Citat:
Ursprungligen postat av
Sthlm007
Har absolut inget emot bögar,har flera inom släkten så där kan du fiska bland dina kompisar istället😂
Har du fakta på att covid 19 kommer elimineras?
Däremot har ju herr T själv sagt att vi kommer få leva med C19 som en vanlig influensa.
Någon annan säger samma sak!
https://www.gp.se/nyheter/så-kan-covid-19-bli-en-vanlig-influensa-1.33981751
Men vart ur ditt nyknullade arsle har du dragit fram din fakta?
Det kom faktiskt från ditt illaluktande hål. Ja du stinker.
Anders Tegnell har dragit massa valser förut och troligen även denna gång med tillägget som gör att han kan krypa ur det igen. Han gissar för ofta och har ofta helt fel.
Kommer denna åter till hösten har vi troligen rejäl skit framför oss och knappast något så blekt som en influensaperiod. Troligen räcker inte naturliga skyddet av en covid typ Omicron så länge. Hur länge vet vi inte men med stor risk så släpper den lagom till höst/vinter.
Vi har sett att smittsamheten är rejält högre för Omicron än influensan och därför tryckes årets influensa tillbaka i botten. En ny höst/vinter med Omicron vore skit.
Jag hoppas innerligt att min ovanstående teori är fel för då har vi ny jävla lockdown och massa restriktioner igen vilket jag hatar.
Så du tror enbart på en liten snäll sväng nästa vinter. Jag hoppas du har rätt. Dock verkar inte Spanska Sjukan återvända varje år. Och för Omicron finns bara 3 varianter, BA.1, BA.2 och BA.3 och inget indikerar på nya mutationer och dessa kommer från ursprungliga varianten som försvann sommaren 2020
Men det hoppas jag du visste.
Gå nu och tvätta dig innan du ska hem till Tegnell igen.