2022-02-09, 10:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
..du fattar fortfarande inte att det finns olika typer av Islam och olika typer av tolkningar och levnadssätt??

Är allt för dig "kvinnor är offer, män är förövare"?? ..thats it? Det är hela din världsbild?
Jo jag förstår ju att din tolkning och ditt levnadssätt att det är bättre att konvertera än att inte göra det men ta på sig slöja vid ett statsbesök är den enda sanna läran!
Citera
2022-02-09, 10:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Därför.

Det är inte lönt att diskutera med troll. Oneliners är det enda du har att komma med. Oneliners som går i cirklar. Du roas av att slösa andra människors tid med svammel.
Du får väl avsluta cirkeln med att förklara hur det var manipulerade kvinnors fel att inte män stod vid gränsen.
Citera
2022-02-09, 10:58
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enigmaticas
Herrejävlar.

Socialförsäkring va. My ass. Det är sjuk/aktivitetsersättning du har. Det är det värsta av alla bidrag Svenska vita män finansierar då det är vi som betalar in mest skatter och ni kvinnor som dränerar resurserna.

Sexuella övergrepp är ingen sjukdom eller diagnos. Så du har lyckats lura läkarna du har PTSD eller depression eller liknande.

Men uppenbart har du arbetsförmåga. Du sitter här och spyr ur dig hat varje dag, det finns en regelbundenhet. Detta innebär att du begår bidragsbrott. Du skulle lätt kunna jobba i en kundtjänst eller med telemarketing och liknande. Detta kan polisanmälas / anmälas till Försäkringskassans tips för bidragsbrott.

Klasshat att ogilla fuskande bidragstagare som dig? Jag jobbar extra med utbildning i industrin samtidigt som jag jobbar på en egen verksamhet. Vissa månader lever jag under socialbidragsnormen för att utveckla min verksamhet. Jag är inte rik, men försörjer mig själv och betalar skatt. Hade inte brottslingar som du funnits hade skatten kunnat vara lägre. Jag hade behövt varje krona.

Hur kan du se dig själv i spegeln med denna vetskap? Inte nog med att du spottar på de som betalar för dig (!), du förstör för de som verkligen behöver sjuk/aktivitetsersättning. Hur du lyckats gråta dig till detta övergår mitt förstånd, när döende cancersjuka och svårt sjuka bipolära och schizofrena får avslag löpande numer?

Jag skiter fullständigt i dina fejkade övergrepp och skit du håller på med för att kränga på dig offerkoftan. Med din inställning är du inte trovärdig. Ditt ord är inte värt ett ruttet lingon.

Och vi män ska bara hålla käften och betala va? Vilken härlig inställning. Du är karikatyren av det som gör att män hatar feminismen och kvinnor. Sådana som du är avskummet på en amöba på flatlusen någon borde smackat innan den körde in pitten i bidragsfabriken.
Du är anmäld.

Det är fullständigt vedervärdigt av dig att attackera människor grundlöst och uppmana till falska anmälningar mot dem för att slå undan benen på de mest utsatta i samhället för att de öppet vågar tala om våld och övergrepp de utsatts för och den ohälsa det inneburit.

Så mycket sexualförbrytare i tråden. Ni hotar, hotar och hotar era offer och alla som vågar stå pall mot er men gissa vad, du skrämmer inte mig och jag väljer att citera dig just för att det inlägg jag anmält ska dyka upp så andra kan se hur nu sexualbrottslingar agerar för att bibehålla kontroll och makt och skrämma kvinnor till tystnad.

Jag och alla människor som är sjukskrivna har definitivt rätt att bruka internet som alla andra och jag får knappast betalt för inlägg, sms eller vad som helt. Du kan även läsa att inläggen kommer med en extremt dålig dygnsrytm vilket bara det är en skarp indikator på att saker är rubbade ur balans kraftigt med kontinuerlighet. Min hjärna är det inte något fel på, oavsett vad jag gått igenom för svårigheter, är och förblir jag alltid en ordentlig bit över genomsnittlig intelligens.

Sjukersättning är inte ett bidrag, det är en försäkring för befolkningen gällande de absolut mest utslagna. Vilket är en grupp jag utan tvekan inkluderats i. Att jag även kämpar för att ta mig ur sjukersättning är något jag är öppen överallt med och det är fullkomligt vidrigt att du hittar på lögner och uppmanar till falska anmälningar mot människor likt mig som omedelbart vid förbättringar förmåga prövar vår förmåga på eget bevåg genom att lägga ersättningen vilandes. Ja just det, det finns svart på vitt redan underlag på att jag inte vill leva som sjukskriven utan kämpar under bra perioder med att göra allt jag kan för att återfå min kapacitet. Mitt mål är att kunna gå från 100% sjuk till åtminstone i början viss procent arbetsför. Men sådant förstår inte människor som dig, att man knappast vill slösa bort hela sitt liv och alla potential man inte kunnat använda sig av. För du själv har antagligen inte några större förutsättningar för att kunna bli något alls och ser resten av mänskligheten som kopior av dig själv.

Det finns knappast utslagna människor som valt att slås ut och att försöka utöva makt mot människor med olika problem som direkt kan kopplas till de trauman som de upplevt... Du är en skam för mänskligheten och en avart.

Det är tydligt i tråden och genom inlägg som dina, vilken enorm ondska, som försiggår ute i samhället med förbrytare och andra människor som gör allt de kan för att skada andra människor. Tillintetgöra och kränka dem. Man får hoppas att livet inte är nådigt mot er och att ni själva slås ner med hårdare kraft än den ni tror er ha att utöva mot andra människor. Ni är inte bara onda -för det är ondska det ni sysselsätter er med ingenting annat- ni är även ytterst genomskinliga och lätta att genomskåda. Sannolikt har ni utövat förtal, falsk ryktesspridning och många andra strategier mot folk genom hela era liv. Gömda bakom anonymitet. Och falska, anonyma anmälningar kostar pengar de med.

Det är inte dina pengar. Säg upp din verksamhet om du nu inte kan få det du sysselsätter dig med och skaffa ett riktigt arbete istället för hobbyverksamheten då. Jag har, som jag nämnt, otroligt många andra fullt skattebetalande släktingar. Att du inte är duktig nog för att få det att gå runt som andra, är inte mitt problem och inte heller mitt fel. Dina drömmar, är inte mer betydelsefulla än vad mina är och du har inte större rätt än andra till att kunna leva på dina drömmar. Istället för att attackera utslagna människor som även utsatts för sexualbrott etc under hårt påfrestade liv baserat på att de uppenbart klarat av större motgångar än vad du gjort, kan du ta ansvar för din egen situation och ditt eget liv. I min släkt förekommer som exempel, företag som börjat i mindre skala och expanderats till större familjeföretag. Är det inte ditt eget fel att du inte klarar av att göra vad andra kan? Är det mitt fel när jag har otroligt många släktingar som klarat av alla de olika arbetsuppgifter de haft i alla de olika yrkeskategorier de skött med briljans?

Ditt misslyckande i livet är inte mitt ansvar och du blir inte mer framgångsrik och lyckad om samhället börjar slå ut ännu fler människor. Du är uppenbart sjuk och störd som hittar på falska anklagelser för att uppmana till falska anmälningar för att du själv är misslyckad och vägrar acceptera att människor kämpar under olika förutsättningar utan anser att du dels är missgynnad och ett offer för att ditt företag går dåligt. Det går dåligt pga dig, ingen annan. Den offerkofta du demonstrerar är vanlig bland förbrytare varpå det inte är konstigt att du svävar ut i en tråd gällande sexualbrott. Du begår säkerligen sådan med samma känsla av att du förtjänar mer än andra, är särskilt berättigad osv.

Du projicerar. Men är blind för det. Den makt du tror att du kan uppnå, du vågar inte ens göra dina falska anmälningar med ditt namn, det är jag övertygad om. För de är just det, falska. Du kommer med ett klart och tydligt exempel på hur män som förövare utövar projektioner och anklagar kvinnor för vad de själva gör.
Senast redigerad av AdMortem 2022-02-09 kl. 11:03.
Citera
2022-02-09, 11:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Du är anmäld.

Det är fullständigt vedervärdigt av dig att attackera människor grundlöst och uppmana till falska anmälningar mot dem för att slå undan benen på de mest utsatta i samhället för att de öppet vågar tala om våld och övergrepp de utsatts för och den ohälsa det inneburit.

Samtidigt lite tidigare i tråden:
Citat:
Sedan så specificerade du ditt klasshat automatiskt genom att anklaga mig att glatt leva på bidrag. Hela du person lyser mellan raderna. Du har sannolikt våldtagit också under ditt liv

Ska du anmäla dig själv nu?
Citera
2022-02-09, 11:31
Avslutad
Citat:
...

Du projicerar. Men är blind för det. Den makt du tror att du kan uppnå, du vågar inte ens göra dina falska anmälningar med ditt namn, det är jag övertygad om. För de är just det, falska. Du kommer med ett klart och tydligt exempel på hur män som förövare utövar projektioner och anklagar kvinnor för vad de själva gör.

Jamen visa att du är tuffare då? Berätta dina personuppgifter här vettja.
Citera
2022-02-09, 11:44
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Samtidigt lite tidigare i tråden:

Ska du anmäla dig själv nu?
Underförstått har jag anmält inlägget som syftade att enbart uppvigla mot mig för att jag öppet talar kring sexualbrott och vill skapa ett övergreppsfritt samhälle, varpå ni män som förutom att försöka få falska anmälningar mot mig till försäkringskassan sannolikt utöver det också våldtagit.

Föreligger inga andra skäl till att bli så oerhört provocerade av att en kvinna utsatts grovt, haft mycket svåra livsomständigheter och slutligen drabbades av svår psykisk ohälsa till följd.

Du kan plocka bäst tusan du vill, till skillnad från vad det sannolikt gäller dig finns det ingenting att anmäla mig för.

Ni män som begår brott, ni är extrema. Det ni försöker med kallas för manipulationer, att förvanska och förvränga vad som sägs för att offentligt göra er själva skuldfria och istället föra över det ni gör på era offer. Det finns inga diskussioner i samhället kring era beteenden men det är på tiden att de uppstår.
Citera
2022-02-09, 11:53
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Jamen visa att du är tuffare då? Berätta dina personuppgifter här vettja.
Jag är rätt öppen, de som känner igen mig vet vem jag är.

Du saknar uppenbarligen intresse för trådämnet utan tillhör trollen som använder härskartekniker för att avvika från ämnet för att angripa någon personligen. Sluta citera mig tönt.
Citera
2022-02-09, 12:28
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Underförstått har jag anmält inlägget som syftade att enbart uppvigla mot mig för att jag öppet talar kring sexualbrott och vill skapa ett övergreppsfritt samhälle, varpå ni män som förutom att försöka få falska anmälningar mot mig till försäkringskassan sannolikt utöver det också våldtagit.

Föreligger inga andra skäl till att bli så oerhört provocerade av att en kvinna utsatts grovt, haft mycket svåra livsomständigheter och slutligen drabbades av svår psykisk ohälsa till följd.

Du kan plocka bäst tusan du vill, till skillnad från vad det sannolikt gäller dig finns det ingenting att anmäla mig för.

Ni män som begår brott, ni är extrema. Det ni försöker med kallas för manipulationer, att förvanska och förvränga vad som sägs för att offentligt göra er själva skuldfria och istället föra över det ni gör på era offer. Det finns inga diskussioner i samhället kring era beteenden men det är på tiden att de uppstår.
Faktum är att du sannolikt är den enda som har erkänt brott här i tråden. Dels så har du helt öppet hotat med att döda de som inte håller med dig, dels så har du eventuellt också erkänt bidragsbrott. Vidare så är det ganska talande att du inleder ett av dina inlägg med "du är anmäld". Så talar en människa som är van vid att missbruka samhällets maktapparat för att få sin vilja igenom och tysta obekväma röster.

Människor som du är farliga för er omgivning, och det är precis sådana människor som jag varnar mina barn för att umgås med. För en pojke eller man som umgås med dig så kan livet vändas upp och ner om du beslutar dig för att lämna in en falsk anmälan om våldtäkt, något som du för övrigt har uppgivit inte är så farligt. Det var sådana som du som på 1600-talet stod utanför kyrkorna och pekade ut häxor.

Det är snarare på tiden att ditt beteende uppmärksammas och bekämpas. Vi måste höja kraven på rättssäkerhet i sexualmål, samt höja straffen för de som missbrukar sin makt genom att anmäla saker som inte är brott överhuvudtaget. Jag anser personligen att straffet för att falskeligen peka ut någon borde vara minst detsamma som för övergrepp i rättssak, gärna ännu högre.
Citera
2022-02-09, 13:00
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Faktum är att du sannolikt är den enda som har erkänt brott här i tråden. Dels så har du helt öppet hotat med att döda de som inte håller med dig, dels så har du eventuellt också erkänt bidragsbrott. Vidare så är det ganska talande att du inleder ett av dina inlägg med "du är anmäld". Så talar en människa som är van vid att missbruka samhällets maktapparat för att få sin vilja igenom och tysta obekväma röster.

Människor som du är farliga för er omgivning, och det är precis sådana människor som jag varnar mina barn för att umgås med. För en pojke eller man som umgås med dig så kan livet vändas upp och ner om du beslutar dig för att lämna in en falsk anmälan om våldtäkt, något som du för övrigt har uppgivit inte är så farligt. Det var sådana som du som på 1600-talet stod utanför kyrkorna och pekade ut häxor.

Det är snarare på tiden att ditt beteende uppmärksammas och bekämpas. Vi måste höja kraven på rättssäkerhet i sexualmål, samt höja straffen för de som missbrukar sin makt genom att anmäla saker som inte är brott överhuvudtaget. Jag anser personligen att straffet för att falskeligen peka ut någon borde vara minst detsamma som för övergrepp i rättssak, gärna ännu högre.
Nej det har jag aldrig sagt. Jag kan döda den som skadar mig, däremot har jag varken flytt eller skadat någon trots att jag levt under sådana förhållanden de flesta män flyr från.

Det du gör är att förvränga saker för att det ska låta till din fördel. Att leva som sjukskriven är även det inte heller synonymt med att vara brottsling. Ytterligare en medveten manipulation från dig och andra. Och det är inte heller något konstigt med att anmäla ett inlägg som försöker skapa personligt drev för att få människor att falskt anmäla någon till myndigheter.

Du projicerar enormt, jag blir osäker på om det är fler eller en person som försöker här. Att utge sig för att vara fler skapar känslor av makt. Påminner mig om en person som utkrävde "domstol" mot mig för att med kriminella utröna vad som sagts eller inte och då skickade mail där någon Daniel, anklagade mig samtidigt. Det visade sig att personen som falskt anklagade mig för olika saker istället hade skulder hos kriminella, konspirerade bakom min rygg osv. Det personen anklagade mig som var ett oskyldigt offer inför hans och en massa andra människors galenskap, var han själv skyldig till.

Detta beteende är typiskt för en störd person som begår brott mot någon, att peka ut offret som den som är skyldig. Gärna offentligt och med allt som ska förvrängas mot personen. Det för att skapa kontroll, för att det är svårare att ensam attackera någon än vad det är om fler gör det samtidigt osv.

Ingen har någonsin sagt att det inte finns oskyldiga i olika sammanhang, men dessa som påstår att vi inte gör det, är utstuderade med de egna anklagelserna falskt. Det visar tydligt på att de faktiskt projicerar eftersom det är de som förvränger ord och situationer, hittar på falska anklagelser, skapar rykten för att attackera sina offer osv. Vi bör i det här sammanhanget även minnas hur extremt vanligt beteendet är bland våldtäktsmän och pedofiler att de hotar offren med att offentligt anklaga dem för saker, att de ska förstöra offrens liv osv. Det är med andra ord, långt vanligare med falska anklagelser och hot om repressalier ur falska anklagelser med förvrängningar från sexualförbrytare än vad det är med falsk anklagelse för sexualbrott.

Dessa förvrängningar som pågår i tråden är typiska sexualbrottslingar och andra förövare.
Jag länkar in en nyhet från det senaste dygnet https://www.expressen.se/nyheter/seriepedofilens-hot--pa-snapchat-valdtog--12-aring-i-sin-skapbil/

Om du utsatts för sexuellt våld, övergrepp etc och hotas av förövaren vill jag att du ser att det är vanligt för störda människor för att de vill skrämma dig till tystnad och tvinga dig att göra som de vill Vi kan i tråden läsa hur det uppmanas att anmäla mig till försäkringskassan. Jämför med pedofilen som hota med socialtjänsten. Sexualförbrytare och andra förövare använder systematiskt hot och är jättefarliga, särskilt kring barn eftersom barn är särskilt sårbara för dessa hot och sjuka förvrängningar. Även som vuxen är det väldigt förvirrande att utsättas och de som ska uppmärksammas hos varenda myndighet är istället dessa "typer" för de är farliga med vad de håller på med. De använder exakt de instanser som ska skydda, mot dem de utsätter.

Att uppmärksamma beteendet är otroligt viktigt eftersom särskilt barn blir oerhört maktlösa när deras kompis pappa, fritidsledaren, fotbollstränaren osv sätter igång med de här härskarteknikerna.

Den makt de sedan efter den de utövar över sina offer försöker uppnå är den offentliga där de ska gå med ryggen fria utan att någon myndighet ingriper. Vi har ett mycket starkt rättsskydd och definitivt inte ett rättsväsende som fungerar som de här typerna vill få det att låta som, som en instans utan säkerhet som på lösa indicier dömer och fängslar människor. Det är direkta lögner. Otroligt vore annars att samhället i sådant fall dömer ut stora skadestånd till människor som häktats utan att bevisningen sedan hållit mot dem. Det vore otroligt att vi i sådant fall ens hade diskussioner gällande gängkriminalitet och olösta mord. För faktum är att rättsväsendet inte alls dömer folk utan starka bevis.
Citera
2022-02-09, 13:40
Medlem
Uppvigling? Haha kul uttryck. Och nu tror du att det är en och samma person som är i drev mot dig? Okej... Paranoid?

Jag tror inte på dina sexuella övergrepp. Jag diskuterar inte ens de påstådda. Jag skiter i dem. De är inte sammankopplade med din bidragsbrottslighet någonstans annat än från din sida. Och hade du hållit dig till att diskutera topic i tråden skulle jag inte reagerat alls. So sorry ingen koppling där annat än i din livliga fantasi.

Det enda jag reagerar på är att du tycker att vi män skall hålla käften och betala för dig. Dessutom har du mage att påstå att sjukersättning inte är bidrag?! Jo det är det i allra högsta grad. Det är de värsta av alla bidrag tom. Du sitter här och spyr ur dig hat varje dag, det är uppenbart att du klarar av ett lättare heltidsjobb inom kundtjänst och liknande. Därmed begår du bidragsbrott, som är straffbart enligt Svea Rikes Lag. Försäkringskassan behandlar tiotusentals sådana anmälningar just nu. Detta är ett brott och är straffbart. Dessutom kan du du få betala tillbaka ersättning retroaktivt.

Åh har du anmält mig. Så ledsen jag blir nu. Vad är det med kvinnor som gör att så fort ni får mothugg eller kritik ni inte kan hantera, så skall det anmälas, offerkoftan skall på. Vakter skall tillkallas. Systerskapet samlas. Stora konspirationsteorier utvecklas. Så märkvärdiga är ni inte.
Citera
2022-02-09, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag tror även att du hellre väljer sex framför våldtäkt.

Ja. Men om min flickvän någon gång suger av mig utan att först fråga om samtycke är det ingen jätteallvarlig grej.
Citera
2022-02-09, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
.Nej, du har till skillnad från svenska ministrar inget emot att konvertera till islam, men DU klagar på DEM.

Varför är det fel om någon konverterar till islam? Är deras ensak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in