• 1
  • 2
2022-02-07, 13:37
Medlem
Var eller i vilka miljöer kan man som man/kille få se en naken kvinnokropp? Alltså i verkligheten.
Citera
2022-02-07, 13:42
Medlem
Valfri nakenstrand?
Citera
2022-02-07, 13:48
Citat:
Ursprungligen postat av No1Name
Var eller i vilka miljöer kan man som man/kille få se en naken kvinnokropp? Alltså i verkligheten.
Förut fanns det gemensamma bastumiljöer på badhus. Ibland vara där bara tjejer och jag inne och vi var nakna.

Fy vad ballen stod och jag fick huka mig. Den gjorde verkligen det och jag kunde inte få ner den men var tvungen att gå ut. Jag borde ha knullat dom där men det fattade inte jag att dom kanske ville.

Gud asså.
Citera
2022-02-07, 13:49
Medlem
flashbackkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrCock
Förut fanns det gemensamma bastumiljöer på badhus. Ibland vara där bara tjejer och jag inne och vi var nakna.

Fy vad ballen stod och jag fick huka mig. Den gjorde verkligen det och jag kunde inte få ner den men var tvungen att gå ut. Jag borde ha knullat dom där men det fattade inte jag att dom kanske ville.

Gud asså.
Tror INTE dom ville knulla med dig....
Citera
2022-02-07, 13:51
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackkalle
Tror INTE dom ville knulla med dig....
Antagligen inte, vilket jag också har tänkt länge för att släppa den händelsen. Så ja.. jag gjorde rätt som inte ens försökte.
Citera
2022-02-07, 13:55
Medlem
Enoch.Thulins avatar
I Tyskland har man gemensam naken-bastu på de flesta badhus & Spa-anläggningar. Så kallad "Textilfrei" sauna.
Tyskarna är även väldigt nudist-intresserade så det finns många sk. FKK-stränder, "Freikörperkultur".

Inte att förväxla med FKK-klubbar som är rena bordeller.
Citera
2022-02-07, 14:15
Medlem
Citat:

Bastu i Tyskland. Rekommenderar Kaltenkirchen: https://www.holstentherme.de/

Numera kräver de badrock i restaurangen och vissa andra utrymmen. I bastun är det helt naket och handduken sitter man på - ingen har den virad runt sig. Duscharna är gemensamma liksom polen.
Citera
2022-02-07, 14:16
Avstängd
Mellbystrand
Citera
2022-02-07, 14:29
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:

Behöver de vara levande? Annars kanske ett sommarjobb på ett bårhus nära dig?
Citera
2022-02-07, 16:54
Medlem
VelvetReds avatar
Kroki kurs.
Citera
2022-02-07, 16:57
Medlem
Hackenbush55s avatar
Har du aldrig sett en naken kvinna?
Citera
2022-02-07, 22:00