2022-02-08, 21:16
Medlem
Trollfarfars avatar
Har pratat med en del jag känner som är mellan säg 15-23 år om den här domen och de har inte haft en aning om det här och blev närmast sagt chockade, samtliga följer den dömda på instagram osv.
Sättet dom reagerar på visar att de på ett eller annat vis sett upp till denna person.
Där har vi Sveriges framtid, och vad all sociala media och dokusåpor skapat.
Citera
2022-02-08, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ava899
Mer troligt att killen som skrev inlägget hittade på allt och inte känner nån bartender där.

tro exakt vad ni vill, säger bara vad jag har hört.
Citera
2022-02-08, 22:02
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfarfar
Har pratat med en del jag känner som är mellan säg 15-23 år om den här domen och de har inte haft en aning om det här och blev närmast sagt chockade, samtliga följer den dömda på instagram osv.
Sättet dom reagerar på visar att de på ett eller annat vis sett upp till denna person.
Där har vi Sveriges framtid, och vad all sociala media och dokusåpor skapat.

Kan ju vara för att ingen seriös och trovärdig media uppmärksammat detta - vilket jag tycker är enormt konstigt.
Absolut att det inte blir några stora löpsedlar, det fattar jag också, men åtminstone en liten notis i Expressen och Nöjesbladet tycker jag ändå detta borde fått, men icke, det är ju knäpptyst. Skrämmande på något vis, med tanke på hur mycket annat skvaller om kändisar som skrivs. Och J.L är ju på intet sätt okänd, åtminstone inte för unga människor.
Citera
2022-02-08, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dropoppy
tro exakt vad ni vill, säger bara vad jag har hört.

Exakt, "hört".
Finns ingenting som stödjer din historia. Det låter mer som att bartendern vill ha en shout out på Instagram eller helt enkelt att du bara hittar på
Citera
2022-02-09, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Exakt, "hört".
Finns ingenting som stödjer din historia. Det låter mer som att bartendern vill ha en shout out på Instagram eller helt enkelt att du bara hittar på

Din lilla tangentbords riddare kan du inte läsa eller? Personen har inte ens gått ut med det och vill helst inte bli inblandad. Så vart får du från att han vill ha en shout out? Tro vad du vill, låt mig va och fortsätt ditt värdelösa liv.
Citera
2022-02-09, 09:51
Medlem
Citat:
Din lilla tangentbords riddare kan du inte läsa eller? Personen har inte ens gått ut med det och vill helst inte bli inblandad. Så vart får du från att han vill ha en shout out? Tro vad du vill, låt mig va och fortsätt ditt värdelösa liv.

Tyckte du att du var rolig nu på något sätt Pajas!

Du hittar ju bara på att din låtsaskompis försökte bli uppraggad! Lägg ner, ingen tar dig på allvar
Citera
2022-02-09, 11:02
Medlem
endel har slutat följa honom! Bra. Bla Anis Don Demina och Joakim Lundell.
Citera
2022-02-09, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bbpolish
endel har slutat följa honom! Bra. Bla Anis Don Demina och Joakim Lundell.

Dom sitter och följer honom i smyg nu istället,jävla nötter
Citera
2022-02-09, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Tyckte du att du var rolig nu på något sätt Pajas!

Du hittar ju bara på att din låtsaskompis försökte bli uppraggad! Lägg ner, ingen tar dig på allvar

Du bråkar med så många att du blandar ihop vem som har sagt vad, riktigt sär.
Citera
2022-02-09, 15:08
Medlem
Citat:
Du bråkar med så många att du blandar ihop vem som har sagt vad, riktigt sär.

Spelar det någon roll när du resonerar likvärdigt Du använder ord som "sär"
Du kan på allvarligt inte mena allvar att du medvetet plockade fram det ur ditt undermåliga ordförråd
Bråkar? Du får ta och läsa om tråden från start grundligt och lära dig ordentligt verbets innebörd istället och så får du komma tillbaka vid ett senare tillfälle
Citera
2022-02-09, 15:51
Medlem
sb1231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Kvinnomördare abbe blattelito har tagit upp det

https://streamable.com/xjtnut

Abbe skrattade åt honom i sin story på instagram, följer inte snubben men såg videon på tiktok. Abbe sa att karma kom snabbt mot J*sef då J*sef bröt kontakten med abbe pga hans rykte och ville inte ha något med abbe att göra.

*= o
Citera
2022-02-09, 17:07
Medlem
Någon som vet om han är något i studion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in