Citat:
Ursprungligen postat av
Captainspiced
När du skriver, försök då hitta på egna saker istället för att norpa andras 😄
För att svara återigen på samma sak jag redan svarat på men som du av någon outgrundlig anledning inte kan ta in? Så kommer det här igen:
Jag hade anmält hennes olämplighet att ha vapen hemma OM jag stod henne nära den gången hon försökt begå självmord. Något man önskat att hennes dåvarande make kanske hade kunnat göra om han nu tyckte att hon var labil???
Mig angick det nämligen inte.
Likaså hade jag gjort likadant ang Emil. Om han försökt begå självmord och jag då visste att han hade vapen.
Dina frågor ang föräldrarnas uppfostran får du ta med dom. Men dom är fantastiska människor, liksom hennes syskon 🤗
Som sagt, varken dom eller Emils föräldrar kan hjälpa detta.
Tack men nej tack, tror inte på nakenyoga och frigörande sex mm, tror inte jag skulle få något vettigt ur dem, vad har dem i sitt the egentligen?
Lydias bror har inte ett blankt brottsregister, de andra bor runt i världen.
Fast nu var det ju inte bara en gång som Lydia försökt begå självmord, hon låg i koma efter intox, om du minns? Det har varit återkommande.
Hennes alkoholmissbruk och tablettmissbruk, inläggningar på psyk, för återhämtning.
Det är sånt som jag finner väldigt anmärkningsvärt.
Alla män hon förfört och dragit nytta av?!
Hur kan man gifta sig tre gånger och fortsätta sitt promiskuösa leverne?
Nattklubbsjobb som 15 åring, det innebar bra med dricks..
Hur var det med knullgården? Det var inte ens en hästgård?!
Vad har Lydia Barth haft för jobberfarenheter som inte är en titel på pappret i någon fd makes företag?