2022-02-18, 05:32
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manellermus
Jag känner lite blandat, vissa av dom förtjänar det helt klart. Mannen som runkade i bilen förtjänade det nog mest, man bara såg vilken ond pervers människa han var. Och sådana människor älskar jag se hängas ut.

Sen finns det fall där Dumpen tillämpat ”brottsprovokation” av yttersta grad. Man har verkligen tvingat fram orden och träffarna av vissa män. Detta anser jag inte är okej.

Sen att Sara och Sjöberg på något sätt gör detta för att hjälpa barn är 90 procent skitsnack. Det är lite som när staten tar skatt på påsar för att vi i lilla utvecklade Sverige på något sätt skulle vara miljöfarliga. Det är bara ett legitimt skäl för att håva in cashen. Om nu dom vill hjälpa barn så mycket, varför bidrar dom inte med pengar eller liknande?

Sen är det en sak som för mig är jävligt oklar, rättare sagt ett beteende. Varför slår ingen ner dom? Tänk er att ni lever i någorlunda ordnade förhållanden med massa nära och kära. Sen kommer en subba och lurar dig och kommer snart att totalt förstöra ditt liv. Istället för att slå ner dom och ta kameran eller något så stannar dom och diskuterar eller springer iväg haha konstigt beteende

Ja det är jättehemskt att peddosarna luras att tro att det är 7 åriga barn som dom ska få träffa och knulla. Det är förjävligt rent ut sagt att det inte fanns ett riktigt barn att köra in kuken i, nu när dom tagit sig tid för att dyka upp på den planerade träffen.

Hur tänker du? Vadå "förstöra ditt liv"? Det har dom ju lyckas ganska bra själv med.

Eller är det i din värld normalt att åka på en träff för att knulla en 7 åring?
Citera
2022-02-18, 05:37
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av syltkungen
Vem då?

Citat:
Vem?
Vem som är bekräftad eller vem man hoppades på?
Citera
2022-02-18, 05:37
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Är det därför sidan är nere?

Skulle tro det.

Lyssnar man på deras podd har dom tydligen en riktigt stor gädda på g. Jag förstod det som att dom redan hade träffat denne, så dom väntar nog tills allt är fixat med den nya servern innan dom lägger ut den träffen.
Citera
2022-02-18, 05:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Vem som är bekräftad eller vem man hoppades på?
Vem som tog livet av sig
Citera
2022-02-18, 06:02
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
En intressant sak är att Patrik och Sara verkar väldigt skeptiska till att dessa gubbar aldrig träffat någon tidigare på det här sättet. Jag tror faktiskt helt tvärtom än dom här att det är helt sant. Jag tror det är väldigt ovanligt med unga tjejer 13-19 som möter upp halvt handikappade gubbar i 60-årsåldern som söker efter yngre tjejer på det sättet. Det kanske händer här och där i en del fall, men jag tror knappast det är något utbrett fenomen.

Det är knappast så att genomsnittlig 15-åring titt som tätt träffar en halvfet, smutsig, oattraktiv, handikappad gubbe på 60 år. Så det är märkligt att dom verkar tycka det är så konstigt att konfronterade personer säger det. Måste vara jävligt svårt att få till sådana möten, risken är ju överhängande att det är någon sliskig gubbe på bägge hållen och inget annat.

Håller med dig.

Dom kontakter som Dumpen visar skulle aldrig ha skett i verkligheten.

Bilden av hur riktiga pedofiler och barn interagerar och är blir falsk.
Senast redigerad av Strykninmannen 2022-02-18 kl. 06:06.
Citera
2022-02-18, 06:52
Medlem
Det ryktades förut om att peddot från Gällivare tagit livet av sig. Han är inte registrerad som avliden på ratsit så vem är det som tagit livet av sig?
Citera
2022-02-18, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Det där är bara ett antagande du gör, argumentet antingen "vi" eller "dom" och då är det bättre med dom begår självmord.

Pedofiler begår inte självmord, de avlivar sig själva.
Citera
2022-02-18, 07:11
Medlem
Citat:
Jag känner lite blandat, vissa av dom förtjänar det helt klart. Mannen som runkade i bilen förtjänade det nog mest, man bara såg vilken ond pervers människa han var. Och sådana människor älskar jag se hängas ut.

Sen finns det fall där Dumpen tillämpat ”brottsprovokation” av yttersta grad. Man har verkligen tvingat fram orden och träffarna av vissa män. Detta anser jag inte är okej.

Sen att Sara och Sjöberg på något sätt gör detta för att hjälpa barn är 90 procent skitsnack. Det är lite som när staten tar skatt på påsar för att vi i lilla utvecklade Sverige på något sätt skulle vara miljöfarliga. Det är bara ett legitimt skäl för att håva in cashen. Om nu dom vill hjälpa barn så mycket, varför bidrar dom inte med pengar eller liknande?

Sen är det en sak som för mig är jävligt oklar, rättare sagt ett beteende. Varför slår ingen ner dom? Tänk er att ni lever i någorlunda ordnade förhållanden med massa nära och kära. Sen kommer en subba och lurar dig och kommer snart att totalt förstöra ditt liv. Istället för att slå ner dom och ta kameran eller något så stannar dom och diskuterar eller springer iväg haha konstigt beteende

Det är ju männen som kontaktat dumpen, alla är skyldiga och du ser inte hela konversationen.
Citera
2022-02-18, 07:21
Medlem
Då var det bekräftat på ratsit.
Xxxxx xxxxx registrerades som avliden 2022-02-18.

Nu väntar vi med spänning på vem som blir nummer 2 och 3 😁
Citera
2022-02-18, 07:36
Bannlyst
Frestelserna måste komma till världen, men ve den som de kommer igenom.

Nä ush för att locka ut pedofilen i folk

Men värre lär det väl blini mellanmjölkens land som bjudit in pedofilprofetens klan

Btw, skumkollatnlite på sajten och inte en enda invandrare eller mörkfärgad? Är Patrik hbtq certifierad också eller? Haha ingen kvinna heller. Knappast jämställt detta
Senast redigerad av SatanSuger 2022-02-18 kl. 07:38.
Citera
2022-02-18, 07:42
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Majoriteten som blir uthängda av Dumpen har max gjort sig skyldiga till tankebrott vilket i sig inte är något brott, att någon förtjänar att dö för det säger mycket om dig som människa.

Var skrev jag att dom FÖRTJÄNAR att dö? Jag skrev att det inte är dumpens ansvar, stor skillnad där.
Citera
2022-02-18, 07:44
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slimshaddy
Jag stödjer det dumpen gör helt och hållet men tycker ni också att de bör ”lura”/ utge sig för att vara en mamma som sedan ska erbjuda sin dotter att våldtas eller bara hålla sig till 14 åriga småtjejer som pedofilerna kontaktar först på egen hand? Det är ju en viss skillnad tänker jag
Vad är skillnaden om resultatet blir att en pedofil avslöjar sig själv? Fan va trött man blir på pedofiler som ska vända ut och in på sig själva för att lägga skulden på Dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in