2022-02-11, 16:42
Medlem
Bakarettans avatar
Keisha=osäker på sig själv. Därför allt skitsnack om andra som inte är med i hennes "grupp". Elak rent av.
Jonas=en sk "syltrygg".
Ingen råg i ryggen mao.
Väljer att bli påverkad. Har ingen egen vilja.
Beatrice=En otroligt obehaglig människa.
Har förmodligen svårt att inse att någon annan är bättre än henne. Lite åt det narcissistiska hållet.
Fjäsk är nog hennes melodi för att komma vidare.
Victoria=En intetsägande person som tror sig veta allt om det mesta. Har lätt för att tillrättavisa och ifrågasätta andra. Hela tiden.
Abel=En som bara glidit med hittilldags.Syns ej så mycket.
Niklas=Glad och omtänksam. Vilket kommer ligga honom i fatet. Gillar honom.
Bella=White Trash. Inga mer kommentarer. Att hon får så mycket tid i rutan är för mig obegripligt.
Cissi=Besserwisser med kunskap.
Monika=Idiotförklarad genom sitt tafatta och utåtagerande beteende. Förstår inte ens varför hon ens sökte till programmet.
Helene=den som vill synas mest i TV-rutan.
"Lilla Fröken Duktig".
Höll på att bryta ihop i början då det var en liten "twist" som hon inte fixade. Pga sitt kontrollbehov.
Prins=En man som bytte namn. Hette Lars i förnamn innan. Herregud.
Fast jag gillar hans sätt. Typ.
Gerty=Lite gnällig men samtidigt ansvarsfull.
"Gammal är äldst" om man säger så.
Arlind=Tuff och hal på samma gång.
Observera nu att detta
är helt och hållet mina egna reflektioner.
Själv hoppas jag att
Niklas står i final med en värdig motståndare.
Citera
2022-02-11, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antardehan
Nej, bara riktiga homies.
Som
Håller på med att gosa
Citera
2022-02-11, 17:50
Bannlyst
Är det någon som kanske kan svara på mina funderingar i inlägg 1759.

Vill gärna veta vf Monika blev utfryst.
Citera
2022-02-11, 17:52
Medlem
ChiCoLas avatar
Ja Monika har någon form av utvecklingsstörning. Hon påminner lite om en bulldog. Lite underbett och talfel.
Skulle inte ens pissa på Bella (som säger fucking lika ofta som en tuff-kille i högstadiet), keisha, Monika och Levin om de så brann.

Jonas har också något konstigt talfel som verkar vara intelligensbetingat.

Men det bästa är att Levi försvunnit . Han fick ju t.o.m. Kalle att verka sympatisk.
Bella och han kommer få årets dummaste unge , och ful
Citera
2022-02-11, 18:05
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Ja Monika har någon form av utvecklingsstörning. Hon påminner lite om en bulldog. Lite underbett och talfel.
Skulle inte ens pissa på Bella (som säger fucking lika ofta som en tuff-kille i högstadiet), keisha, Monika och Levin om de så brann.

Jonas har också något konstigt talfel som verkar vara intelligensbetingat.

Men det bästa är att Levi försvunnit . Han fick ju t.o.m. Kalle att verka sympatisk.
Bella och han kommer få årets dummaste unge , och ful

Bella är den kvinnliga motsvarigheten till Gustav som var med för några år sedan.

Båda har ett extremt dåligt ordförråd.

https://youtu.be/V_bAS8uRENg
Citera
2022-02-11, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Keisha=osäker på sig själv. Därför allt skitsnack om andra som inte är med i hennes "grupp". Elak rent av.
Jonas=en sk "syltrygg".
Ingen råg i ryggen mao.
Väljer att bli påverkad. Har ingen egen vilja.
Beatrice=En otroligt obehaglig människa.
Har förmodligen svårt att inse att någon annan är bättre än henne. Lite åt det narcissistiska hållet.
Fjäsk är nog hennes melodi för att komma vidare.
Victoria=En intetsägande person som tror sig veta allt om det mesta. Har lätt för att tillrättavisa och ifrågasätta andra. Hela tiden.
Abel=En som bara glidit med hittilldags.Syns ej så mycket.
Niklas=Glad och omtänksam. Vilket kommer ligga honom i fatet. Gillar honom.
Bella=White Trash. Inga mer kommentarer. Att hon får så mycket tid i rutan är för mig obegripligt.
Cissi=Besserwisser med kunskap.
Monika=Idiotförklarad genom sitt tafatta och utåtagerande beteende. Förstår inte ens varför hon ens sökte till programmet.
Helene=den som vill synas mest i TV-rutan.
"Lilla Fröken Duktig".
Höll på att bryta ihop i början då det var en liten "twist" som hon inte fixade. Pga sitt kontrollbehov.
Prins=En man som bytte namn. Hette Lars i förnamn innan. Herregud.
Fast jag gillar hans sätt. Typ.
Gerty=Lite gnällig men samtidigt ansvarsfull.
"Gammal är äldst" om man säger så.
Arlind=Tuff och hal på samma gång.
Observera nu att detta
är helt och hållet mina egna reflektioner.
Själv hoppas jag att
Niklas står i final med en värdig motståndare.
Bra analys och reflektioner.
Håller med om Beatrice, hon är flummig och lever i sin egen värld där på farmen, gör lite som hon vill med vilka uppdrag hon väljer.
Gerty tycker jag verkar rejäl med lite sträng attityd, lite som min farmor var när hon levde.
Prins verkar vara en skön äldre man.
Niklas hoppas jag vinner finalen om han skulle gå vidare dit.
Citera
2022-02-11, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Bella är den kvinnliga motsvarigheten till Gustav som var med för några år sedan.

Båda har ett extremt dåligt ordförråd.

https://youtu.be/V_bAS8uRENg

Bella skulle behöva gå en kurs hos Professor Higgins i Pygmalion/ My fair lady och få ett bra ordförråd. 😀👍
Citera
2022-02-11, 19:38
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Vaxa? Laser?
Finns det en laserkanon på farmen?

Nä dom har väl tagit en kniv och huggit av stråna med ett par hugg
Citera
2022-02-11, 19:42
Medlem
Verovic verkar rätt sympatisk men hennes diverse "samtal" är lite underliga. De är inte så mycket samtal som något slags försök att få motparten att "inse" något. Inte så öppensinnigt och lite sökande efter bekräftelse av sina egna teorier. En aning omoget.
Senast redigerad av Porkster 2022-02-11 kl. 20:06.
Citera
2022-02-11, 19:48
Medlem
XtraXs avatar
Verkar vara nån form av farmen get together på taket i Gbg ikväll enligt Helenes instagram. Undra om the får V.i.p behandling.
Citera
2022-02-11, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rW5Kdc
Såg nyss detta med Monika på msn. Varför gillades inte hon?

https://nojeslivet.newsner.com/tv/farmen-profilen-brot-ihop-i-tarar-infor-anna-brolin-bilderna-klipptes-bort-av-tv4/

Nicklas försöker säga att det var dåligt bemötande och då säger en annan deltagare, jo fast jag vet ju vad ddu tycker innesrt inne om "monika"

så frågan är, varför gillar inte vissa av dessa monika innan hon kom in? Vad är det med henne? Nämndes bland annat av nicklas att monika vill göra minst av sig och så lite som möjligt, men hon gillas ju inte innan hon ens hinner starta?

Jag har aldrig kollat farmen öht, men blev bara intresserad när jag läte och såg klippet ovan.
Ingen aning faktiskt. Det var ju spanska sjukan som härjade då och de var riktigt griniga. De ba "åh nej inte mer folk". De hade aldrig träffat henne förut och de bemötte henne som skit. Jag blev riktigt beklämd när jag såg det, det var så jävla otrevligt. Men de var på extremt dåligt humör allihopa.
Citera
2022-02-11, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Finns det en laserkanon på farmen?

Nä dom har väl tagit en kniv och huggit av stråna med ett par hugg
Eller vaxat med bivax......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto