2022-02-12, 15:17
Medlem
Finns det mer skvaller hur det går för brandmannen?

Är trakten där han bor fylld av likasinnade? Bor han kvar? Har frun kastat ut honom? Någon lokal måste ha mer skvaller.

Vilken typ av skola har han varit verksam inom?

Vad säger fotbollsföreningen? (Jag har inte Facebook)

Videon där han sjunger ”godmorgon, godmorgon en alldeles vanlig dag” i bakgrunden och i närbild ruskar kuken och pungen i takt borde kunna bli riktigt viral😂
Senast redigerad av Spritsson 2022-02-12 kl. 15:24.
Citera
2022-02-12, 15:22
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Fido har tidigare berättat att han har en form av autism.
Det kanske kan förklara en viss del.

Absolut, även parafilin.
Citera
2022-02-12, 15:24
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ok vet inte hur man ska mota det här. Du gillar små rädda småkvinns alltså. Kunna skrämma som att gilla din kuk.

Proffset i mig sök fan hjälp! Den vanliga i mig fan hoppas jag skulle stöta på dig. Jag skulle fan banka dig så sönder att du inte hade hjärna kvar att tänka på sex med barn. Proffset i mig vinner dock allt mest. Du behöver söka hjälpa för det här!
Tack för det välformulerade inlägget.

Själv tror jag att män som söker sex med barn är totalt ofarliga utom för just barn. Någon skrev att om Patrik och Sara stött på en Anders Eklund så hade det slutat illa, eller något i den stilen. Inte alls. Pedofiler är fega, och ställda inför vuxna människor är de hjälplösa. Patrik kan sannolikt knyckla ihop vilken pedofil som helst i världen.
Citera
2022-02-12, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det du beskriver signalerar empatistörning.

Pedofiler är empatistörda jävlar. Det ska man komma ihåg när peddosarna ser så ynkliga ut när de konfronteras av Dumpen. Man ska ej tycka synd om dem. Det är män som gladeligen hade förstört hela livet för barnen. Det är synd om alla oskyldiga barn som drabbats. Ej om svinen som försöker ge sig på barn. De är ej oskyldiga.
Citera
2022-02-12, 15:31
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palats
Pedofiler är empatistörda jävlar. Det ska man komma ihåg när peddosarna ser så ynkliga ut när de konfronteras av Dumpen. Man ska ej tycka synd om dem. Det är män som gladeligen hade förstört hela livet för barnen. Det är synd om alla oskyldiga barn som drabbats. Ej om svinen som försöker ge sig på barn. De är ej oskyldiga.

Du har rätt, människor som ger sig på barn och unga drivs av två saker, könsdrift och egoism.
Citera
2022-02-12, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UT64

Själv tror jag att män som söker sex med barn är totalt ofarliga utom för just barn. Någon skrev att om Patrik och Sara stött på en Anders Eklund så hade det slutat illa, eller något i den stilen. Inte alls. Pedofiler är fega, och ställda inför vuxna människor är de hjälplösa. Patrik kan sannolikt knyckla ihop vilken pedofil som helst i världen.

Ja, alla de som konfronteras av Dumpen verkar helt ofarliga för vuxna. Till och med fifflande politiker brukar bita tillbaks mer när de blir jagade av journalister. Pedofilerna kör nästan alltid på att framställa sig ynklig i något desperat försök att väcka medlidande.
Citera
2022-02-12, 15:35
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

Du generaliserar för mycket.

Pedofiler kan se olika ut. Det måste du väl ha sett på Dumpens hemsida? Eller glömmer du bort föregående deltagare när du går in på nästa?

Googla på Patrik Sjöberg + sjukhus + knark + fest. Hans liv och leverne har väl varit "sådär" de senaste 20-30 åren. Av fysisk kraft har han nog bara längden kvar.

Själv är jag exempelvis inte fullt så liten som min avatar och namn låter påskina. Men när det kommer till krig så tror jag att den som kan överraska har en stor fördel oavsett storlek.
Citera
2022-02-12, 15:40
Medlem
area50s avatar
^
Man vet ju aldrig ifall dom har någon extra skyddsperson som hänger i bakgrunden, bakom kameran, som är redo att dyka in ifall det skulle behövas.
Citera
2022-02-12, 15:42
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palats
Ja, alla de som konfronteras av Dumpen verkar helt ofarliga för vuxna. Till och med fifflande politiker brukar bita tillbaks mer när de blir jagade av journalister. Pedofilerna kör nästan alltid på att framställa sig ynklig i något desperat försök att väcka medlidande.

Det beror till stor del på att det i Sverige är så oerhört tabu och stigmatiserat att förgripa sig (sexuellt) på barn, det är så hårt inbankat i oss alla att man inte petar på barn, våldsamt eller sexuellt. Det är några få män som när de konfronterats på Dumpen gått till verbal motattack, dessa sticker ut som kulturella avvikare, de har inte förstått att deras position är att skämmas, retirera, hålla tyst och visa ångest.

Stor skillnad mot länder där alla sorters våld mot barn är sanktionerat och där det anses normalt att både gifta sig och ligga med barn/ungdomar, även om mannen är 10, 20, 30, 40 år äldre. I den delen av världen behöver pedofiler varken jagas eller skämmas. Svenska pedofiler kanske skulle ta och överväga en flytt till länder där sex med barn och kusiner anses vara fräscht.
Citera
2022-02-12, 15:43
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
http://www.vice.com/en/article/mgmzwn/most-child-sex-abusers-are-not-pedophiles-expert-says
"It is very important for the public to understand that most child molesters are not pedophiles".

"Because they don't have other access to sources of sexual gratification is the main reason—or that child may be very readily accessible."

"Pedophiles constitute a minority of those who sexually abuse children, or who are child molesters.
"Hindered by the "tremendous stigma"

Svenska:

Intressant. I allmänhetens ögon är dock alla som utnyttjar ett barn pedofil. Även om den sexuella störningläggningstörningen finns där eller ej. Något som tas för givet. Vidare så måste det finnas någon form av brist av empati i gärningsmannen som ger sig på ett barn. Bryr de sig inte om konsekvenserna och vilket trauma det skapar för barnet tro. Jag har svårt att se en normal person begå ett sånt brott även om de är sexuellt frustrerade och pedofiler eller ej.
Senast redigerad av Hussefar 2022-02-12 kl. 16:13.
Citera
2022-02-12, 15:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av area50
^
Man vet ju aldrig ifall dom har någon extra skyddsperson som hänger i bakgrunden, bakom kameran, som är reda att dyka in ifall det skulle behövas.
Bäst är att lyfta handen, svara kort på engelska och gå därifrån lagom snabbt som ingenting.

I've nothing to do with you or what you're trying to offend me with. Delete and leave before I use violence.

Oavsett vilka journalister som försöker intervjua.
Citera
2022-02-12, 15:48
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Jo lätt att bli känslosam. Tror som du. De flesta är ofarliga. Om de ställs mot en vuxen. Men om de ställs mot en person som Anders Eklund så vet man aldrig. Han kan på sekunden döda dom två och begrava dom i fisknät bara för att slippa undan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in