2022-02-12, 15:49
Medlem
area50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Bäst är att lyfta handen, svara kort på engelska och gå därifrån lagom snabbt som ingenting.

I've nothing to do with you or what you're trying to offend me with. Delete and leave before I use violence.

Oavsett vilka journalister som försöker intervjua.

Jag menar inte peddona, jag syftar på P & S
Citera
2022-02-12, 15:50
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnadGardin
Brandmannens förening:

https://www.facebook.com/TorpshammarsIf/?ref=page_internal

Där han nu blivit utesluten ifrån efter ett meddelande på sidan.
Citera
2022-02-12, 15:53
Medlem
area50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo lätt att bli känslosam. Tror som du. De flesta är ofarliga. Om de ställs mot en vuxen. Men om de ställs mot en person som Anders Eklund så vet man aldrig. Han kan på sekunden döda dom två och begrava dom i fisknät bara för att slippa undan.
Anders Eklund var väl den största fega skiten som man kunde se? En person som honom skulle inte kunna göra något.
Citera
2022-02-12, 16:06
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Anders Eklund var väl den största fega skiten som man kunde se? En person som honom skulle inte kunna göra något.

I förhör kanske. Men i IRL var han fan farlig. Han dödade ju just för att slippa undan.
Citera
2022-02-12, 16:08
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Tack för det välformulerade inlägget.

Själv tror jag att män som söker sex med barn är totalt ofarliga utom för just barn. Någon skrev att om Patrik och Sara stött på en Anders Eklund så hade det slutat illa, eller något i den stilen. Inte alls. Pedofiler är fega, och ställda inför vuxna människor är de hjälplösa. Patrik kan sannolikt knyckla ihop vilken pedofil som helst i världen.

Citat:
Ursprungligen postat av palats
Ja, alla de som konfronteras av Dumpen verkar helt ofarliga för vuxna. Till och med fifflande politiker brukar bita tillbaks mer när de blir jagade av journalister. Pedofilerna kör nästan alltid på att framställa sig ynklig i något desperat försök att väcka medlidande.

Kanske för att de inspelningarna vi sett med någon konfronterad inte varit utåtagerande än? Men detta är just nu. Jag tror tvärtom att risken att någon skulle ge sig på Sara/Patrik är ganska överhängande desto fler konfrontationer de gör. Det är ett misstag i att dra en profilbild av pedofilen och sedan utgå från att alla pedofiler beter sig på ett och samma sätt. Finns en hypotes om att vem som helst kan bli mördare om bara kriterier och rätt omständigheter finns där. Jag är beredd att hålla med.

Med det sagt säger jag inte att de kommer möjligtvis stöta på någon som vill döda dem. Att någon till slut kommer vara utåtagerande tror jag däremot är en risk som finns sålänge de håller på med detta. Människor under mental press kan göra diverse hemskheter som man aldrig kunde tro om dem.

När person X inser att hela deras nuvarande värld som de vet och har kommer att rasa med uthängningen. Då kanske den kommer försöka ta kameran och det hela eskalerar exempelvis.
Citera
2022-02-12, 16:20
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Jag tror inte att brandmannen kommer att vilja/kunna leva vidare. Att vara brandman är inte "bara" ett arbete, utan en livsstil. Man bor, äter, sover, lever och arbetar tillsammans med styrkan.

Att skjuta ut sig så fullständigt och agera så gränslöst med skinnrullningsvideos, kåtslagsprat och vara helt fixerad av en främmande kvinna och hennes 7-åriga dotter... Det tar priset och man kan aldrig någonsin reparera en sådan sak i efterhand.

Han är så rökt för all framtid. Och såpass ung och medveten av sig, att han inte kan gömma sig efter att ha blivit känd som brandmannen som ruska tupp i tid och otid.

En brandman som ska undsätta och rädda utsatta och hjälplösa människor (i alla åldrar) i livets absolut värsta situationer, kan inte vara en känd utåtagerande pedofil. Jag gissar att han inte lever om ett år från idag.

Varför det? Göran Lindberg, alltså kapten klänning var helt out of order då han blev avslöjad, skammen var enorm. Den gode feministen och samhällsbäraren visade sig vara sexualbrottsling på småflickor som han våldtog och piskade, och flickorna fick slicka honom i stjärten.

Idag driver han ett stall i Småland för småtjejer, alla gillar honom o föräldrarna vill ha sina tjejer där trots att dom vet att det är Göran.

Så nä, man vet inte alls hur framtiden kan bli. Brandmannen kanske blir hjälte igen en dag.
Citera
2022-02-12, 16:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar
Kanske för att de inspelningarna vi sett med någon konfronterad inte varit utåtagerande än? Men detta är just nu. Jag tror tvärtom att risken att någon skulle ge sig på Sara/Patrik är ganska överhängande desto fler konfrontationer de gör. Det är ett misstag i att dra en profilbild av pedofilen och sedan utgå från att alla pedofiler beter sig på ett och samma sätt. Finns en hypotes om att vem som helst kan bli mördare om bara kriterier och rätt omständigheter finns där. Jag är beredd att hålla med.

Med det sagt säger jag inte att de kommer möjligtvis stöta på någon som vill döda dem. Att någon till slut kommer vara utåtagerande tror jag däremot är en risk som finns sålänge de håller på med detta. Människor under mental press kan göra diverse hemskheter som man aldrig kunde tro om dem.

När person X inser att hela deras nuvarande värld som de vet och har kommer att rasa med uthängningen. Då kanske den kommer försöka ta kameran och det hela eskalerar exempelvis.

Japp bara en tidsfråga. Säg till en sjuk en att vi är Dumpen och du kommer läggas ut! Svar ett par döda från Dumpen. Men de verkar bry sig skit om just den risken. Sara har väl tom sagt dör jag dör jag i vetskapen enligt henne att hon i så fall dog i beskydd av någon unge.
Citera
2022-02-12, 16:36
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Finns det mer skvaller hur det går för brandmannen?

Är trakten där han bor fylld av likasinnade? Bor han kvar? Har frun kastat ut honom? Någon lokal måste ha mer skvaller.

Vilken typ av skola har han varit verksam inom?

Vad säger fotbollsföreningen? (Jag har inte Facebook)

Videon där han sjunger ”godmorgon, godmorgon en alldeles vanlig dag” i bakgrunden och i närbild ruskar kuken och pungen i takt borde kunna bli riktigt viral😂

Bobersgymnasium jobbade han på i Ånge
Ja det har tagits många peddos här nu 2st i Nedansjö 1st i Stöde men han blev inte dömd och nu i Fränsta
Citera
2022-02-12, 16:38
Medlem
Fimbulramns avatar
Ska fira ikväll med champagne. Blev uppriktigt glad åt denna tråd. När myndigheter, politiker, polis och media inte gör tillräckligt så gör Sjöberg och hans kollega skillnad på riktigt!

Hoppas de kan fortsätta sätta dit barnknullarna. Swishade en slant när jag läst igenom tråden och dumpen.se.

Kriminella har det så djävla bra i det här landet. Det måste vi ändra på. Sjöberg steg långt över vanliga svenskar här! Världsrekord!
Citera
2022-02-12, 16:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hussefar

Förutsatt att man/pedofiler vet eller har skäl att tro vad intervjuerna ska leda till så vore det sannolikt bättre för de flesta att banka båda två eller spruta tårgas på Sjöberg och Sara, dock endast tillräckligt mycket för att ta och förstöra kameran.
Därefter tillkalla polis och ambulans från anonymt nummer och avlägsna sig från platsen. Vid eventuellt förhör neka, hävda nödvärn eller tillfällig sinnesförvirring.
Citera
2022-02-12, 16:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eddi74
Sjukt många peddoförsvarare här, hoppas ni får tumörer allihopa.
Nog få som försvarar pedofiler men däremot desto fler som har emot medborgargarden och "rättslöshet" utanför rättsväsendet.
Även om den del poliser tycker som Dumpen så är troligen de flesta nyktra inom rättsväsendet emot.
Citera
2022-02-12, 16:47
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Förutsatt att man/pedofiler vet eller har skäl att tro vad intervjuerna ska leda till så vore det sannolikt bättre för de flesta att banka båda två eller spruta tårgas på Sjöberg och Sara, dock endast tillräckligt mycket för att ta och förstöra kameran.
Därefter tillkalla polis och ambulans från anonymt nummer och avlägsna sig från platsen. Vid eventuellt förhör neka, hävda nödvärn eller tillfällig sinnesförvirring.

Eller så står man för att man är ett äckel som ingen vill veta av!
Varför ska gubbar som vill knulla barna spruta tårgas på en hjälte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in