2022-02-12, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smoker27
Bobersgymnasium jobbade han på i Ånge
Ja det har tagits många peddos här nu 2st i Nedansjö 1st i Stöde men han blev inte dömd och nu i Fränsta

Han jobbade i en årskurs 2 på lågstadiet.
Citera
2022-02-12, 16:55
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddi74
Sjukt många peddoförsvarare här, hoppas ni får tumörer allihopa.

Med det sagt så kan jag med säkerhet konstatera att du är pedofil.

Ytterligare information är 100% irrelevant.

Nej, såklart är du inte det. Men du kanske ser vad jag vill komma till. 🙂
Citera
2022-02-12, 16:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Eller så står man för att man är ett äckel som ingen vill veta av!
Varför ska gubbar som vill knulla barna spruta tårgas på en hjälte?
Vi kommer nog inte längre än till att konstatera att vår definitionen om vad en hjälte är skiljer sig åt. En hjälte är Sjöberg bl.a. genom att ha vart en framgångsrik sportsman.
Men att åka land och rike runt på andras pengar och förstöra oskyldiga människors liv, barn och familjer är ungefär är så fegt, empatilöst och långt ifrån hjältemodigt jag kan tänka mig.
Citera
2022-02-12, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Vi kommer nog inte längre än till att konstatera att vår definitionen om vad en hjälte är skiljer sig åt. En hjälte är Sjöberg bl.a. genom att ha vart en framgångsrik sportsman.
Men att åka land och rike runt på andras pengar och förstöra oskyldiga människors liv, barn och familjer är ungefär är så fegt, empatilöst och långt ifrån hjältemodigt jag kan tänka mig.

oskyldiga? Din jävla idiot
Citera
2022-02-12, 17:11
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Eller så står man för att man är ett äckel som ingen vill veta av!
Varför ska gubbar som vill knulla barna spruta tårgas på en hjälte?

Du får läsa några kommentarer upp så kanske du ser poängen.

Edit: Extremt scenario. Men slutsatsen är att personer under extrem press kan göra diverse saker de inte att gjort i normala fall. Ta till våld är ett sånt. Hoppas såklart inte det sker.
Senast redigerad av Hussefar 2022-02-12 kl. 17:25.
Citera
2022-02-12, 17:25
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:

Oskyldiga, barn öhhhh va??
Jäkla peddo!! Vem förstör oskyldiga barns liv???
Är du rädd att snart synas på dumpen?
Usch!!!!!!!
Citera
2022-02-12, 17:29
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Usch!!!!!!!

Att anklaga någon för att vara pedofil är en ganska grov anklagelse.
Citera
2022-02-12, 17:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eddi74
oskyldiga? Din jävla idiot
Du pratar känslor och moral vilket skiljer sig från vem som tycker något. Juridiskt oskyldiga i biten Dumpen hänger ut dem förutom tidigare domar.
Men även att publicera domar med namn och adresser på en så pass offentlig pedofilsida är tveksamt då dessa inte är nyheter utan gammalt ovidkommande material.
Syftet kan hävdas vara att upplysa men är utan tvekan i syftet att smutskasta. Vem anser du vara idiot av dig och mig enligt din egen åsikt?

Citat:
Usch!!!!!!!
Sysslar du med utpressning, hot eller härskartekniker... Tål dina åsikter inte kritik eller ifrågasättande. Kan du förklara varför du skriver så?
Citera
2022-02-12, 17:40
Medlem
TuvaLies avatar
Citat:
Förutsatt att man/pedofiler vet eller har skäl att tro vad intervjuerna ska leda till så vore det sannolikt bättre för de flesta att banka båda två eller spruta tårgas på Sjöberg och Sara, dock endast tillräckligt mycket för att ta och förstöra kameran.
Därefter tillkalla polis och ambulans från anonymt nummer och avlägsna sig från platsen. Vid eventuellt förhör neka, hävda nödvärn eller tillfällig sinnesförvirring.
Du måste vara korkad på riktigt eller så leker du troll.
Citera
2022-02-12, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TuvaLie
Du måste vara korkad på riktigt eller så leker du troll.
Inget av det och jag leker inte något. Jag vill lära sådana som dig att se saker utifrån mer än bara ett perspektiv. Är det fel...?
Vad krävs för att du ska lyckas?
Citera
2022-02-12, 17:54
Medlem
TuvaLies avatar
Citat:
Inget av det och jag leker inte något. Jag vill lära sådana som dig att se saker utifrån mer än bara ett perspektiv. Är det fel...?
Vad krävs för att du ska lyckas?
Ha ha

Jag kanske redan gör det.. varit med om saker. Du sitter och försvarar brandmannen.. det säger allt om din inställning.
Citera
2022-02-12, 17:57
Medlem
Hussefars avatar
Måhända jag beger mig på djupt vatten nu men har en fråga till ni som är pro-Dumpen.

Besitter inte Dumpen på hel del makt?

Vad makt kan göra i fel händer tror jag vi alla vet. Säger jag då automatiskt att Patrik och Sara med flit missbrukar den. Nej det gör jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in