga ombud och fråga om de har skickat ut påminnelser eller höra av dig till Postnords kundtjänst, man kan även skicka in en reklamation: https://portal.postnord.com/claimspublic/#/claims/contacts
Citera
2022-02-12, 15:28
Medlem
Jagserdigjustnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Är det utan spårning så räknas det som ett brev, går det inte i brevlådan så skall du få en avi för att hämta hos postombud men då och då lämnar inte brevbäraren avin så då får man vänta en vecka på att ombudet skickar påminnelse som de inte heller alltid gör och då kan du antingen gå till ditt vanliga ombud och fråga om de har skickat ut påminnelser eller höra av dig till Postnords kundtjänst, man kan även skicka in en reklamation: https://portal.postnord.com/claimspublic/#/claims/contacts

Tack för infon
Citera
2022-02-12, 20:43
Medlem
Fick ett paket förra året fyra månader försent. Hade redan klagar så de skickade en extra försändelse så det vara inga problem.

Står det inte på fraktbolaget hemsida vilken status ditt försändelse har?
Citera
2022-02-12, 21:59
Medlem
Jagserdigjustnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spikerman
Fick ett paket förra året fyra månader försent. Hade redan klagar så de skickade en extra försändelse så det vara inga problem.

Står det inte på fraktbolaget hemsida vilken status ditt försändelse har?

Paketet skickades utan spårning via PostNord, så nej
Citera
2022-02-12, 22:55
Medlem
Citat:
Då är det bara att vänt.
Citera
2022-02-12, 22:57
Medlem
Citat:

Din E-vendor har blåst dig.
Citera
2022-02-12, 22:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Byt postkran.
Citera
2022-02-12, 23:24
Bannlyst
Är Postnord inblanda, så kan man räkna med att de inte kommer fram alls. Schimpanserna på postnord vet inte hur man gör rätt.

Citat:
Jag väntar på ett paket sedan 2/2 som skickades inom Sverige utan spår-id. Jag har ännu inte fått något. Kan Postnords varannandag-utdelning ha ställt till det, eller är paketet bortom räddning?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in