2022-02-09, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Finns massor med samtal och händelser på Farmen som inte filmats. Att det inte finns film bevisar inget. Om detta är sant har troligen produktionen bett deltagarna hålla tyst. Inte bra att ett program som säger sig måna om djur låter en kanin bli hetsad till döds.
Om det inträffade och blev filmat så antar jag att censursaxen fick arbeta.
Speciellt nu när man försökt göra upplägget snällare och mer familjevänlig.
Kanske kommer med om man ger ut "Farmen 2022 Uncut.....".
Citera
2022-02-09, 18:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det förstår jag väl. Men jag tycker det ÄR märkligt varför ingen har nämnt detta alls av deltagarna utan att folk pratar tydligen om det, men INGEN av deltagarna har som sagt var ens sagt något! Det brukar alltid vara någon av deltagarna som inte kan hålla tyst. Att produktionen håller tyst om mycket - det kan vi nog begripa så kritiserat som denna produktion är om det mesta.
Varför ifrågasätter du då varför det inte finns film av händelsen?

Lättaste svaret på din fråga är att det var den oschyssta pakten medlems hund som skrämde ihjäl en kanin. De skvallrar inte på sin medlem, och de schyssta skvallrar inte heller för de är schyssta. Hade däremot Gertys, Niklas eller Arlinds hund skrämt ihjäl en kanin hade det antagligen legat på Keishas och Monikas insta för länge sen.
Citera
2022-02-09, 18:34
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Varför ifrågasätter du då varför det inte finns film av händelsen?

Lättaste svaret på din fråga är att det var den oschyssta pakten medlems hund som skrämde ihjäl en kanin. De skvallrar inte på sin medlem, och de schyssta skvallrar inte heller för de är schyssta. Hade däremot Gertys, Niklas eller Arlinds hund skrämt ihjäl en kanin hade det antagligen legat på Keishas och Monikas insta för länge sen.

Jag ifrågasätter inte händelsen ... OM den har hänt är det rent ut sagt skit. Jag gillar inte heller att hunden ens fick komma in på Farmen. Det jag undrar över är varför endast sociala medier (Insta och ngn sida på Fejjan) sitter och spekulerar och här också UTAN att en endaste hämtar ursprungskällan till händelsen. Vare sig det skulle vara filmat eller inte eller något foto eller någon som var på PLATS har sagt/skrivit något!!! INGET finns att uppvisa juh och hur trovärdig blir denna händelse då? Inte mycket. Rykten tycks komma ur tomma intet och tas för sanning och DET godtas - men inte en adekvat fråga som jag har: VART kommer ryktet ifrån? NÅGOT ursprung måste väl finnas om händelsen som florerar - men inte någon har påvisat VEM har berättat och VART har den personen uttalat sig om händelsen som faktiskt var på PLATS på Farmen???
Citera
2022-02-09, 18:48
Medlem
Det var väldigt hur många som vet jättemycket om vad som hänt på Farmen, nu ett halvår efteråt.
Det kan väl knappast slumpa sig så att det finns deltagare på Flashback?
Fast det tror jag knappast. Avslöjar de så lite som vad hände med grässtråna nedanför trappen, så blir de av med hela ersättningen.

Vad alla experter och folk som hittar på att de har insyn och vet, är just bara hittepå och spekulationer.
Det är sånt folk som är grunden till alla konspirationsteorier som florerar.
Kan inte bara hittepåvetarna bara lägga av?
Ni vet inte ett skit mer än vad som står i Hänt, TV.nu, Facebook och Instagram.
Sen fantiserar de ihop historier om allt möjligt.

CS128 i sitt esse!
Hur många säsonger har den suttit dygnet runt i flera veckor och finurligt gissat på hur det ska gå?

Ett tips är att helt enkelt bara blockera användaren. Så får han sitta i sin ensamhet oxh fundera ut scenarior.
Jäkla Mupp!
Citera
2022-02-09, 19:32
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Det var väldigt hur många som vet jättemycket om vad som hänt på Farmen, nu ett halvår efteråt.
Det kan väl knappast slumpa sig så att det finns deltagare på Flashback?
Fast det tror jag knappast. Avslöjar de så lite som vad hände med grässtråna nedanför trappen, så blir de av med hela ersättningen.

Vad alla experter och folk som hittar på att de har insyn och vet, är just bara hittepå och spekulationer.
Det är sånt folk som är grunden till alla konspirationsteorier som florerar.
Kan inte bara hittepåvetarna bara lägga av?
Ni vet inte ett skit mer än vad som står i Hänt, TV.nu, Facebook och Instagram.
Sen fantiserar de ihop historier om allt möjligt.

CS128 i sitt esse!
Hur många säsonger har den suttit dygnet runt i flera veckor och finurligt gissat på hur det ska gå?

Ett tips är att helt enkelt bara blockera användaren. Så får han sitta i sin ensamhet oxh fundera ut scenarior.
Jäkla Mupp!
Har hänt hela tiden att deltagare suttit och skrivit i tråden. Inget nytt alls. Tror Jens var aktiv och likaså den blåhåriga. Klart är att just den sortens människor är inne i denna tråd. Typiska flashbackare.
Citera
2022-02-09, 19:36
Medlem
Jonas måste vara släkt me Adolf Hitler, snelugg, mustaschen o ögonen är ju identiska😮
Citera
2022-02-09, 19:43
Bannlyst
Såg nyss detta med Monika på msn. Varför gillades inte hon?

https://nojeslivet.newsner.com/tv/farmen-profilen-brot-ihop-i-tarar-infor-anna-brolin-bilderna-klipptes-bort-av-tv4/

Nicklas försöker säga att det var dåligt bemötande och då säger en annan deltagare, jo fast jag vet ju vad ddu tycker innesrt inne om "monika"

så frågan är, varför gillar inte vissa av dessa monika innan hon kom in? Vad är det med henne? Nämndes bland annat av nicklas att monika vill göra minst av sig och så lite som möjligt, men hon gillas ju inte innan hon ens hinner starta?

Jag har aldrig kollat farmen öht, men blev bara intresserad när jag läte och såg klippet ovan.
Citera
2022-02-09, 19:43
Medlem
Enmansdemos avatar
Är Monica månne? entreprenör inom skönhetsvård?
Citera
2022-02-09, 19:44
Medlem
Chandler Bings avatar
Om man snor saker i tv, hur mycket snor man inte då hemma i verkligheten?
Citera
2022-02-09, 19:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Har inte Bella varit på törpet tidigare? fick hon repetera & excellera i samma rep-utmaning?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-02-09 kl. 19:54.
Citera
2022-02-09, 19:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Har inte Bella varit på törpet tidigare? fick hon repetera & excellera i samma rep-utmaning?
Fast det var en annan längd.
Citera
2022-02-09, 19:57
Avslutad
Keisha är så falsk, så falsk, så falsk. Så vidrig. Stjäl och är oärlig och hoppar på andra. Påstår att hon står för vad hon gör men det gör hon inte. Värsta skitsnackaren och mobbaren.

Bella snor mat till Torpet trots att de äter bättre där. Keisha assisterar. Och sen anklagar Keisha Gerty för att gå över gränser! 🤮🤮 Den där trash-klicken är helt amoralisk. Att Jonas umgås med dem säger allt om honom.
Senast redigerad av Zurfarn08 2022-02-09 kl. 20:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in