2022-02-09, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang. Vinglige Oliver

Är väl inte så konstigt att han blir lite vinglig?

"Hej, vi kommer från en hemsida med över hundra tusen besökare varje dag. Vi kommmer att hänga ut dig på den hemsidan. Du har försökt ha sex med ett barn. Vi kommer att ringa dina familj, din arbetsgivare och du kommer att bli polisanmäld. Du kan se det här som lite hjälp på traven för att du ska få hjälp."

Intelligent-reserven Sjöberg tror att han spelar chockad.

Vardagsångesten blir enkel när man ser livet rasa för den gubben.

Har han sambo?
Barn?
Jobb?
Citera
2022-02-09, 18:27
Medlem
Citat:
Ang. Vinglige Oliver

Är väl inte så konstigt att han blir lite vinglig?

"Hej, vi kommer från en hemsida med över hundra tusen besökare varje dag. Vi kommmer att hänga ut dig på den hemsidan. Du har försökt ha sex med ett barn. Vi kommer att ringa dina familj, din arbetsgivare och du kommer att bli polisanmäld. Du kan se det här som lite hjälp på traven för att du ska få hjälp."

Intelligent-reserven Sjöberg tror att han spelar chockad.

Även om jag är för dumpen och deras arbete så tycker jag Sjöbergs kommentar var sjukt onödig. Dom har redan raserat hans liv. Då behöver man inte tycka ner han i skorna bara för att. Erbjud att ta med han i bilen istället och köra han till psyk.
Citera
2022-02-09, 18:30
Medlem
Citat:
Du är uppenbart efterbliven, tror Brian vinner mot dig i schack. Så du är förlåten.

Hans reaktion är normal för en människa i chock. Det är fullkomligt normalt att bli vinglig. En del faller till och med i hopp. Nu är jag ingen doktor men det är väl blodtrycksfall eller något liknande.

Den bevisligen efterblivne är du som tror att Olivers taffliga försök till skådespeleri är på riktigt.
Citera
2022-02-09, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Även om jag är för dumpen och deras arbete så tycker jag Sjöbergs kommentar var sjukt onödig. Dom har redan raserat hans liv. Då behöver man inte tycka ner han i skorna bara för att. Erbjud att ta med han i bilen istället och köra han till psyk.

”Raserat” sitt liv har han själv gjort.
Citera
2022-02-09, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palats
Det är nu bevisat att det finns mycket ont i honom. Så din tro var fel.

Han är nog väldigt harmlös för oss vuxna män. Men uppenbarligen inte lika harmlös om du är ett litet flickebarn
Citera
2022-02-09, 18:35
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekotomten
När kameran stängdes av gick Oliver utan problem igen (står i inlägget). Höjdhopparen har rätt.

Precis. Oliver är bara en kallsinnig skådespelare, han spelar att han blev matt och förkrossad men egentligen är han totalt oberörd. Ty då kameran slogs av gick han som vanligt.

Patrik Sjöberg borde kanske bli psykolog, han kan ju allt. Well done! 😀
Citera
2022-02-09, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av palats
”Raserat” sitt liv har han själv gjort.

Jajo det har du ju så rätt i! Men han fick ju en liten spark i arslet med att få det fört i ljuset.
Citera
2022-02-09, 18:37
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Är det nån som har raserat sitt liv så är det väl han själv...
Dom är inte där för att krama om pedofilen, ge honom en filt runt axlarna och köra honom till psykvården.
Citera
2022-02-09, 18:38
Medlem
Om det inte redan nämnts i tråden så verkar Gällivaregubbens video vara spårlöst borta?! Eller så kanske det är jag som blivit blind?!
Citera
2022-02-09, 18:39
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo det är blandat. De tyngre kanske man främst hittar med låtsasmorsan? Det blir ju då att inte låtsas vara ett barn. Svårare kanske därmed för pedofilen att ana oråd.

Med låtsasmorsan hittar man de som tveklöst är pedofiler än många av de andra som minst är hebefiler.
Citera
2022-02-09, 18:40
Medlem
Citat:
Om det inte redan nämnts i tråden så verkar Gällivaregubbens video vara spårlöst borta?! Eller så kanske det är jag som blivit blind?!

Då är du nog blind för den ligger kvar
Citera
2022-02-09, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Är det nån som har raserat sitt liv så är det väl han själv...
Dom är inte där för att krama om pedofilen, ge honom en filt runt axlarna och köra honom till psykvården.

Nej men även om dom förtjänar allt det värsta i världen så tänker jag att om dom här asen trots allt väljer fortsätta leva vidare så är det ju värt sin vikt i guld för oss övriga medborgare att dom faktiskt får hjälp att sluta förgripa sig på våra kidz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in