2022-02-08, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittbulle
Känner honom privat, supersnäll kille på alla sätt.

Om du endå känner honom privat, hörde Levin av sig till Izabella tillslut efter farmen? Blev det några pussar här och där?
Citera
2022-02-08, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
När Anna säger "nu har ni varit här 4 veckor", hur många är det då i verkligheten?

Varför 5 eller 6 dagar och inte 7? Är det för att det blir för många veckor då eller?

Men herregud människa!

Det jag vill ha sagt är att filmteamet inte filmar dag ett till 7 hela veckan.
Efter att hela säsongen är filmad, (med filmteam närvarande dygnet runt), så klipper produktionsbolaget ihop allting till ett förutbestämt antal avsnitt.

Om hela Farmen sänds utan klipp, skulle vi vara framme i april innan säsongen är avslutad.
Hur jäkla blåsta är folk egentligen.

Det som händer idag är så klart det händer idag.
Med skillnaden att det hände i juli.

Förbannade Farnenmupps!
Citera
2022-02-08, 23:51
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Hur många dagar på Farmen som motsvarar en vecka är ju enkel matematik. Man filmar 60 dagar (23 juni - 22 augusti). Serien sänds med 5 avsnitt per vecka som skildrar en Farmenvecka. Sammanlagt är det 10 sändningsveckor plus ett sista finalavsnitt = 51 avsnitt. Det är alltså 10 Farmenveckor på 60 dar, alltså är en Farmenvecka 6 dar. Dessa 6 dagar klipps ned till 5 avsnitt.
Citera
2022-02-08, 23:57
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Men herregud människa!

Det jag vill ha sagt är att filmteamet inte filmar dag ett till 7 hela veckan.
Efter att hela säsongen är filmad, (med filmteam närvarande dygnet runt), så klipper produktionsbolaget ihop allting till ett förutbestämt antal avsnitt.

Om hela Farmen sänds utan klipp, skulle vi vara framme i april innan säsongen är avslutad.
Hur jäkla blåsta är folk egentligen.

Det som händer idag är så klart det händer idag.
Med skillnaden att det hände i juli.

Förbannade Farnenmupps!

Det fattar väl alla att det klipps ihop, annars skulle det bli ett program på 6 månader.

Det som folk däremot menade, var att när de pratas om "veckor" de varit där, så är en vecka på Farmem bara 5 eller 6 dagar och att de har ting var 6:e dag och inte var 7:e.
Citera
2022-02-08, 23:59
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Hur många dagar på Farmen som motsvarar en vecka är ju enkel matematik. Man filmar 60 dagar (23 juni - 22 augusti). Serien sänds med 5 avsnitt per vecka som skildrar en Farmenvecka. Sammanlagt är det 10 sändningsveckor plus ett sista finalavsnitt = 51 avsnitt. Det är alltså 10 Farmenveckor på 60 dar, alltså är en Farmenvecka 6 dar. Dessa 6 dagar klipps ned till 5 avsnitt.

Tack för klargörandet!
Citera
2022-02-09, 00:09
Medlem
Helené har justa hyllor. Skulle inte ha någonting emot litet spansk massage där.
Citera
2022-02-09, 00:13
Medlem
Citat:
Det fattar väl alla att det klipps ihop, annars skulle det bli ett program på 6 månader.

Det som folk däremot menade, var att när de pratas om "veckor" de varit där, så är en vecka på Farmem bara 5 eller 6 dagar och att de har ting var 6:e dag och inte var 7:e.

Citat:
Tack för klargörandet!

Hoppas att folk här förstår vad som menas.
Istället för att tro att det som hände i gårdagens program hände igår.

Kan väl tillägga att ingen av Levins gäng är anställda i mitt företag.
Citera
2022-02-09, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Hoppas att folk här förstår vad som menas.
Istället för att tro att det som hände i gårdagens program hände igår.

Kan väl tillägga att ingen av Levins gäng är anställda i mitt företag.

Det är du som inte förstår o blandar ihop begreppen. Otrevlig är du också.
Citera
2022-02-09, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Säkert trevlig i verkligheten, men han framstår inte som sympatisk i Farmen.

Det tycker jag dock att han gör! Men det är väl så som jag känner ang Helene (vägrar skriva hennes dumma apostrof) och Keisha, ingen av som framstår som sympatisk öht men är väl trevliga irl... antar jag
Citera
2022-02-09, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Ja han är säkert en jättefin kille privat (jag träffade honom flera gånger när han var yngre och minns honom som en góer pajk) men det är ju inte din kompis Levin som kommenteras här, utan tvpersonan Levin. Och han lämnade en del att önska faktiskt.

Dels lierade han sig med fel personer (det finns ju två tydliga grupperingar, den ena gruppen (Levin och ortengänget) verkar generellt upplevas som osympatiska, paktande och dramaskapande, medans den andra gruppen tvärtom upplevs som sympatiska), snackade skit om folk, och dels höll han på med en del "bus" som inte uppskattades.
Han framstår inte som speciellt najs helt enkelt.

Jooo, men jag tycker Levin framstår som sympatisk, Bella också hyfsat. Jonas o Keisha nja. HELENE NEJ. Så man kan inte dra alla över en kam i "Levingänget" Känner jag
Citera
2022-02-09, 03:34
Medlem
Hot-girls avatar
Farmen avsnitt 24

Citera
2022-02-09, 03:48
Medlem
Hot-girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
Upplägget med att de skickar deltagare till torpet för att tävla om amuletter är ju helt jävla värdelöst tycker jag. Man blir förvirrad över vilka deltagare som är kvar (för oss som endast kollar på farmen o inte torpet). Hoppas dem tar tillbaka det gamla upplägget där dem som förlorar i tinget hamnar på torpet. Det som är bra med det upplägget är att man kan fortsätta följa deltagare som man tycker är sköna men som åkt ut, samt att det är ett roligt tävlingsmoment att någon kan komma tillbaka som förlorat en tvekamp.

Citat:
Ursprungligen postat av antardehan
Håller med. Jag kollar bara på Farmen, skippat torpet helt.
Önskar ibland att dom iaf sammanfattade vad som hände i torpet i början av varje Farmen avsnitt så man iaf vet vilka som är kvar och vilka som åkte ut.
Då missar ni en hel del och inte har koll på vilka som tar amuletter på Torpet. Skillnaden från tidigare år, numera hamnar man på Torpet och är där i 2 veckor sen kommer in på Farmen igen utan att behöva tävla sig tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in