2022-02-11, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Det roligaste är att se YT-klippen som S filmar för då ser man den verkliga misären bakom fasaden.. Som tomma glasburkar vid sängen och flertalet tomma läskflaskor på nattygsbordet.. 🤢

En sak jag noterade var en hel del tomma ölburkar i köket. Roligt när Linn inte dricker alkohol att hon faktiskt tillåter Simon att dricka hemma. Trodde hon hade nolltolerans mot sånt? Kanske jag som uppfattat fel...
Citera
2022-02-11, 17:17
Medlem
Sjukt fascinerad av denna tråden. Att den lever och ligger under populärt så länge. Den gäller alltså en brutalt icke-relevant mammabloggare. Har bilden av att den lever pga att de som skriver är bittra mammalediga i Närke, typ Linns gamla bekanta från grundskolan. Allt i denna tråd är verkligen typiskt småstadsgnäll.
Citera
2022-02-11, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Sjukt fascinerad av denna tråden. Att den lever och ligger under populärt så länge. Den gäller alltså en brutalt icke-relevant mammabloggare. Har bilden av att den lever pga att de som skriver är bittra mammalediga i Närke, typ Linns gamla bekanta från grundskolan. Allt i denna tråd är verkligen typiskt småstadsgnäll.

Ja, absolut. Du har SÅ rätt! Att förfäras över hur man kan exploatera sina barn, utsätta dem för risker med att deras nakenbilder sprids på pedofilsidor etc. är ju typiskt för bittra mammor från Närke.. 🙄
Citera
2022-02-11, 19:27
Medlem
Citat:

Är mer förundrad över hur du inte kan förstå hur denna tråd varit aktiv så länge. Jag är fascinerad över dina skygglappar😂 Inte varje mammabloggare som lyckas med detta precis😂
Citera
2022-02-11, 20:04
Medlem
Citat:

Har Linns familj hittat hit eller? Tror alla som är normalt funtade förstår hur skev Linn är på många sätt, därav noll konstigt att denna tråd är så aktiv.
Citera
2022-02-11, 20:07
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
En sak jag noterade var en hel del tomma ölburkar i köket. Roligt när Linn inte dricker alkohol att hon faktiskt tillåter Simon att dricka hemma. Trodde hon hade nolltolerans mot sånt? Kanske jag som uppfattat fel...
Det är väl en sak. Men hur svårt är det att stoppa tomma flaskor och burkar i en påse och bära ut det?
Citera
2022-02-11, 20:14
Medlem
Citat:
Öppna ögonen och TITTA! Du kommer få dig en jäkla massa skratt, bli förvånad, chockad osv hon är rena underhållningen. Som att titta på isbjörn på zoo 😂
Citera
2022-02-11, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenfinussnusar
Klockrent att hon är, stämmer in på allt. Simon är nu fast i en rävsax. Måste fejkle in i kameran och skriva 1000 hjärtan till sin perfakta tjej som bär det perfekta barnet annars blir det hus i helvete. Hockey får han snart lägga på hyllan när Linnsan inser att det inte genererade lyxliv som hon trodde. Utan det snarare visade sig göra att han inte är hemma och gulligullar och tillverkar fruktfat och barn.

3 barn samtidigt varannan vecka eller vad det blir ja det kommer bli kämpigt för prinsessan den veckan. Eller nä försten. Hon kan ju skicka dem till förskolan hela dagarna så hon kan gå på spa under tiden 😂😂😂😂😂😂

Hon bestämmer åt honom när dom kör bil 😂 hon tror hon vet allt. Jag kan jag är så duktig jag jag jag .. killen måste vara rådum som står ut med hennes skit. Som man skulle jag hellre hänga snara runt halsen. Klagar på hans hockey gör hon också redan.det kommer bli bra detta ser fram emot fortsättningen 😂
Citera
2022-02-11, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Har Linns familj hittat hit eller? Tror alla som är normalt funtade förstår hur skev Linn är på många sätt, därav noll konstigt att denna tråd är så aktiv.
Håller med dig.
Ingen normalt fungerande person tycker att hon är vettig. Sen kanske vi är elaka som gör en hel tråd men va fan lite kul måste man ha 😂
Citera
2022-02-11, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Vad är det med folk och att dricka alkohol till vardags???han var inte intresserad av drickande heller sa han i början men det kanske var en lögn som körkortet 😂
Citera
2022-02-11, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Ja, absolut. Du har SÅ rätt! Att förfäras över hur man kan exploatera sina barn, utsätta dem för risker med att deras nakenbilder sprids på pedofilsidor etc. är ju typiskt för bittra mammor från Närke.. 🙄
Det håller jag med om, men samtidigt så finns det hundratals profiler bland dessa miniinfluencers som är exakt likadana så jag vet inte riktigt varför just Linn är så jävla intressant. Säger som sagt inte att ni har fel, jag fattar bara inte varför just Linn.
Citera
2022-02-11, 21:44
Medlem
Citat:
Det håller jag med om, men samtidigt så finns det hundratals profiler bland dessa miniinfluencers som är exakt likadana så jag vet inte riktigt varför just Linn är så jävla intressant. Säger som sagt inte att ni har fel, jag fattar bara inte varför just Linn.
Skulle säga att Linn är onormalt extrem i att ljuga (och inte fatta att det går att kolla mot det hon tidigare skrivit i sin blogg) och dessutom inte tillåter minsta lilla kritik någonstans.
Det går inte att skriva någonting som inte är ”fluffifluff” utan att bli blockad.
Så orsaken att jag hänger här.
Ja jag tycker helt enkelt inte att Linn skall få ljuga på det sätt hon gör utan att det uppmärksammas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in