Citat:
Ursprungligen postat av
Psykbryt76
Kul när är den här tråden borta med sån städiver ? Blir vi som skrivit i tråden också bort.. PLING PLONG!
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ........................BORTA!

Citat:
Ursprungligen postat av
Laku
Kanoninsats av polisen hittills..
Citat:
Ursprungligen postat av
Scientology
Tack för uppdateringen! Det gör det än mer svårt att förstå Aftonbladets avpublicering.
Citat:
Ursprungligen postat av
Franz.Biberkopf
Jag tycker att det spelar en viss roll.
Kan inte påminna mig att jag tidigare upplevt en liknande cover up i svensk media, men jag kan ha fel.
Information raderas successivt från olika webbsidor, även privata sidor.
Vem styr media…?
Hur kan det överhuvudtaget förekomma att allt i media som skrivits, avbildats eller förekommit i reportageform kring Terje och hans upphittade bil har suddats bort i media-Sverige?
Fram till måndag morgon 7/2 fanns allt kvar, men under måndagen 7/2 raderades allt.
Det har ju varit Terje-artiklar i olika medier med olika huvudägare, men alla har de likafullt dansat efter samma pekpinne och mangrant raderat allt.
Vem har sådan enorm makt och kan styra så totalt över vad som publiceras i Sverige?
Polisen? Säpo? Försvaret? Regeringen? Knappast anhöriga??
Någon kan tydligen styra och ställa med svensk media - men styr inte över norsk?
Det ligger begravda hundar här….
Terjes försvinnande är väldigt märkligt.
Men raderandet är faktiskt minst lika märkligt.