2022-02-10, 19:23
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
De som är bäst på något är alltid män. Jag talar om genomsnittet, och baserar min åsikt på vad jag ser i vardagen.
Jag ser den diametrala motsatsen, så fram med lite data eller ge dig.
Citera
2022-02-10, 19:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det är ingen idé. Det enda dessa skribenter i tråden eventuellt skulle kunna medge att kvinnor är ”bättre” på är typ amning och blomdekorationer

Jag hade blivit genuint förvånad ifall du inte hade fått mothugg på "blomdekorationer". Inte förvånad om du fått det på "amning' heller. 😅
Citera
2022-02-10, 19:48
Medlem
Slår ett slag för rörlighet!
Citera
2022-02-10, 20:18
Medlem
0Z8Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Jag ser den diametrala motsatsen, så fram med lite data eller ge dig.
Haha det samma gäller väl dig isf.

Skärp er nu barn!
Citera
2022-02-10, 23:15
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0Z8S
Haha det samma gäller väl dig isf.

Skärp er nu barn!
Du får öva lite på hur detta fungerar.
Om jag gör ett påstående är det upp tlll mig att substansiera det eller så förkastar vi det exakt lika lättvindigt.
Det gäller lika för alla.
Om någon annan gör ett påstående som verkar osannolikt, får man visa eller argumentera för att det är sant.

Eller så förblir det bara ett påstående.
På en infantil nivå.
Citera
2022-02-10, 23:20
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Jag hade blivit genuint förvånad ifall du inte hade fått mothugg på "blomdekorationer". Inte förvånad om du fått det på "amning' heller. 😅
Men du kan ju!
Amning vinner tjejer på.
Blomdekorationer vet jag för lite om, vem som gör de bästa.

Ska vi googla på vilka som gör dem för slottet, så vi vet vilka som "anses" bäst i Sverige i alla fall?

Googlar "hovflorist" och får upp Clas Carlsson:

https://www.instagram.com/p/BZVlx0xnoEQ/
Din tur.
Citera
2022-02-11, 01:09
Medlem
0Z8Ss avatar
Citat:
Om jag gör ett påstående är det upp tlll mig att substansiera det eller så förkastar vi det exakt lika lättvindigt.
Om någon annan gör ett påstående som verkar osannolikt, får man visa eller argumentera för att det är sant.

På en infantil nivå.
Ja, naturligtvis -

och genom ditt ”jag ser den diametrala motsatsen” har du just gjort ett liknande deskriptivt påstående.

HAHAHAHA

clown
Citera
2022-02-11, 03:46
Avslutad
Citat:

På en infantil nivå.
Jag kom med ett påstående och du kom med ett annat. Jag berättade åtminstone vad jag baserade mitt påstående på. Det gjorde inte du.
Citera
2022-02-11, 04:42
Avstängd
Citat:
Men du kan ju!
Amning vinner tjejer på.
Blomdekorationer vet jag för lite om, vem som gör de bästa.

Ska vi googla på vilka som gör dem för slottet, så vi vet vilka som "anses" bäst i Sverige i alla fall?

Googlar "hovflorist" och får upp Clas Carlsson:

https://www.instagram.com/p/BZVlx0xnoEQ/
Din tur.

Klart jag kan! Rätt uppenbart att tråden bara är till för att såna som du ska kunna parkera sitt eget kön 20cm rätt upp och rida på andras meriter.

Du själv har såklart inte åstadkommit någonting själv.
Citera
2022-02-11, 04:59
Medlem
bralesss avatar
Omvårdnadsyrken ev? Tänker sjuksköterska, vårdbiträde av dess olika slag. Sy? Kanske med anledning av mindre händer? Florister har jag noterat verkar vara ett kvinnodominerat yrke. Lika så manikyrister som jobbar med naglar. Prostituerades och porrstjärnors högsta löner går till kvinnor.
Citera
2022-02-11, 14:25
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Det är ingen idé. Det enda dessa skribenter i tråden eventuellt skulle kunna medge att kvinnor är ”bättre” på är typ amning och blomdekorationer

Tvivlar starkt på att kvinnor skulle vara bättre än män på blomdekorationer.
Citera
2022-02-11, 14:46
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Hahaha sant.

Skriver man en självklarhet som att kvinnor är bättre bilförare än män - börjar idioterna kvida om att alla de bästa formel 1 och racerförarna är män 😂

De framstår hellre som korkade idioter än medger att kvinnor är bättre bilförare än män.

Skriver man att kvinnor är i majoritet på i stort sett alla högre lärosäten i snart nog alla länder i världen - börjar idioterna kvida om fåtalet män som blivit kända och omtalade.

Tyvärr verkar världen vara anpassad efter dessa svaga manliga individer.
Senast redigerad av Jenny9 2022-02-11 kl. 14:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in