Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Tror inte för ett ögonblick att han offrade sig själv för HD. Han övertalades eller tvingades att ta sitt usla liv.
När det kommer till team är en part dominant.
HD är höjd över skyarna som om hon satt på en piedestal, drömkvinnan och mor till hans barn. Han är omskakad och gråter floder enligt både HD och LW.
Efter skilsmässan.
HD påtalar att det brukar bli som hon vill - både vad det gäller i huset och ang resan.
För att hon känner honom, även om han må ha ett mer bombastiskt beteende externt.
Han byter även skepnad när hon är med.
Oavsett mer tillbakadragen, mer tystlåten så kan hon även ta i externt, tex som när hon troligen upplever kritik. Upplevs oempatisk, svartmålar och visar ingen förståelse.
Hon är driftig, så hennes medicinering var effektiv.
"Ja, har medicin som hjälper .... Har varit till akut psyk och fått medicin som ska hjälpa mig genom dagarna utan att dö av ångest.
(HD till JG, 20 maj, Ab 165)
Hon initierar storstäd 25e, har kontakter om att vilja ha beslag tillbaka 28e (klätterutrustning, dator, mobil och bil) och sen får JS hämta henne när SD anhålls och häktas för lekdag. Hon har tydligen kontakt med hans advokat också eftersom hon säger att hon berättat för TB utifrån
"vad jag har fått reda på via Stefans advokat. Stefan har själv inte kanske berättat så mycket men Stefans advokat, jag har fått läst häktningsförhandlingarna."
JS i TR:
"Hon svackade en hel del men kliver ganska snabbt ur svackor."
Hon försöker stänga ner tråden - men har inga problem med att lämna ut namn på andra.
Det är ju inte bara blodig sex som HD planterar.
Hon vill visa att "det finns våldsamma personer som rör sig runt henne" och tar i rejält.
Hotfull, provocerande, kapabel att bli fysiskt våldsam, använt fysiskt våld och dessutom hotat.