Citat:
Ursprungligen postat av
Huzzah
Att man tror sig vara intelligentare än andra människor, och dessutom inte har den mentala kapaciteten att hålla tyst om att man tror att man är det, är det första och absolut roligaste tecknet på att man TROR sig vara intelligent men egentligen inte fattat nånting om nånting.
Men nu är det som så att det var
du som kom in i tråden och började raljera om vem som är mer intelligent än någon annan, och att du är mer intelligent än mig - inte jag. Ironi på hög nivå här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Huzzah
Jag ska förklara på en nivå så att du förstår: att de människor du baserar din ytterst begränsade livsvärld på, både nära och perifert, skulle vara representativa för resten av oss STÄMMER inte.
Det är här skon klämmer alltså. Du blev lite kränkt för att jag kallade dina vänsterliberala gelikar för hjärndöda.
Jobbigt för dig bara att hela det vänsterliberala etablissemanget har gjort precis den hjärndöda tolkning av filmen som jag talar om - att du försöker förneka det uppenbara som du gör nedan är bara pinsamt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Huzzah
Fast nej ”de flesta hjärndöda vänsterlibs” tror inte att den filmen handlar om klimatförändringar.