Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Ja faktiskt verkar det som att vi i tråden håller oss till två olika pakter vi med - eller hur? Då tillhör jag vad du kallar för Team Niklas. Nu finns det visserligen fulsaker som pågår i bägge pakterna men jag tycker att Levin-pakten II har kört med alldeles FÖR mycket trista prylar och det finns även en person som sticker ut ovanligt mycket i denna grupp och det är Keisha som både triggar och mobbar ut andra samt har mage att göra det på så vis att hon försvarar sitt skit hon har gjort och riktar det sedan mot utvalda som hon inte gillar. Oavsett att det kan vara flera som deltagit och förminskar dem. Sedan glömmer hon bort att hon själv är den mest aktiva i "saker som händer" av fulgrejjerna!
Vi behöver inte als dela upp oss i två grupper här också,,, varför skulle vi behöva göra det?
Det enda Zurfarn försöker göra nu är att sätta oss som inte delar hans totala världsbild i fack och säga till oss "om ni inte ser Niklas som den perfekta människan som han gör så ska jag försöka sätta er i Levin gänget facket, vilket bara är barnsligt och otroligt pinsamt och fult!
Han vill inte att man ska se båda sidorna av myntet, för det har inte han tillräcklig förmåga att kunna göra. Jag tillhör inte nån grupp här, jag ser bara att alla har både goda och dåliga sidor, jag blir bara inte lurad av dom som försöker dölja sina negativa. Det kan också vara så att dom som döljer mest är dom som är mest "ruttna" inuti. Men det kan man inte veta om man inte har varit ute i världen och levt utan bara suttit hemma och läst sagoböcker.