2022-02-12, 13:53
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heja-Putin
Det finns inget samband mellan autism o pedofili.

Det verkar inte alls säkert att det saknas samband.

https://www.thetimes.co.uk/article/taboo-subject-of-autism-and-paedophilia-must-be-tackled-to-improve-lives-qcxjfxs82

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5789215/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6047840/
Citera
2022-02-12, 13:57
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Tror det är grejen. Fantisera om det. Håll det på din kammare. Finns ingen bot mer än vetskapen om du tar ut dina fantasier kommer det högst säkert skada en annan människa för livet. Det är nog boten som finns. Att få vetskap att allt handlar inte om din egen kuk och få mest av din njutning. Om det är barn kommer det påverka dom för livet i många fall.

Vad du skrev sedan. Japp. Helt ärligt tror Dumpen är farlig. För de triggar folk. Folk som du kanske låg i gråzonen. Sedan får de napp på en av Dumpens chattare och tänker vad fan tänker ett barn som det här! Gillar sex och har sig. Sedan kommer de att gå hem och begå överfall mot ett barn de har i sin närhet. Det är liksom varför seriösa organisationer vägrar ta emot pengar från Patrik. För de vet att det Dumpen gör skapar mer monster.

Tror jag med. Dumpen är en liten minifabrik av underhållning som skapar olycka. Skoj att följa! Men som gärning när Sara och Patrik står inför St Per i Himmelens port tror jag dom ligger ordentligt på minus.

Första stycket: Känner inte medlidande på det sättet om jag skulle skada någon. Det är inte heller så att jag njuter av lidande som en del tidigare tyckts tro. Jag går igång på rädsla.
Citera
2022-02-12, 13:59
Medlem
Lavas avatar
Citat:
För de vet att det Dumpen gör skapar mer monster.

De föds med sin sexualitet och drift. De får i stort sett hållas fritt som det ser ut idag, skillnaden Dumpen gör är att deras identitet blir allmängods. Pedofilerna åker dit pga en aktiv handling där de går över gränsen, de skickar kuk och runkbilder till barn, de är redan utblommade monster.
Citera
2022-02-12, 13:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Oj, flexibiliteten i ditt intellekt får en kub att verka rund...

Du måste kunna ta skuttet ut ur din lilla trånga värld. Förstå att andra tänker annorlunda och inse att det finns olika nivåer i helvetet.

Att fantisera om sex med barn är inte lika illa som att faktiskt ha sex med ett barn. Han verkade ju till och med skriva dom där fantasierna med viss motvilja. Antagligen skrev han pliktskyldigast för att få mamman.
Som parallell och subjektivt menat kan det vara värre att ständigt fantisera om att t.ex. mörda människor exempelvis pga vrede än att faktiskt skrida till verket och få saken avklarad.
Det är möjligt att fantisera om barn som de vore både kroppsligt och mentalt vuxna. De flesta pedofiler hade kanske backat om de väl hade sett att fittan och insett att den bara är ett streck.
Citera
2022-02-12, 14:01
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det är skillnad på fantasi och handling, ja. Nu var det så att brandmannen inte nöjde sig med att enbart sexchatta med barn (vilket är en aktivitetet som sannolikt är mer vanligt bland pedofiler än människor som saknar sexuellt intresse för barn), han bokade även upp ett möte med en pedofilmamma.

Väldig skillnad på tjejer som är 12-14 år och 7-8år.

Jag får visst mothugg, men jag tror att en väldigt stor andel av alla män skulle vilja sätta på en 12-14 -årig tjej lite beroende på pubertal utveckling om det inte vore för sociala spärrar.

En 7-8 -åring tror jag kräver en sexuell läggning åt det hållet för att verkligen genomföra.

Jag vet att han bokade träff. Jag tror ändå inte han hade velat sätta på flickan i fråga. Men jag kan ju knappast bevisa mitt påstående. Inte du heller. <3
Citera
2022-02-12, 14:06
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Som parallell och subjektivt menat kan det vara värre att ständigt fantisera om att t.ex. mörda människor exempelvis pga vrede än att faktiskt skrida till verket och få saken avklarad.
Det är möjligt att fantisera om barn som de vore både kroppsligt och mentalt vuxna. De flesta pedofiler hade kanske backat om de väl hade sett att fittan och insett att den bara är ett streck.

Jo, skulle alla hot om våld och elände som utlovas på Flashback verkligen genomföras så skulle Sverige vara ett vackert, men öde land.

En pedofil hade inte backat för ett naturligt kalt sköte... Det är ju något han går igång på. Men en Hebefil som jag tror brandmannen är hade backat när det kommit till kritan. Det är vad jag tror.
Citera
2022-02-12, 14:06
Medlem
Core.s avatar
Citat:
Dom är inte sjuka i mitt huvud... Men jag vet att du ser på saken på så sätt.

Nja, jag går inte igång på dom yngsta. Från det att dom börjar få bröst, lite form på höfterna typ. Ingen jätteskarp linje, men ungefär där.

Sen tänder jag på vuxna kvinnor också. Men då föredrar jag *trumvirvel* små bröst och petita kvinnor!

Nä, jag tror inte heller det finns någon bot på det sättet. Mina fantasier är värre ändå. Men jag gillar dom. Jag håller dom i schack. Det är därför jag skapade kontot här. Om en sådan som jag hamnar i situationen att "livet är över" så finns ju risken att jag går ut och har "roligt" istället för att ta livet av mig.

Dumpen riskerar ju faktiskt att skapa sådan människor. Eller har redan gjort det.

Nu har jag ju stannat här längre än tänkt. Lite skoj! Har liksom inte vädrat mitt inre så ofta. Som du kanske förstår?

Det jag gillar med flashback är att man kan till och med ha diskussioner med pedofiler. För hur äcklad jag än blir så har du en poäng i det. Folk får ha så mycket fantasier de vill, men det hänger ju på att du inte gynnar en marknad och köper/ ser klipp av sådant slag?

Och du har en viss poäng. Vissa av dessa är inte predatorer egentligen och skulle kanske åldrats utan att gjort något åt fantasin.

Men kom ihåg, dessa bifigurer stimulerar en marknad där det förekommer övergrepp på barn genom att de köper sånt material= lika skyldiga som alla andra. Så den ”collateral damage” de få som inte gör det, de är de värt. Precis som du skriver själv, finns uppenbarligen ett inneboende monster i alla er, uppenbarligen kliver de över barn om rätt tillfälle ges, vilket jag är helt övertygad om att även du skulle göra om du fick det serverat på silverfat, och tycker sig kunna rättfärdiga det inför dig själv.

Eller? Ni är tickande bomber, och även om inte 100% av er kommer smälla så är det tillräckligt stor andel som just gör det!

Alltså dumpen är bevis på just det, och att vi får vara glada att dessa ”rätta tillfällen” är en fälla, annars hade de raserat livet för ett barn, kanske en hel familj.
Citera
2022-02-12, 14:09
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Tror det är grejen. Fantisera om det. Håll det på din kammare. Finns ingen bot mer än vetskapen om du tar ut dina fantasier kommer det högst säkert skada en annan människa för livet. Det är nog boten som finns. Att få vetskap att allt handlar inte om din egen kuk och få mest av din njutning. Om det är barn kommer det påverka dom för livet i många fall.

Vad du skrev sedan. Japp. Helt ärligt tror Dumpen är farlig. För de triggar folk. Folk som du kanske låg i gråzonen. Sedan får de napp på en av Dumpens chattare och tänker vad fan tänker ett barn som det här! Gillar sex och har sig. Sedan kommer de att gå hem och begå överfall mot ett barn de har i sin närhet. Det är liksom varför seriösa organisationer vägrar ta emot pengar från Patrik. För de vet att det Dumpen gör skapar mer monster.

Tror också att det är så. En annan del i "boten" är tid. Sexlusten brukar (inte i alla fall men i många) minska med åldern. I de fall där samvetet finns till barnen och personen är ofarlig så måste det det vara en befrielse med stigande ålder att slippa gå i sådana tankar. I de andra fallen är det en säkerhet till eventuella offer.
Citera
2022-02-12, 14:16
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Väldig skillnad på tjejer som är 12-14 år och 7-8år.

Jag får visst mothugg, men jag tror att en väldigt stor andel av alla män skulle vilja sätta på en 12-14 -årig tjej lite beroende på pubertal utveckling om det inte vore för sociala spärrar.

En 7-8 -åring tror jag kräver en sexuell läggning åt det hållet för att verkligen genomföra.

Jag vet att han bokade träff. Jag tror ändå inte han hade velat sätta på flickan i fråga. Men jag kan ju knappast bevisa mitt påstående. Inte du heller. <3

Du, Mr Peddo, det är en sak att tömma och glömma i en vuxen kvinna, där spelar två vuxna människor ett spel utifrån lika villkor. Ett barn är ett barn inte bara kroppsligen utan även i mentalt. Oavsett hur stora börst en 14-åring hunnit få så är hon fortfarande ett barn när hon öppnar munnen. Det är också något som gör att chattarna smakar så oerhört illa i munnen.

Hade en pedofil tänt på en 14-åring lika mycket om hon hade haft samma mentala mognad som en 35-årig kvinna? Jag svarar åt dig här eftersom jag hört och läst tillräckligt många intervjuer med peddosar för att förstå att det som hetsar är just det ungdomliga, naiva, oförstörda, sköra, barnsliga. Därav går tydligen även många peddosar igång på att bli kallade pappa och morfar, inte bror eller lillebror. Åldersskillnaden är sekundär, barnet/ungdomen är det primära, det barnsliga, barnet.
Citera
2022-02-12, 14:20
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Det jag gillar med flashback är att man kan till och med ha diskussioner med pedofiler. För hur äcklad jag än blir så har du en poäng i det. Folk får ha så mycket fantasier de vill, men det hänger ju på att du inte gynnar en marknad och köper/ ser klipp av sådant slag?

Och du har en viss poäng. Vissa av dessa är inte predatorer egentligen och skulle kanske åldrats utan att gjort något åt fantasin.

Men kom ihåg, dessa bifigurer stimulerar en marknad där det förekommer övergrepp på barn genom att de köper sånt material= lika skyldiga som alla andra. Så den ”collateral damage” de få som inte gör det, de är de värt. Precis som du skriver själv, finns uppenbarligen ett inneboende monster i alla er, uppenbarligen kliver de över barn om rätt tillfälle ges, vilket jag är helt övertygad om att även du skulle göra om du fick det serverat på silverfat, och tycker sig kunna rättfärdiga det inför dig själv.

Eller? Ni är tickande bomber, och även om inte 100% av er kommer smälla så är det tillräckligt stor andel som just gör det!

Alltså dumpen är bevis på just det, och att vi får vara glada att dessa ”rätta tillfällen” är en fälla, annars hade de raserat livet för ett barn, kanske en hel familj.

Som sagt, Dumpens peddosar åker dit för att de kommer till ett möte med förhoppning om både det ena och det andra, de har redan gått över gränsen. Flera av dem har dessutom redan haft domar på sig, de är återfallspedofiler, vilket är oerhört vanligt.
Citera
2022-02-12, 14:22
Medlem
Brandmannen är nu avstängd och polisanmäld.
Citera
2022-02-12, 14:25
Medlem
Hussefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StortOllon
Om det bara hade funnits män eller om endast män hade styrt den politiska och mediala dagordningen så hade sex med småflickor fortfarande vart kriminellt, men någon lönlös hysteri hade inte förekommit.
Inte heller hade pedofili varit vanligt om vuxna kvinnor hade varit smala, procentuell fler och vetat vad män behöver.
Män är incels eller är tillsammans med kvinnor som de inte tänder på. Tänk dig själv vad du är beredd att göra när du är kåt jämfört med när du inte är det.

Ingen man logar in på dejtingsidor om de inte har sexuella motiv, oftast bara för stunden. Detsamma gäller Kik. Alternativen är för få och folk vet inte vad de ska göra.
Det finns knappt någon som springer efter barn när vuxna kvinnor finns. Varför skulle dom när det beroende på ålder i hög utsträckning går mycket emot evolutionen...? Evolutionen är sann och är inget som kan ändras pga porr, Sjöberg och dylika.

"Åldersskillnaden är sekundär, barnet/ungdomen är det primära, det barnsliga, barnet." Mestadels trams. Det handlar om att småflickor INTE ser gravida ut.

Så du menar att bristen på attraktiva vuxna kvinnor är anledningen till att vuxna män drar sig till barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in