Citat:
Ursprungligen postat av
MagicBeret217
hade jag skrivit snusk med en kvinna med småbarn och hon började blanda in dom så hade jag nog blockat fortare än kvickt.
Precis, så av vilken anledning tror du att någon annan normal_icke pedofil_man skulle gå igång på att en pedofilmorsa vill ha med sin 7 åriga dotter i snusksnacket? Och varför skulle en normal_icke_pedofil man vilja träffa och ligga med en pedofilmamma och ha familjemys? Det signalerar så klart att något är riktigt fel.
Citat:
Men jag tror inte han själv tänder på 7-åriga tjejer och jag tror inte att han hade gjort någonting sexuellt med den fiktiva 7-åringen i verkligheten. En annan sak jag inte förstår är varför de publicerar videos där han pratar snusk och runkar ämnat till en vuxen kvinna. I någon video nämnde han ”Leah” men resten var ju till en vuxen kvinna som jag uppfattat det visat samtycke till sexuella videos
Han tuggade vid ett par tillfällen om Leah, både i videon och chatten + 14-åringen. Sedan, återigen, fundera igen på hur normalt det är att gå igång på alla cylindrar över en pedofilmorsa, så pass att han bokade in en dejt. Av vilken anledning skulle han välja just en pedofilkvinna? Tog det slut på normala kåta kvinnor till en hyfsat snygg, välskött och sportig brandman med till synes ordnade förhållanden? Var det bara en pedofilkvinna med en sjuårig dotter kvar på knullmarknaden? Knappast.