Citat:
Ursprungligen postat av
enigmaticas
Herrejävlar.
Socialförsäkring va. My ass. Det är sjuk/aktivitetsersättning du har. Det är det värsta av alla bidrag Svenska vita män finansierar då det är vi som betalar in mest skatter och ni kvinnor som dränerar resurserna.
Sexuella övergrepp är ingen sjukdom eller diagnos. Så du har lyckats lura läkarna du har PTSD eller depression eller liknande.
Men uppenbart har du arbetsförmåga. Du sitter här och spyr ur dig hat varje dag, det finns en regelbundenhet. Detta innebär att du begår bidragsbrott. Du skulle lätt kunna jobba i en kundtjänst eller med telemarketing och liknande. Detta kan polisanmälas / anmälas till Försäkringskassans tips för bidragsbrott.
Klasshat att ogilla fuskande bidragstagare som dig? Jag jobbar extra med utbildning i industrin samtidigt som jag jobbar på en egen verksamhet. Vissa månader lever jag under socialbidragsnormen för att utveckla min verksamhet. Jag är inte rik, men försörjer mig själv och betalar skatt. Hade inte brottslingar som du funnits hade skatten kunnat vara lägre. Jag hade behövt varje krona.
Hur kan du se dig själv i spegeln med denna vetskap? Inte nog med att du spottar på de som betalar för dig (!), du förstör för de som verkligen behöver sjuk/aktivitetsersättning. Hur du lyckats gråta dig till detta övergår mitt förstånd, när döende cancersjuka och svårt sjuka bipolära och schizofrena får avslag löpande numer?
Jag skiter fullständigt i dina fejkade övergrepp och skit du håller på med för att kränga på dig offerkoftan. Med din inställning är du inte trovärdig. Ditt ord är inte värt ett ruttet lingon.
Och vi män ska bara hålla käften och betala va? Vilken härlig inställning. Du är karikatyren av det som gör att män hatar feminismen och kvinnor. Sådana som du är avskummet på en amöba på flatlusen någon borde smackat innan den körde in pitten i bidragsfabriken.
Du är anmäld.
Det är fullständigt vedervärdigt av dig att attackera människor grundlöst och uppmana till falska anmälningar mot dem för att slå undan benen på de mest utsatta i samhället för att de öppet vågar tala om våld och övergrepp de utsatts för och den ohälsa det inneburit.
Så mycket sexualförbrytare i tråden. Ni hotar, hotar och hotar era offer och alla som vågar stå pall mot er men gissa vad, du skrämmer inte mig och jag väljer att citera dig just för att det inlägg jag anmält ska dyka upp så andra kan se hur nu sexualbrottslingar agerar för att bibehålla kontroll och makt och skrämma kvinnor till tystnad.
Jag och alla människor som är sjukskrivna har definitivt rätt att bruka internet som alla andra och jag får knappast betalt för inlägg, sms eller vad som helt. Du kan även läsa att inläggen kommer med en extremt dålig dygnsrytm vilket bara det är en skarp indikator på att saker är rubbade ur balans kraftigt med kontinuerlighet. Min hjärna är det inte något fel på, oavsett vad jag gått igenom för svårigheter, är och förblir jag alltid en ordentlig bit över genomsnittlig intelligens.
Sjukersättning är inte ett bidrag, det är en försäkring för befolkningen gällande de absolut mest utslagna. Vilket är en grupp jag utan tvekan inkluderats i. Att jag även kämpar för att ta mig ur sjukersättning är något jag är öppen överallt med och det är fullkomligt vidrigt att du hittar på lögner och uppmanar till falska anmälningar mot människor likt mig som omedelbart vid förbättringar förmåga prövar vår förmåga på eget bevåg genom att lägga ersättningen vilandes. Ja just det, det finns svart på vitt redan underlag på att jag inte vill leva som sjukskriven utan kämpar under bra perioder med att göra allt jag kan för att återfå min kapacitet. Mitt mål är att kunna gå från 100% sjuk till åtminstone i början viss procent arbetsför. Men sådant förstår inte människor som dig, att man knappast vill slösa bort hela sitt liv och alla potential man inte kunnat använda sig av. För du själv har antagligen inte några större förutsättningar för att kunna bli något alls och ser resten av mänskligheten som kopior av dig själv.
Det finns knappast utslagna människor som valt att slås ut och att försöka utöva makt mot människor med olika problem som direkt kan kopplas till de trauman som de upplevt... Du är en skam för mänskligheten och en avart.
Det är tydligt i tråden och genom inlägg som dina, vilken enorm ondska, som försiggår ute i samhället med förbrytare och andra människor som gör allt de kan för att skada andra människor. Tillintetgöra och kränka dem. Man får hoppas att livet inte är nådigt mot er och att ni själva slås ner med hårdare kraft än den ni tror er ha att utöva mot andra människor. Ni är inte bara onda -för det är ondska det ni sysselsätter er med ingenting annat- ni är även ytterst genomskinliga och lätta att genomskåda. Sannolikt har ni utövat förtal, falsk ryktesspridning och många andra strategier mot folk genom hela era liv. Gömda bakom anonymitet. Och falska, anonyma anmälningar kostar pengar de med.
Det är inte dina pengar. Säg upp din verksamhet om du nu inte kan få det du sysselsätter dig med och skaffa ett riktigt arbete istället för hobbyverksamheten då. Jag har, som jag nämnt, otroligt många andra fullt skattebetalande släktingar. Att du inte är duktig nog för att få det att gå runt som andra, är inte mitt problem och inte heller mitt fel. Dina drömmar, är inte mer betydelsefulla än vad mina är och du har inte större rätt än andra till att kunna leva på dina drömmar. Istället för att attackera utslagna människor som även utsatts för sexualbrott etc under hårt påfrestade liv baserat på att de uppenbart klarat av större motgångar än vad du gjort, kan du ta ansvar för din egen situation och ditt eget liv. I min släkt förekommer som exempel, företag som börjat i mindre skala och expanderats till större familjeföretag. Är det inte ditt eget fel att du inte klarar av att göra vad andra kan? Är det mitt fel när jag har otroligt många släktingar som klarat av alla de olika arbetsuppgifter de haft i alla de olika yrkeskategorier de skött med briljans?
Ditt misslyckande i livet är inte mitt ansvar och du blir inte mer framgångsrik och lyckad om samhället börjar slå ut ännu fler människor. Du är uppenbart sjuk och störd som hittar på falska anklagelser för att uppmana till falska anmälningar för att du själv är misslyckad och vägrar acceptera att människor kämpar under olika förutsättningar utan anser att du dels är missgynnad och ett offer för att ditt företag går dåligt. Det går dåligt pga dig, ingen annan. Den offerkofta du demonstrerar är vanlig bland förbrytare varpå det inte är konstigt att du svävar ut i en tråd gällande sexualbrott. Du begår säkerligen sådan med samma känsla av att du förtjänar mer än andra, är särskilt berättigad osv.
Du projicerar. Men är blind för det. Den makt du tror att du kan uppnå, du vågar inte ens göra dina falska anmälningar med ditt namn, det är jag övertygad om. För de är just det, falska. Du kommer med ett klart och tydligt exempel på hur män som förövare utövar projektioner och anklagar kvinnor för vad de själva gör.