2022-02-11, 14:44
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Timbuktu kan vi glömma, då skulle man skrivit artist. Här en som endast är känd/halvkänner från Tv.

Ja kom på det nu det lär ju vara Daniel Nannskog . Herregud

Han är ju skåning och har svårt att hålla kuken i styr
Senast redigerad av CalzoneItalia 2022-02-11 kl. 14:46.
Citera
2022-02-11, 14:46
Känd tv-profil, rena lotteriet?, om inte någon får tag på (fup)? så är fallet löst. ( )
Att dessa s.k. profilerna inte lär sig något, tror knappast på någon förlåt turné efter detta.
Citera
2022-02-11, 14:49
Medlem
Silltunnas avatar
Man får använda sig av uteslutningsmetoden. Vem kan det inte vara?
Citera
2022-02-11, 14:51
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Timbuktu kan vi glömma, då skulle man skrivit artist. Här en som endast är känd/halvkänner från Tv.
Ledordet här är väl TV-profil. Ni får utgå från det. Vad finns det för kända TV-profiler i Malmö?
Själv har jag för länge sedan slutat se på linjär TV, men en jag direkt tänker på är den där skånske jeppen Robin Paulsson, som hade någon sorts TV-show, men jag ber genast om ursäkt om jag har fel.
Citera
2022-02-11, 14:56
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ledordet här är väl TV-profil. Ni får utgå från det. Vad finns det för kända TV-profiler i Malmö?
Själv har jag för länge sedan slutat se på linjär TV, men en jag direkt tänker på är den där skånske jeppen Robin Paulsson, som hade någon sorts TV-show, men jag ber genast om ursäkt om jag har fel.

Är det en känd tv-profil eller bara en tv-profil ? Det är viss skillnad
Citera
2022-02-11, 14:57
Medlem
"det skulle få så stora konsekvenser för honom och hans familj och släkt om detta kom ut medialt”.

Nämner man släkt är det utländskt påbrå.
Citera
2022-02-11, 14:59
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakerolika
"det skulle få så stora konsekvenser för honom och hans familj och släkt om detta kom ut medialt”.

Nannskog
Citera
2022-02-11, 15:03
Medlem
Snaidistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakerolika

Inte nödvändigtvis. Släkten kan ju vara högprofil, välkänd i allmänhetens ögon och därav lida skada av torskens tilltag.
Kan det vara Taylor ändå?
Citera
2022-02-11, 15:05
Medlem
CalzoneItalias avatar
– Bördan av att bära denna skuld på mina egna axlar och att det har kostat så många andra människor jobb och framtidsdrömmar. Inkluderat mig själv, säger mannen själv i förhör.

Låter precis som Nannskogs ord
Citera
2022-02-11, 15:06
Medlem
Nog borde han vara ganska så känd om polismännen tydligen direkt kände igen honom.

Ur Expressens artikel:

När poliserna pratade med honom frågade mannen – efter att poliserna bekräftat att de visste vem han var

Nu vet jag förstås inte vad poliser brukar titta på för TV-program.
Citera
2022-02-11, 15:08
Medlem
Kan det vara anledningen till att Malou efter 10 lades ner…
Citera
2022-02-11, 15:09
Medlem
Bajslukts avatar
Så det är häxjakt på ännu en person som köpt sex av en annan person.

Sverige som annars ska framstå som progressivt och frigjort, där vi alla är individualister som får göra som de vill.

Politiker kan förskingra pengar och ljuga helt öppet, invandrare kan våldta och sedan få skadestånd för att de satt häktade så länge och kvinnliga fängelseanställda har sex med de intagna.

Men köp sex av en kvinna och du ska jagas ner och smutskastas i nationell media för all framtid!

Och nej, jag skulle själv aldrig köpa sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in