Citat:
Ursprungligen postat av
Sthlm007
A,man blir ju inte mindre konspiratorisk efter det här.Tack för upplysning och info,,har fan missat detta helt 😳
Hur man än vrider på det så är det helt
sjukt!!
Men det måste väl brisera till slut, menar nån med lite pondus och stake med rätt info borde släppa en bomb till slut,jag hoppas!
Fauci verkar bli lite grillad i utfrågningar men tycker inte det händer ett skit där heller,mer skådespeleri känns det som!
Det finns mycket som stinker i detta.
T.ex. början av viruset spridning där kineserna medgav at det var ett utbrott av viruset och endast 5 dagar därefter hade man hela virusets uppbyggnad klar vilket presenterades. Detta skrevs om i början av den här tråden.
Alltså troligen har viruset funnits tidigare i Kina, några månader är min gissning.
Eller så forskade man på skiten och därför man visste så mycket.
Det finns även historier om att man redan i augusti 2019 såg via satellitbilder ökat antal bilar utanför sjukhus i Wuhan och man har sett ökat antal sökningar på deras motsvarighet till Google för symptom som vi sedan lärde oss tillhörde covid i tiden augusti 2019 och framåt.
Deras panikbygge av sjukhus är troligen av orsak att de misstänkt allvarliga mutationer vilka som tur är inte blivit. Alltså att viruset skulle kunna mutera till något typ gamla SARS vilket var betydligt mer allvarligt. De håller fortfarande på med lockdown av radikala typer och sådant ger mig viss oro att de vet något om coronan som de inte berättat. Har de forskat på skiten och sett sådant vi inte vill ha med egenskaper som är riktigt illa.
Nej nu släpper jag detta ett tag och ska till jobbet igen och njuta av att vi öppnat upp. För gott hoppas jag verkligen.
Ha en bra dag.