2022-02-12, 18:00
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Att anklaga någon för att vara pedofil är en ganska grov anklagelse.

Ja det vet både du och jag, att anklaga någon för att vara pedofil är en otroligt grov anklagelse!
Helst om han är oskyldig så klart.

Men dessa svin som ligger ute på dumpen kan man väl inte ens i vildaste fantasi ha sympati för, äckliga jävla gubbar som vill ha sex med barn.
Jag vet inte och förlåt osv...fyfanken vilka idioter.
Citera
2022-02-12, 18:02
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Du pratar känslor och moral vilket skiljer sig från vem som tycker något. Juridiskt oskyldiga i biten Dumpen hänger ut dem förutom tidigare domar.
Men även att publicera domar med namn och adresser på en så pass offentlig pedofilsida är tveksamt då dessa inte är nyheter utan gammalt ovidkommande material.
Syftet kan hävdas vara att upplysa men är utan tvekan i syftet att smutskasta. Vem anser du vara idiot av dig och mig enligt din egen åsikt?

Sysslar du med utpressning, hot eller härskartekniker... Tål dina åsikter inte kritik eller ifrågasättande. Kan du förklara varför du skriver så?

Jag hatar människor som våldtar barn!
Enkelt, thats it
Citera
2022-02-12, 18:05
Medlem
As-33-15-4-ps avatar
För dessa är det svårt att förstå att det inte är Sjöberg och tjejen som förstör för de oskyldiga (med oskyldiga menar jag till skillnad från dessa familjemedlemmarna, och inte pedofilerna). Det är ju pedofilerna själva som är skyldiga till att deras (i de fallen de finns) anhöriga får det jävligt jobbigt.
Citera
2022-02-12, 18:05
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Måhända jag beger mig på djupt vatten nu men har en fråga till ni som är pro-Dumpen.

Besitter inte Dumpen på hel del makt?

Vad makt kan göra i fel händer tror jag vi alla vet. Säger jag då automatiskt att Patrik och Sara med flit missbrukar den. Nej det gör jag inte.

Vad menar du med makt i den här situationen?
Menar du att pedofilerna blir maktlösa?
Citera
2022-02-12, 18:07
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Ja det vet både du och jag, att anklaga någon för att vara pedofil är en otroligt grov anklagelse!
Helst om han är oskyldig så klart.

Men dessa svin som ligger ute på dumpen kan man väl inte ens i vildaste fantasi ha sympati för, äckliga jävla gubbar som vill ha sex med barn.
Jag vet inte och förlåt osv...fyfanken vilka idioter.

Varför anklagar du då honom för det?

Tror få av oss känner sympati för folk som begår fruktansvärda brott i synnerhet mot barn. Dock så blir det problem om man inte ska få kritisera Dumpens tillvägagångssätt utan att folk kommer med sådana typer av anklagelser.
Citera
2022-02-12, 18:13
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vad menar du med makt i den här situationen?
Menar du att pedofilerna blir maktlösa?

Med makt menar jag att Sara och Patrik har fullkomlig makt över om en person kommer bli uthängd eller ej och de brutala konsikvenser detta medför för den uthängde och med dem i dens sociala krets. De bevis de har och säger sig ha kommer den stora skaran följare helt och hållet lita på.
Citera
2022-02-12, 18:14
Medlem
Citat:
Kanske för att de inspelningarna vi sett med någon konfronterad inte varit utåtagerande än? Men detta är just nu. Jag tror tvärtom att risken att någon skulle ge sig på Sara/Patrik är ganska överhängande desto fler konfrontationer de gör. Det är ett misstag i att dra en profilbild av pedofilen och sedan utgå från att alla pedofiler beter sig på ett och samma sätt. Finns en hypotes om att vem som helst kan bli mördare om bara kriterier och rätt omständigheter finns där. Jag är beredd att hålla med.

Med det sagt säger jag inte att de kommer möjligtvis stöta på någon som vill döda dem. Att någon till slut kommer vara utåtagerande tror jag däremot är en risk som finns sålänge de håller på med detta. Människor under mental press kan göra diverse hemskheter som man aldrig kunde tro om dem.

När person X inser att hela deras nuvarande värld som de vet och har kommer att rasa med uthängningen. Då kanske den kommer försöka ta kameran och det hela eskalerar exempelvis.

Ration utåtagerande jämfört med ynkliga är uppenbarligen väldigt låg då vi fortfarande ej sett någon utåtagerande.

Att göra komediprogram a la Filip och Fredrik på stan är tydligen mycket farligare och leda till fler människor som reagerar aggressivt, jämfört med Dumpens verksamhet.
Citera
2022-02-12, 18:19
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av As-33-15-4-p
För dessa är det svårt att förstå att det inte är Sjöberg och tjejen som förstör för de oskyldiga (med oskyldiga menar jag till skillnad från dessa familjemedlemmarna, och inte pedofilerna). Det är ju pedofilerna själva som är skyldiga till att deras (i de fallen de finns) anhöriga får det jävligt jobbigt.

Det påminner om när pedofilerna lägger skulden på barnen de utnyttjar:
-Det var barnet som ville, det var barnet som tog första steget osv.
Det är alltså barnen, Patrik och Saras fel. Och alla kvinnors fel som "inte vill ha sex med dessa herrar"
Citera
2022-02-12, 18:21
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palats
Ration utåtagerande jämfört med ynkliga är uppenbarligen väldigt låg då vi fortfarande ej sett någon utåtagerande.

Att göra komediprogram a la Filip och Fredrik på stan är tydligen mycket farligare och leda till fler människor som reagerar aggressivt, jämfört med Dumpens verksamhet.

Ja hoppas det fortsätter så.
Citera
2022-02-12, 18:23
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strykninmannen
Varför det? Göran Lindberg, alltså kapten klänning var helt out of order då han blev avslöjad, skammen var enorm. Den gode feministen och samhällsbäraren visade sig vara sexualbrottsling på småflickor som han våldtog och piskade, och flickorna fick slicka honom i stjärten.

Idag driver han ett stall i Småland för småtjejer, alla gillar honom o föräldrarna vill ha sina tjejer där trots att dom vet att det är Göran.

Så nä, man vet inte alls hur framtiden kan bli. Brandmannen kanske blir hjälte igen en dag.

Ja, att dessa uthängda på Dumpen skulle begå självmord tror jag absolut inte.
Inte heller att de skulle skada/döda Patrik och Sara vid avslöjandet.
Citera
2022-02-12, 18:29
Medlem
BeachBobs avatar
Nyheter om brandmannen.
https://dumpen.se/2022/02/12/mycket-kan-handa-pa-ett-dygn/
Några citat.
Räddningstjänsten I Fränsta ville inte ha en brandman som går runt och drar slangen i och tänker på barn, mannen är sedemera tagen ur tjänst.

Ånge kommun har gått ut med ett meddelande på hemsidan om att man stängt av mannen från tjänsten på förskolan. Även Ånge kommun har anmält saken till polisen.

Mannen själv skickade ett meddelande till fiskaren imorse om att han sökt hjälp.
Senast redigerad av BeachBob 2022-02-12 kl. 18:35. Anledning: fel
Citera
2022-02-12, 18:33
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Flera av dom har skapat sina konton i samband med dumpens uthängningar enbart för att skriva i denna tråd 😊 Trollpedofiler, lyssna inte på idioterna.

Märkligt. Har inte sett särskilt många som försvarat pedofiler här. Så för att man på ett eller annat sätt diskuterar Dumpen och allt runtomkring så är man trollpedofil samt idiot? Upplys mig ytterligare hur du kommer fram till följande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in