Citat:
Ursprungligen postat av
TaxenSixten
Jag läste att de lät henne komma in på puben ändå för att det var strax före stängning. Vad alkoholen ställer till. Hon skulle säkert aldrig hoppat in nykter som hennes kompisar påpekade.
Säkert inte men å andra sidan vet vi inte om dessa två MGM kanske varit på den första nattklubben och där umgåtts eller sett Mia. Frank Olsen menar att man inte helt kan utesluta att männen och Mia haft kontakt tidigare under kvällen.
Citat:
Ursprungligen postat av
nagellack
Totalt omöjligt är det såklart inte. Mindre sannolikt vill jag ändå hävda att det är. Det skulle krävas två samarbetande sexualbrottslingar som planerat ihop att attackera en kvinna och jämfört med antalet ensamopererande knäppgökar är det ovanligt.
Naturligtvis kan det också handla om en GM som haft våldsamma sexualfantasier i flera år och sedan opportunistiskt tar chansen när han får syn på henne.
I just fallet N*lla jag hänvisade till var det två kufar i helt olika åldrar som under lång tid planerat mordet.
De här två 36-åringarna var tydligen båda enstöringar och barndomsvänner så inte helt omöjligt att dom tillsammans eggat upp varandra under lång tid.