2022-02-13, 13:30
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Jag har bara bra rfarenhet av postnord.

Däremot sånt som schenker, dhl och bussgods har jag haft problem med flera gånger.

Minns jag beställde nåt från amazon och det var spårbart.
Likförbannad kunde inte bussgods hitta paketet i deras system.
Citera
2022-09-20, 08:58
Medlem
TheJackets avatar
Bumpar denna tråden istället för att skapa ny.

Beställt en produkt inom Sverige. Beställningen lades under förra helgen. Fick mail om att produkten skickats måndagen den 12e.

Företaget skriver att leverans normalt är 1-3 dagar men jag har alltså fortfarande inte fått paketet.

När är det rimligt att börja bråka med företaget? Det är en ganska viktig grej så jag är lite småsur.
Citera
2022-09-20, 10:33
Medlem
kimdah2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Bumpar denna tråden istället för att skapa ny.

Beställt en produkt inom Sverige. Beställningen lades under förra helgen. Fick mail om att produkten skickats måndagen den 12e.

Företaget skriver att leverans normalt är 1-3 dagar men jag har alltså fortfarande inte fått paketet.

När är det rimligt att börja bråka med företaget? Det är en ganska viktig grej så jag är lite småsur.
Vad visar fraktbolagets trackingsida?
Citera
2022-09-20, 12:01
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimdah2002
Vad visar fraktbolagets trackingsida?

Fick ingen tracking tyvärr. Men självklart damp det ner nu i brevlådan bara för att jag skrev här

Anledningen till att jag bokade lite var att jag i efterhand upptäckte att företaget var relativt nytt och inte hade några omdömen. Trodde att jag köpte av ett annat företag med liknande namn haha
Citera
2022-09-20, 19:38
Medlem
Akvavitaes avatar
Sitter själv å väntar på paket från utomlands som skickades ut i fredags. Väntar ivrigt på att apphelvetet skickar aviseringar. Man lämnas till en jävla gissningslek där man får gissa om skiten fastnat i tull eller om de bara är dåliga på att höra av sig.

Man får väl anta att värsta har hänt när veckan är slut 😂
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in