2022-02-05, 23:01
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Det verkar som att gamlingen, troligtvis med tårar i ögonen, har vädjat om en förlängning hos Paolo Maldini (en annan spelare som spelade för länge). Med tanke på att Maldini har visat sig vara en förhållandevis oskicklig sportchef så tror jag att det blir en förlängning trots att Milan är ett bättre lag utan den skröpliga farbrorn.

Jag sagt tidigare att han vill till VM och tar en förlängning åtminstone året ut, om Sverige tar sig dit.

Citat:
Zlatan Ibrahimovic ser inget slut på karriären.

Nu bekräftar Milan att 40-åringen vill fortsätta spela.

– Zlatan kommer aldrig vara en börda för sitt lag, utan bara en tillgång, säger klubbens sportchef Paolo Maldini enligt Football Italia.
Citera
2022-02-05, 23:18
Medlem
Citat:
Det verkar som att gamlingen, troligtvis med tårar i ögonen, har vädjat om en förlängning hos Paolo Maldini (en annan spelare som spelade för länge). Med tanke på att Maldini har visat sig vara en förhållandevis oskicklig sportchef så tror jag att det blir en förlängning trots att Milan är ett bättre lag utan den skröpliga farbrorn.

Maldini har varit skicklig i en situation där klubben inte vill spendera pengar. Ikväll besegrade man ligaledarna Inter.
Citera
2022-02-05, 23:24
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Ikväll besegrade man ligaledarna Inter.

Utan Näzan. Men Stefano Pioli kan säkert få det att låta som att bajaren låg bakom vinsten, han älskar ju, liksom alla andra som är anställda av AC Milan, att göda Näzans ego.

Om Milan ska hålla hårt i pengarna så är det vansinne att slösa pengar på en skadebenägen 40-åring. Om Paolo Maldini är en skicklig sportchef så borde han inse detta.
Citera
2022-02-09, 22:40
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Utan Näzan. Men Stefano Pioli kan säkert få det att låta som att bajaren låg bakom vinsten, han älskar ju, liksom alla andra som är anställda av AC Milan, att göda Näzans ego.

Om Milan ska hålla hårt i pengarna så är det vansinne att slösa pengar på en skadebenägen 40-åring. Om Paolo Maldini är en skicklig sportchef så borde han inse detta.

Känns nästan som att du är lite bitter på det här med Zlatan...
Citera
2022-02-09, 23:08
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Känns nästan som att du är lite bitter på det här med Zlatan...

Det har ingenting med bitterhet att göra. Jag skriver bara sanningen.
Citera
2022-02-10, 20:32
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Fast uppenbarligen ser Maldini och Co fortfarande att Zlatte kan tillföra något åt Milan, annars hade dom släppt honom.
Citera
2022-02-10, 22:18
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Fast uppenbarligen ser Maldini och Co fortfarande att Zlatte kan tillföra något åt Milan, annars hade dom släppt honom.

Hans poängskörd borde vara lätt att ersätta för en skicklig sportchef. Nej, jag tror att en eventuell förlängning kommer att handla om gammal vänskap mer än något annat.
Citera
2022-02-11, 12:28
Medlem
Citat:
Hans poängskörd borde vara lätt att ersätta för en skicklig sportchef. Nej, jag tror att en eventuell förlängning kommer att handla om gammal vänskap mer än något annat.

Maldini sa i en intervju häromdagen att "Z kommer aldrig vara ett problem för oss ...". Pioli sa i en intervju senare att " Z kommer aldrig att bli en börda... "

Han kanske redan är ett problem och en börda med återkommande skador men han är en legend i klubben, de kan inte bara låta honom gå. Förlängning tror jag det blir med kraftigt sänkt lön
Citera
2022-02-11, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidemokretin
Maldini sa i en intervju häromdagen att "Z kommer aldrig vara ett problem för oss ...". Pioli sa i en intervju senare att " Z kommer aldrig att bli en börda... "

Han kanske redan är ett problem och en börda med återkommande skador men han är en legend i klubben, de kan inte bara låta honom gå. Förlängning tror jag det blir med kraftigt sänkt lön

Varför inte erbjuda en lön som är baserad på antal matcher han kan vara tillgänglig för spel?
Citera
2022-02-11, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Varför inte erbjuda en lön som är baserad på antal matcher han kan vara tillgänglig för spel?

Det skulle vara rimligt men jag tror inte hans agent eller han själv går med på det. Det är ett EGO av orimliga mått det handlar om... tror inte han går med på sänkt lön heller men där tror jag Maldini kommer att få sista ordet
Senast redigerad av Antidemokretin 2022-02-11 kl. 14:02.
Citera
2022-02-11, 16:50
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat

Då hade det blivit muller i Milano som fått Vesuvius utbrott att blekna.
Citera
2022-02-11, 17:23
Medlem
Milan anlitade honom till stor del som en mentor, som skulle banka in vinnarinställning till en ung och oerfaren trupp. Om man ser på Milans resultat har de agerat rätt i det mesta sedan Maldini blev sportchef.

Jag tror att nästa steg är att bli en del av administrationen. Osäker på hur...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in