2022-02-09, 23:53
Medlem
Flygandetacoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erki122
Den som kör mest fair play är vinnare i mina ögon.
Å dom som inte når upp i den kategorin är Keisha Bella Monika och Jonas
Niklas och Arlind kör ju inte fair play skulle jag säga.
Citera
2022-02-10, 00:00
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Exakt! Spyr lite i munnen över den höga svansföringen faktiskt
Skulle vara intressant att höra "icke paktens" samtal på kvällarna när "gänget som inte existerar" samlas ihop i ett rum och snackar skit. Helt säker att det är han som driver på "hatet" och skapar mest friktion mellan grupperna.. Men inget av detta rättfärdigar den andra paktens beteende med stölder osv.. Men som man brukar säga "it takes two to tango". Och Garty är som hans högra hand som smyger omkring och gör hans smutsjobb. Fröken duktig som vill ha en klapp på axeln av "chefen"
Citera
2022-02-10, 00:06
Avslutad
Precis som på Farmen finns det två läger i tråden: de som förstör för andra genom att avslöja händelser i förväg. Och de som inte förstör utan håller sig till regler o tar hänsyn. Den första gruppen får vi väl kalla Levin-pakten II, pga likheten med ortengänget. Den andra gruppen kallar vi Team Niklas, för likheten med den gruppen.
Citera
2022-02-10, 00:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flygandetacos
Niklas och Arlind kör ju inte fair play skulle jag säga.
På vilket sätt?
Citera
2022-02-10, 00:09
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
https://www.hant.se/noje/farmen-jonas-chockbesked-fran-flickvannen/8215248

Här har du det. Intervju med Jonas så nämner han det

WOW - du hittade något ser jag. Bra jobbat att det äntligen kommer fram något om hur det hela gick till Verkar som att tidningen Hänt satsat på att skvallra extra mycket om Farmen - det fanns många artiklar såg jag där de har intervjuat deltagarna. Äntligen blev DET utrett varifrån storyn har uppstått på de sociala medierna! Fast i artikeln står det att det var Abel som klantade till det hela tydligen - inte Arre. Illa gjort var det av honom att inte begripa att en hund inte ska in bland de andra djuren
Citera
2022-02-10, 00:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crankyshake2
https://www.hant.se/noje/farmen-jonas-chockbesked-fran-flickvannen/8215248

Här har du det. Intervju med Jonas så nämner han det
Bra hittat. Där har vi källan. Berättelsen är inget att tveka på. Ivy blev diskad.
Citera
2022-02-10, 00:22
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Precis som på Farmen finns det två läger i tråden: de som förstör för andra genom att avslöja händelser i förväg. Och de som inte förstör utan håller sig till regler o tar hänsyn. Den första gruppen får vi väl kalla Levin-pakten II, pga likheten med ortengänget. Den andra gruppen kallar vi Team Niklas, för likheten med den gruppen.

Ja faktiskt verkar det som att vi i tråden håller oss till två olika pakter vi med - eller hur? Då tillhör jag vad du kallar för Team Niklas. Nu finns det visserligen fulsaker som pågår i bägge pakterna men jag tycker att Levin-pakten II har kört med alldeles FÖR mycket trista prylar och det finns även en person som sticker ut ovanligt mycket i denna grupp och det är Keisha som både triggar och mobbar ut andra samt har mage att göra det på så vis att hon försvarar sitt skit hon har gjort och riktar det sedan mot utvalda som hon inte gillar. Oavsett att det kan vara flera som deltagit och förminskar dem. Sedan glömmer hon bort att hon själv är den mest aktiva i "saker som händer" av fulgrejjerna!
Citera
2022-02-10, 00:23
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Vi har säkert olika syn på deltagarna. Däremot talar vissa saker för sig själva. Juggebruden är helt vidrig både i utseende och personlighet. Ordförrådet är väldigt begränsat och jag förstår att de visar henne ofta, en "village idiot" fanns i varje samhälle. Hon skulle ju sticka om hon kom till Torpet igen. Men snackar skit, stjäl och ljuger., som vanligt. Och hur fan fick fånen Monika ta med sig hundskrället nära andra mindre djur. En kanin dog, avliva skrället direkt. Hundens liv är inte mer värt än en liten kanin, ej heller en katts. Tar du med dig hund måste den sitta i en hundgård och använd koppel för promenader. Med Keisha sakna jag ord och de som finns vågar jag inte skriva. Den här säsongen är ett bottennapp, man sitter och tittar på Dagiset Blåklockan. Jonas är alltså 35 år men beter sig som en förvuxen skrämd och torr clown. Man åker till Farmen för att ha kul, lära sig eller träffa andra snubbar. Inte ett jävla dagis med mobbning. Äkta stolpskott och böla över Levin och nu skall man "hämnas" över en annan slösinnad . 35 år.
Citera
2022-02-10, 00:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Fortfarande svårt att se båda sidorna av myntet ser jag. Det finns bara änglar och demoner i din värld.
Men grattis till att du precis utnämnt dig till ängel. Och andra till demoner för att man kan se att det finns brister hos alla.. Det var verkligen inte mening att rasa din bild av verkligheten som är tagen ur en sagovärld.
Be nu mamma läsa en sagobok åt dig och glöm bort att det vi elaka har skrivit
Skulle gärna glömma men det går ju inte eller hur?

Tycker de som sabbar för andra i tråden ska fundera på om man verkligen vill tillhöra det trashiga ortengänget. Vill ni det ska nk i alla fall inte klaga på originalen i Farmen när ni själva beter er som deras kopior.
Citera
2022-02-10, 00:45
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja faktiskt verkar det som att vi i tråden håller oss till två olika pakter vi med - eller hur? Då tillhör jag vad du kallar för Team Niklas. Nu finns det visserligen fulsaker som pågår i bägge pakterna men jag tycker att Levin-pakten II har kört med alldeles FÖR mycket trista prylar och det finns även en person som sticker ut ovanligt mycket i denna grupp och det är Keisha som både triggar och mobbar ut andra samt har mage att göra det på så vis att hon försvarar sitt skit hon har gjort och riktar det sedan mot utvalda som hon inte gillar. Oavsett att det kan vara flera som deltagit och förminskar dem. Sedan glömmer hon bort att hon själv är den mest aktiva i "saker som händer" av fulgrejjerna!
Vi behöver inte als dela upp oss i två grupper här också,,, varför skulle vi behöva göra det?
Det enda Zurfarn försöker göra nu är att sätta oss som inte delar hans totala världsbild i fack och säga till oss "om ni inte ser Niklas som den perfekta människan som han gör så ska jag försöka sätta er i Levin gänget facket, vilket bara är barnsligt och otroligt pinsamt och fult!
Han vill inte att man ska se båda sidorna av myntet, för det har inte han tillräcklig förmåga att kunna göra. Jag tillhör inte nån grupp här, jag ser bara att alla har både goda och dåliga sidor, jag blir bara inte lurad av dom som försöker dölja sina negativa. Det kan också vara så att dom som döljer mest är dom som är mest "ruttna" inuti. Men det kan man inte veta om man inte har varit ute i världen och levt utan bara suttit hemma och läst sagoböcker.
Senast redigerad av ola-hammastrom 2022-02-10 kl. 00:54.
Citera
2022-02-10, 00:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Vi har säkert olika syn på deltagarna. Däremot talar vissa saker för sig själva. Juggebruden är helt vidrig både i utseende och personlighet. Ordförrådet är väldigt begränsat och jag förstår att de visar henne ofta, en "village idiot" fanns i varje samhälle. Hon skulle ju sticka om hon kom till Torpet igen. Men snackar skit, stjäl och ljuger., som vanligt. Och hur fan fick fånen Monika ta med sig hundskrället nära andra mindre djur. En kanin dog, avliva skrället direkt. Hundens liv är inte mer värt än en liten kanin, ej heller en katts. Tar du med dig hund måste den sitta i en hundgård och använd koppel för promenader. Med Keisha sakna jag ord och de som finns vågar jag inte skriva. Den här säsongen är ett bottennapp, man sitter och tittar på Dagiset Blåklockan. Jonas är alltså 35 år men beter sig som en förvuxen skrämd och torr clown. Man åker till Farmen för att ha kul, lära sig eller träffa andra snubbar. Inte ett jävla dagis med mobbning. Äkta stolpskott och böla över Levin och nu skall man "hämnas" över en annan slösinnad . 35 år.
Kaka söker maka, man ser det varje år i Farmen. De slösinnade hittar direkt varandra och ska ljuga, stjäla och sabba. När nån i egna klicken är storbonde då jobbar man, annars latar man sig och hoppas att uppdragen ska misslyckas. Förra året var det bättre men i år är det lika illa som det brukar vara.
Citera
2022-02-10, 00:57
Medlem
Streethouses avatar
Om ni vill spoila eller bli spoilade:
https://www.facebook.com/groups/576971076227148/?ref=share
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem