2022-02-10, 08:47
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom

Senast redigerad av Heribald.Snygge 2022-02-10 kl. 08:50.
Citera
2022-02-10, 08:56
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Citera
2022-02-10, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Citera
2022-02-10, 09:39
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norfolk

Just det. Tack!
Citera
2022-02-10, 09:45
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Du har ungefär samma vokabulär som Levin med könsord och liknande, förstår att du kan identifiera dig med honom.

Ännu en moral fjant, stackare!
Citera
2022-02-10, 09:52
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Ännu en moral fjant, stackare!
Normala svenska människor med hyfsat beteende håller inte på Levins gäng så är det bara.

För mig handlar det inte om vem som har paktat eller lurat varandra. Det handlar om deras beteende som är pinsamt. Sekundärskäms när jag hör de prata och bete sig.

Tycker du deras "bus" är roliga tex?
Citera
2022-02-10, 10:27
Medlem
Amors avatar
Det jag antar att en del Levin-fans argument baserar sig på är att Niklas och Arlind är falska. Den klassiska dokusåpalogiken att man är "falsk" om man kan bete sig hyfsat och trevligt även mot människor man faktiskt inte tycker om.

Men vi som är vuxna vet att vi hela livet kommer behöva bete oss på detta sätt, det som får vårt samhälle att hålla ihop. Att vi inte bara agerar på impuls likt schimpanser med motiveringen "jag är bara ärlig"
Citera
2022-02-10, 10:30
Medlem
HajenPeppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Skulle gärna glömma men det går ju inte eller hur?

Tycker de som sabbar för andra i tråden ska fundera på om man verkligen vill tillhöra det trashiga ortengänget. Vill ni det ska nk i alla fall inte klaga på originalen i Farmen när ni själva beter er som deras kopior.

Har man fullgjort svensk grundskola så ser man igenom arlind- och Niklas typerna ganska snabbt, och har stött på dem. Brukar finnas någon i varje klass.

Skenheliga låtsasmogna, ögontjänare som säger rätt saker men gör precis tvärtom . Säger att man inte gillar skitsnack samtidigt som man står och snackar skit med en "holier than thou-attityd" säger att man hatar pakter samtidigt som man underförstått ingår i en pakt själv.
Ljuger och letar konflikter gör dem också men får det att se ut som att man tänker på gruppens bästa. Många har vittnat om Arlinds förvandling så fort kamerorna var närvarande. Från den coola gangster killen till en diplomatisk snubbe som kan se allas perspektiv. Falsk som fan.

Levi gänget är åtminstone ärliga med att man är en pakt och sina intentioner.
Citera
2022-02-10, 10:37
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Det jag antar att en del Levin-fans argument baserar sig på är att Niklas och Arlind är falska. Den klassiska dokusåpalogiken att man är "falsk" om man kan bete sig hyfsat och trevligt även mot människor man faktiskt inte tycker om.

Men vi som är vuxna vet att vi hela livet kommer behöva bete oss på detta sätt, det som får vårt samhälle att hålla ihop. Att vi inte bara agerar på impuls likt schimpanser med motiveringen "jag är bara ärlig"
Det är nog inte många som tycker "levin-gänget" är vettiga och mogna. MEN det har inget att göra med varken er eller den andra "paktens" beteende!
Det ena utesluter inte det andra.. Vad är det man har så svårt att förstå?
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-02-10 kl. 10:40.
Citera
2022-02-10, 11:03
Medlem
Upplysningsvis så utspelades hela dramat för sex månader sen.
Det hände inte igår.
Det finns inga gränser för hur dokusåpa fantaster lyckas få ihop konstiga teorier.
Om några veckor kan ni fråga deltagarna själva.

Fast måste erkänna att det är mer roande att läsa tråden här på Flashback än att titta på programmet.
Citera
2022-02-10, 11:05
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom

Citera
2022-02-10, 11:29
Medlem
Märkligt att folk vet vad som händer i framtiden (läs förra året).
Det är folk som de som är upphov till konspirationsteorier.
De vet inget men hittar på för att göra sig själva nöjda.

Typiska skvallerkärringar(och män) i kafferummet klockan 9.

Jag har en egen teori.
Kalle har ångrat sig och möter Levin i Final.
Levin kom tillbaka i sista programmet p.g.a. teknikaliteter.
Kalle vinner och Levin bränner ner både tingshuset och Brandstorp i sin frustration.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in