Citat:
Ursprungligen postat av
Ikea-Kamprad
Om du menar att Ryssland invaderar, så kan jag glädja dig. Det kommer de inte göra. Men det finns gott om beväpnade nazis och andra obskyra grupper i Ukraina som kan få idéer.
Håll dig till saken (att ni förbannade diktaturrunkare sedan inte kan bestämma er för om problemet med Ukraina är "nazister" eller "judar" är ju intressant, men inte så förvånande. Det är bara en plattform för att föra fram er agenda anyway).
Jag skiter i "beväpnade nazis", nu handlade om att det var mer oroväckande något som Biden skulle göra i Ukraina, än den armé som Putin har omringat landet med. Detta tarvar en förklaring och den behöver vara specifik.
Så sluta stalla och käfta. Svara eller håll truten. Jag spelar inga spel, och ingen spelar några spel med mig, begrips? Om jag nu kan "glädja" dig med att inga "beväpnade nazister" kommer ta över Ukraina, men påminner om att det som sagt står en invasionsarmé vid dörrmattan, så har du att förhålla dig till det. Även om du inte tror på invasion (jag är själv inte övertygad), så är det bra jävla ohederligt av dig att låtsas som att detta inte var ett högst verkligt, materiellt och påtagligt hot.