2022-02-04, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5656132
In på www.duckduckgo.com och bildsök på "klaus schwab at The beach"

Sinnessjukt.

Här är han iklädd någon sorts dräkt som tagen ur star wars eller något i den stilen.
https://twitter.com/laoisepereira/status/1329006393433747458
Citera
2022-02-04, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Problemet är att yngre psykopater som kommer ta över Soros, Schwabs, Kissingers, Rockefeller-klanens, Rothschild-klanens m fl roller i framtiden kan visa sig vara ännu ondare. Där Bilderberg, WEF, Bohemian Grove m m kommer att historiskt ses som oskyldiga projekt. Jag skulle inte ropa "hej" och "jippie" i dagens sjuka värld. Pratar man om politik t ex och ser vem Macron är så kommer det inte vara roligt i framtiden. De hjärndöda grodätarna kommer ju rösta in honom igen.

Nej Macron tror jag inte mycket på. De här som du räknar upp har ju ingen formell politisk makt. De styr politikerna på olika sätt utan att ta ansvar själva.
Naturligtvis måste man ha extremt mycket pengar för att kvala in. Schwaab är ju en ganska offentlig person och jag vet inte hur rik han är. Men självklart är han kompis med övriga gänget.

En av de absolut mäktigaste idag är säkert Bill Gates som är djupt involverad i vaccinbranschen. Han bekostade ju också den stora pandemi-simuleringen Oktober 2019.

Bill Gates är den största markägaren i USA.
https://www.theguardian.com/commentisfree/2021/apr/05/bill-gates-climate-crisis-farmland

Jag har på senare tid sett honom snacka om klimatet. Kanske skall det bli nästa hajp mär pandemin fasas ut.
Citera
2022-02-04, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nevelepride
Vid en snabb googling är det väldigt lite fakta som kommer fram om Schwab. Brukar ju alltid finnas lite samlad kortfattad fakta på wiki om familj och uppväxt. Att man inte hittar så mycket om det får mig att tro att det finns väldigt mycket nazi-kopplingar.
Stör mig också att han fått någon utmärkelse från Kina. Personligen skulle jag tacka nej till något från en kommunistdiktatur.

Sheep Farm Studios, UK, har gjort grävjobbet åt oss. En klockren, extremt sarkastisk och avslöjande biografi över allas vårt favvo-psycho: "Meet the Flockers: Sir Klaus Schwab". (3 tim 30 min)

Tips: aktivera Youtubes undertexter om du tycker berättarnas "northern boarder-english" blir för jobbig att lyssna på.

https://m.youtube.com/watch?v=W2hAG-7TT5o&t=628s
Citera
2022-02-04, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Nej Macron tror jag inte mycket på. De här som du räknar upp har ju ingen formell politisk makt. De styr politikerna på olika sätt utan att ta ansvar själva.
Naturligtvis måste man ha extremt mycket pengar för att kvala in. Schwaab är ju en ganska offentlig person och jag vet inte hur rik han är. Men självklart är han kompis med övriga gänget.

En av de absolut mäktigaste idag är säkert Bill Gates som är djupt involverad i vaccinbranschen. Han bekostade ju också den stora pandemi-simuleringen Oktober 2019.

Bill Gates är den största markägaren i USA.
https://www.theguardian.com/commentisfree/2021/apr/05/bill-gates-climate-crisis-farmland

Jag har på senare tid sett honom snacka om klimatet. Kanske skall det bli nästa hajp mär pandemin fasas ut.
Idiotbill har hållit på med geoengineering i flera år.
Citera
2022-02-07, 08:57
Medlem
The surname of SCHWAB was a German and Ashkenazic Jewish regional name for someone from Swabia. The name was derived from the German word SCHWABEN, so called from a Germanic tribe recorded from the Ist century BC in the Latin form SUEBI or SUEVI.
Citera
2022-02-08, 08:53
Medlem
Klaus Schwab som privatperson är han privat, i medierna
Klaus Schwabs planer för WEF är helt öppet i medierna.
Han vill ha kontroll globalt, över massan.
Långsiktig planering bakom, KS lär ut hur, i sin skola. Vilka Svenska maktmänniskor har gått där?
https://www.nyatider.nu/young-global-leaders-klaus-schwabs-elitskola-for-globalistiskt-styre/
Citera
2022-02-08, 13:24
Medlem
smygrasistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jan2021
Klaus Schwab som privatperson är han privat, i medierna
Klaus Schwabs planer för WEF är helt öppet i medierna.
Han vill ha kontroll globalt, över massan.
Långsiktig planering bakom, KS lär ut hur, i sin skola. Vilka Svenska maktmänniskor har gått där?
https://www.nyatider.nu/young-global-leaders-klaus-schwabs-elitskola-for-globalistiskt-styre/

Det är en maffia som etablissemanget låtsas som om de inte existerar. När den italienska maffian härjade som mest i USA påstod FBI att de inte existerade... man blev betraktad som en knäppskalle om man hävdade något annat.
Senast redigerad av smygrasisten 2022-02-08 kl. 13:26.
Citera
2022-02-08, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sqeptisk
Han ska tydligen ha öppnat senaste mötet med ett sångnummer:

https://www.armstrongeconomics.com/humor/declare-ze-pandemie/

Lyssna och njut

Hahaha fy fan vilken liten gubbtjyv alltså.
Citera
2022-02-08, 15:41
Medlem
Alltid Judar asså ALLTID! 🤢🤮🤔
Citera
2022-02-08, 23:07
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrGoyim
Alltid Judar asså ALLTID! 🤢🤮🤔

Det är sjukt irriterande. Jag är själv jude och min morfar är förintelseöverlevare. Jag har insett sanningen med covid-19 narrativet och WEF. Störigt som fan att Schwab, Boula mm. är judar. Får väl nöja mig att en hel del av svinen också är Kineser, vanliga Amerikaner, Tyskar, Australienare osv också, även om "vi" är väldigt överrepresenterade bland globalist eliten. Hoppas bara ni inte beskyller hela vår "folkgrupp/religion" för skiten WEF mfl. håller på med...

Kommer nog göra mer skada än nytta i längden om ni vill att folk ska vakna upp till det som sker. Om ni beskyller alla judar för denna skit blir ni bara ignorerade som nynassar tyvärr. Blir nog lättare för allmänheten att rikta sin ilska mot miljardärerna/eliten/globalisterna eller vad fan man ska kalla dom.
Citera
2022-02-09, 05:00
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stayboosted
Det är sjukt irriterande. Jag är själv jude
Du är en människa.
Att du är jude sosse eller annat politiskt ideologiskt religiöst kan varken ett barndop eller en omskärelse
som nyfödd lura oss andra att det styr allt som sedan du i resten av ditt liv gör och är inte ditt ansvar.

Antingen är du så dum att du tror på det själv eller är du så dum att du tror att du kan lura andra med tramset.
Citera
2022-02-09, 08:51
Medlem
dodcoviddods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkur
Om du försöker tillämpa mänskliga mekanismer på dem, kommer de att framstå som hundar som jagar bilar. Vad är syftet? Vad skulle de göra om de någonsin fångade en bil? De lever för spelet, och ifrågasätter inte varför de gör som de gör.

Trodde du att du skulle komma undan med att citera Jokern?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in